درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:02   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44283صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 3 شهریور 1399 - 14:31
کتاب الکترونیکی: راهنمای موفقیت در مشاغل روابط‌عمومی
متخصصان موفق تبلیغات، بازاریابی و روابط‌عمومی از قدرت پردازش حرفه‏‌شان لذت می‏‌برند، درجه بالایی از استقلال و توانایی بالایی برای ارتقا به رده‌‏های بالاتر دارند. بدون شک، مشاغل ارتباطاتی، محبوب‏ترین مشاغل مورد نظر جویندگان کار هستند. البته آسان نیستند! و اگر این را از هر متخصص ارتباطی جویا شوید، خواهد گفت که به فداکاری و پشتکار زیادی برای مطرح شدن در این حوزه نیاز دارید.
  

چهارمین کتاب الکترونیکی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد:

راهنمای موفقیت در مشاغل روابط‌عمومی


به‌اهتمام: مهدی باقریان

 


 

آیا در مورد ورود به عرصه تبلیغات، بازاریابی و روابط‌عمومی می‌اندیشید؟ زیرک و بسیار باهوش هستید. می‌خواهید با تکنولوژی و اینترنت به کارتان رونق دهید. متخصصان ارتباطات و روابط‌عمومی می‏‌توانند بیشترین درآمدها را داشته باشند.


متخصصان موفق تبلیغات، بازاریابی و روابط‌عمومی از قدرت پردازش حرفه‏‌شان لذت می‏‌برند، درجه بالایی از استقلال و توانایی بالایی برای ارتقا به رده‌‏های بالاتر دارند. بدون شک، مشاغل ارتباطاتی، محبوب‏ترین مشاغل مورد نظر جویندگان کار هستند. البته آسان نیستند! و اگر این را از هر متخصص ارتباطی جویا شوید، خواهد گفت که به فداکاری و پشتکار زیادی برای مطرح شدن در این حوزه نیاز دارید.


آیا به این فکر می‌‏کنید که چه مقدار وقت می‌‏گیرد؟ می‌‏توانید 9 گام ما را در این راهنما مرور کنید و ضمن آن در خصوص نحوه انجام پژوهش، انتخاب صحیح تخصص، دریافت آموزش‌‏های مناسب، ساخت شبکه و در نهایت نخستین شغل ارتباطاتی خود اطلاعاتی را کسب کرده و در گام بعدی شاید شما نیز چهره‌‏ای شاخص در این حوزه شوید.

 



مشخصات کتاب
عنوان کتاب: راهنمای موفقیت در مشاغل روابط‌عمومی
به‌اهتمام: مهدی باقریان
ترجمه: انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
ویرایش: زهرا بابازاده ‏گان
انتشارات: کارگزار روابط‏‌عمومی
نوبت انتشار: اول/1399
شابک: 6-92-5374-600-978
تعداد صفحات: 65
قیمت: 20 هزار تومان
تلفن تماس: 66943670 (021)
 


شناسه مجوز وزارت ارشاد: 326257-32573-9


 

فهرست مطالب


مقدمه
گام 1. درک جهان ارتباطات
گام 2. مکان‏‌یابی
گام 3. تعلیم و تربیت
گام 4. تدوین کتاب
گام 5. شبکه، شبکه، شبکه
گام 6. تحقیق ظرفیت‎‌های کارکنان
گام 7. تدوین رزومه
گام 8. موفقیت در مصاحبه
گام 9 و نهایی: استخدام
آزمون علاقه‎‌مندان به مشاغل روابط‎‌عمومی، بازاریابی و تبلیغات
پیوست: چگونه آگهی استخدام کارشناس روابط‎‌عمومی تنظیم کنیم؟
رویکرد شغلی نوظهور در حوزه روابط‌عمومی
6 راه برای جلوگیری از زوال در مشاغل روابط‌عمومی
منابع
 



علاقمندان بعد از واریز وجه کتاب به شماره کارت (9866 3547 6975 6037) بنام انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، فیش پرداختی به همراه فرم زیر را به ایمیل kargozar80@yahoo.com ارسال نموده و فایل PDF کتاب را دریافت نمایند.

 

دانلود فرم درخواست (WORD)

دانلود فرم درخواست (PDF)
 



توجه

به اطلاع می رساند حقوق تمامی منابع این سایت از جمله کتابها، مجلات، بسته های آموزشی، نرم افزارها، مقالات و سایر مطالب متعلق به انتشارات کارگزار روابط‌عمومی است. استفاده تحقیقی از منابع خریداری شده مجاز ولی انتشار آن در فضای مجازی در هر قالبی حرام و موجب پیگرد قانونی است.


هیچ بخشی از مطالب این کتاب بدون اجازه کتبی «انتشارات کارگزار روابط‌عمومی» نباید تکثیر، ضبط یا به هر شکلی اعم از الکترونیک، مکانیکی، ضبط صوتی یا غیر آن انتقال داده شود.


انتشارات کارگزار روابط‌عمومی هیچ نماینده‌ای در کشور ندارد و تولیدات خود را مستقیما در اختیار علاقمندان قرار می دهد.


لطفا تخلفات را به نشانی ایمیل info@bookpr.ir و kargozar80@yahoo.comگزارش فرمایید.


تلفن گزارش تخلفات: 09121938419
 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد