درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 18:33   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44320صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 4 شهریور 1399 - 01:20
نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران
غلامحسین محمدی، در نشست هم‌اندیشی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با شهردار منطقه5 و اداره روابط‌عمومی این منطقه، گفت: شهردار تهران معتقد است که شهر کارگاه عمرانی نیست. شهر محل زندگی است. این یک لنز نظری جدید است. محل زندگی جایی است که قلمرو عمومی داشته باشد. باید همه مردم بتوانند از تمام امکانات آن به خوبی استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اظهار داشت: ایده شهر انسان محور، شهری که با مشارکت مردم اداره شود، باید گفتمان اصلی روابط عمومی های مناطق شهرداری تهران باشد.

به گزارش شارا، دکتر غلامحسین محمدی، در نشست هم‌اندیشی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با شهردار منطقه5 و اداره روابط‌عمومی این منطقه، گفت: شهردار تهران معتقد است که شهر کارگاه عمرانی نیست. شهر محل زندگی است. این یک لنز نظری جدید است. محل زندگی جایی است که قلمرو عمومی داشته باشد. باید همه مردم بتوانند از تمام امکانات آن به خوبی استفاده کنند.


مشاور شهردار تهران تاکید کرد: تهران حق همه مردم است نه می‌شود هوایش را به شخص خاصی داد، نه خیابان و نه پیاده‌روی آن را. این گفتمان باید در مجموعه روابط عمومی‌های شهرداری تهران نهادینه شود.


او اظهار داشت: اینکه ما نیازهای مردم را در نظر گیریم و به اصل مشارکت‌گرایی توجه کنیم امر مهمی است. چرا که شهر برای همه است. اولویت با منافعی است که برای همه تعریف می‌شود. اولویت با پروژه‌هایی است که همه بتوانند از آن استفاده کنند و این مهم، در همه افراد شهر معنی می‌شود. در تهران تو و من معنی می‌شود.


محمدی خاطر نشان کرد: همه مردم باید بتوانند منافع خود را در شهر پیدا کنند و آن زمان است که می‌توان گفت شهر با مشارکت مردم و انسان محور اداره می‌شود.


رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران تاکید کرد: ما در روابط عمومی موضع‌مان این است که این ادبیات را در شهر پیگیری کنیم و بتوانیم با مردم با این ادبیات گفتگو کنیم.


محمدی اظهار داشت: این گفتگو در روابط عمومی‌های شهرداری شکل جدی‌تر به خود می‌گیرد. به همین دلیل ما برنامه گفتگوهای تهران را شروع کردیم. این گفتگوها برای این است که بتوانیم این ادبیات را نهادینه کنیم. به عبارت بهتر، مردم، شهروندان و ذینفعان ما در مناطق و مجموعه محلات تهران باید بتوانند خواسته هایشان را از این مسیر جدید پیگیری کنند. ما باید برای بهبود کیفیت زندگی مردم و رضایت آنان تلاش کنیم. مردم باید بتوانند از فضای عمومی شهر و کالبد شهر حداکثر استفاده را ببرند.


رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: ایده شهر انسان محور، شهر برای همه و شهری که همه مردم بتوانند از منافع آن استفاده کنند باید تبدیل به ایده‌ای شود که نتوانیم آن را به قبل تر برگردانیم. در روابط عمومی مناطق چنین انتظاری را داریم که دوستان ما روی این بخش از کارها تبلیغ و برنامه ریزی جدی‌تری کنند.


در این نشست فریدون حیدری شهردار منطقه5 نیز در سخنانی فعالیت روابط عمومی‌های مناطق را بسیار خطیر توصیف کرد و اظهار داشت: فعالیت در روابط عمومی‌های مناطق پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.


حیدری افزود: توجه به نیازها، مطالبات و خواسته‌های مردم، اصل محوری در روابط عمومی‌ها است که این مهم در روابط عمومی منطقه5 با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود.


شهردار منطقه5، تصریح کرد: نشان دادن و به تصویر کشیدن فعالیت‌های مدیریت شهری و اطلاع رسانی به موقع آن به مردم امر مهمی است که با تلاش روابط عمومی‌ها میسر است.


در این نشست، همچنین معاونان و مدیران مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران هر یک در سخنانی فعالیت و عملکرد روابط عمومی منطقه5 را مورد بررسی قرار دادند و نکات لازم را ارائه کردند.


فتانه انفرادی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه5،نیز در سخنانی گزارشی از عملکرد روابط عمومی منطقه ارائه کرد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد