درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:06   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44251صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 28 مرداد 1399 - 11:45
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی دانشگاه تهران برگزار شد
در مراسمی که ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ با حضور رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه تهران، رؤسای پردیس‌ها و دانشکده‌ها، مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان برگزار شد، سید جمال موسوی به‌عنوان مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه معارفه و از زحمات سید احمدرضا خضری در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مراسم تودیع و معارفه مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و روابط‌عمومی، با حضور رئیس دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از از روابط عمومی دانشگاه تهران، در مراسمی که ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ با حضور رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه تهران، رؤسای پردیس‌ها و دانشکده‌ها، مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان برگزار شد، سید جمال موسوی به‌عنوان مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه معارفه و از زحمات سید احمدرضا خضری در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.

در این مراسم محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران، با اشاره به قدمت و تأثیرگذاری دانشگاه تهران گفت: «کسانی که در دانشگاه تهران حضور و فعالیت دارند، گاهی عظمت آن را فراموش می‌کنند. برخی زمان‌ها من شخصاً علاقه‌مندم تا به‌عنوان یک ناظر بیرونی این دانشگاه را ببینم تا بزرگی و اثرگذاری آن را بهتر درک کنم. فعالیت و حرکت در درون این دانشگاه و تأثیری‌گذاری که در سطح ملی و بین‌المللی دارد همواره عظمت و بزرگی آن را یادآوری می‌کند و نگاهی که دیگران به دانشگاه تهران دارند، سبب می‌شود جایگاه و موقعیت دانشگاه روشن شود».

وی افزود: «هر شخصی که به‌عنوان مدیر و مسئول در دانشگاه تهران خدمت می‌کند، یقیناً به لحاظ توانمندی در جایگاه مدیریتی قرار می‌گیرد و به همین دلیل نقش تعیین کننده‌ای هم خواهد داشت. در این بین اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران با توجه به اینکه با تمامی واحدهای مختلف دانشگاه در ارتباط است و همچنین در بسیاری از موارد فصل مشترک دانشگاه در روابط برون سازمانی است، از حساسیت و نقش ویژه‌ای برخوردار است».

رئیس دانشگاه تهران، با تبیین فعالیت‌ها و رویکردهای حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: «زمانی بحث انتخاب رئیس دانشگاه تهران، به‌عنوان یکی از موضوع‌های چالشی کشور مطرح شد که پیامدهایی را نیز به دنبال داشت. البته در آن موقع درون دانشگاه تهران و فضای سیاسی کشور هم این ظرفیت وجود داشت تا این مسأله همچنان به‌صورت یک موضوع حل نشده باقی بماند و این دانشگاه را تحت تأثیر قرار دهد. اما همواره رویکرد همه ما در دانشگاه تهران بر این بوده تا تحت هیچ شرایطی این دانشگاه هزینه مسائل حاشیه‌ای و جریان‌های سیاسی قرار داده نشود.»

نیلی احمدآبادی در ادامه تصریح کرد: «دور کردن دانشگاه تهران از حواشی و فضای حاکم اولین اقدام ما پس از انتصاب به سمت ریاست دانشگاه بود، تا بر این اساس دانشگاه تهران بتواند به‌عنوان یک مرجع علمی با سرعت و جدیت فعالیت‌های خود را ادامه دهد و در این بین یکی از حوزه‌هایی که می‌توانست نقش سازنده در ایجاد این فضا داشته باشد، حوزه ریاست و روابط عمومی بوده است».

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: «خوشبختانه دکتر خضری به دلیل سوابق مدیریتی، اجرایی و جایگاهی که در دانشگاه داشتند، توانستند حوزه تحت مسئولیت خود را به سرعت شکل دهند و ساماندهی کنند. اما این مدیران و مسئولان واحدهای مختلف هستند که می‌توانند نظر دهند و قضاوت کنند که حوزه ریاست دانشگاه در ارتباط با آنها چگونه عمل کرده و آیا وظایفی را که بر عهده داشته را به خوبی، منصفانه و اخلاق‌مدار انجام داده است و یا خیر. یقیناً دریافت این نقطه‌نظرها بزرگترین سرمایه و عملکرد یک مدیر محسوب می‌شود».

رئیس دانشگاه تهران عنوان کرد: «بر اساس گزارش‌ها و بررسی‌ها می‌توان گفت که حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه در این دوره اخلاقی، ضابطه‌مند و منصفانه عمل کرده است، البته تمامی این موارد شاخص‌هایی است که ما در دانشگاه تهران به دنبال برقراری آن هستیم. این دانشگاه به‌عنوان یک نماد فرهیخته‌پرور خود باید نمونه اخلاق، درستی و قانون‌‌مندی باشد تا بتواند الگوی مناسبی برای کشور ارائه دهد و همه بخش‌های دانشگاه باید این شاخص‌ها را مورد توجه قرار دهند».

نیلی احمدآبادی، با بیان اینکه هم‌اکنون همه مدیران دانشگاه تهران منتخب و برگزیده از بدنه این دانشگاه هستند، گفت: «یکی دیگر از سیاست‌های مهم دانشگاه ارتقا کارمندان است و از لحاظ عملکردی، کارمندان ستادی باید الگویی برای دیگر واحدهای دانشگاه باشند. خوشبختانه کارمندان حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه به لحاظ کمی و کیفی عملکرد بسیار خوبی دارند و هم‌اکنون در این حوزه با سازمانی مواجهه هستیم که فعالیت‌های آن به طور دقیق تنظیم و تعریف شده است. البته همه کارکنان دانشگاه در بخش‌های مختلف بسیار کارآزموده هستند و ما امروز در این زمینه با یک ظرفیت و توانمندی بسیار بزرگی همراه هستیم».

وی با اشاره به عملکردها و فعالیت‌های حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه، تشکیل دبیرخانه اجلاس رؤسای دانشگاه‌های بزرگ ایران در دانشگاه تهران، تشکیل دبیرخانه اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر و بزرگ ایران و روسیه در دانشگاه تهران و برگزاری پنج دوره موفق از این اجلاس و همچنین تأسیس کانون دانش‌آموختگان را از جمله اقدامات مهم این حوزه برشمرد.

رئیس دانشگاه تهران، در پایان سخنان خود بر پاکدستی و رعایت معیارهای اخلاقی به‌عنوان سر لوحه همه فعالیت‌ها تأکید کرد و گفت: «بر اساس مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه، هر مدیری می‌تواند دو دوره در یک سمت مسئولیتی را بر عهده داشته باشد و در این خصوص هیچ استثنایی هم وجود ندارد. هر چند که حوزه ریاست جایگاه حساسی دارد، اما به دلیل همان تعهد اخلاقی و قانون‌مداری، بعد از اتمام دو دوره مسئولیت دکتر خضری، این تغییر و تحول صورت گرفت و خشنودیم که دکتر موسوی به‌عنوان فردی توانمند، باتجربه و قانونمند این مسئولیت را پذیرفتند و امید دارم تا با همراهی دیگر همکاران جهت ارتقای هر چه بیشتر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران تلاش کنند».

در بخش دیگری از این مراسم سید احمدرضا خضری، مشاور پیشین رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه گزارش مشروح عملکرد و فعالیت‌های انجام شده به رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه تهران ارائه شده است، گفت: «در این مدت تلاش بر این بود تا ساختار حوزه ریاست متناسب با فعالیت‌های مورد انتظار رئیس دانشگاه و همگام با جامعه دانشگاهی اصلاح شود. همچنین همواره سعی شد تا عملکردها بهینه شود و کارکنان نیز در پست‌هایی متناسب با توانمندی‌هایی که دارند، قرار بگیرند».

وی به‌روزرسانی فعالیت‌ها، پاسخگو بودن و چابکی سیستم را از دیگر اهداف محقق شده برشمرد و افزود: «در فهرست اقدامات انجام شده باید گفت آغاز فعالیت‌های این دوره از مسئولیت، با برگزاری بزرگداشت هشتادمین سال تأسیس دانشگاه تهران همراه بوده است و کسب دستاورد مهم رتبه نخست در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه در جشنواره روابط عمومی‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را می‌توان به گونه‌ای پایان‌بخش دوره مسئولیت اینجانب بر تصدی سمت مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه برشمرد».

خضری، با توصیف دانشگاه تهران به‌عنوان یک دانشگاه پیشرو و الگو خاطرنشان کرد: «بسیاری از عملکردهای این دانشگاه می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر دانشگاه‌ها و جامعه قرار بگیرد. بنده برای دوره مدیریتی خود شاخص‌ها و استاندارهایی را تعریف می‌کنم و همواره در طول دوره مدیریت تلاش دارم تا به آن استاندارها دست یابم و نه اینکه آنها را تنزل دهم. بنابراین استاندارد عملکردی اینجانب دانشگاه تهران به‌عنوان دانشگاهی الگو، پیشگام و پیشرو بوده است».

مشاور پیشین رئیس دانشگاه تهران، تصریح کرد: «ما همواره تلاش کردیم تا از تمامی فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم، یعنی بتوانیم فرصت‌سازی کنیم و نه فرصت‌سوزی، قدر زمان را دانستیم و از لحظه به لحظه موقعیت‌ها و امکانات پیش آمده استفاده بهینه کردیم. همچنین بهره‌مندی از نیروهای توانمند، مستندسازی فعالیت‌های صورت گرفته، فرمت‌‌سازی و الگوسازی از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است».

وی در ادامه با تأکید بر اخلاق‌مداری به‌عنوان سرلوحه و رکن تمامی فعالیت‌ها گفت: «اخلاق‌مداری باید مبتنی بر صداقت، احترام متقابل، رعایت عدالت، پاک‌دستی، مدارا و حل مشکل دیگران باشد و البته ما با تأسی از رئیس محترم دانشگاه تهران که همواره بر این مسأله تأکید دارند، تلاش کردیم تا این امر مهم را سرلوحه تمامی اقدامات و فعالیت‌های خود قرار دهیم»

خضری، در پایان سخنان خود با بیان اینکه دانشگاه تهران میراث ملی و امانت بزرگ و گران‌سنگی است، اظهار کرد: «دانشگاه تهران مایه افتخار همگان است و ما باید برای ارتقا و حفظ آن در هر مسند و جایگاهی که هستیم تلاش کنیم. من در این فرصت و در پایان دو دوره مسئولیتی که در این سمت داشتم از رئیس و هیأت رئیسه محترم دانشگاه، تمامی مدیران، رؤسای دانشکده‌ها و پردیس‌ها، همکاران، رابطین خبری و مسئولان روابط عمومی واحدها و رسانه‌های خبری که ارتباط خوب و سازنده‌ای با دانشگاه تهران داشته‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین برای آقای دکتر موسوی، در سمت جدیدی که بر عهده گرفته‌اند و انجام مسئولیت آرزوی توفیق دارم».

سید جمال موسوی، مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه، نیز در ادامه این مراسم گفت: «در ابتدا از رئیس محترم دانشگاه تهران به دلیل حسن اعتمادی که به اینجانب داشتند قدردانی می‌کنم. سخنان دکتر خضری به یک عبارتی کار را هم برای من سهل می‌کند و هم سخت؛ سهل به این دلیل که ایشان با رویکردی مناسب زمینه‌های کاری را در این حوزه فراهم کرده است و سخت از آن جهت که باید تلاش شود تا این دستاوردهای به دست آمده به خوبی حفظ شود و از سوی دیگر نیز ارتقا پیدا کند که امید دارم با همکاری و همراهی تمامی مسئولان و همکاران این امر محقق شود».

وی افزود: «در این مدتی که در دانشگاه تهران بوده‌ام خدمت در پست‌های اجرایی همواره برای من مایه افتخار بوده است. به دلیل اینکه خدمت در یک مرکز علمی چون دانشگاه تهران به‌عنوان نماد آموزش عالی کشور و میراث‌دار بیش از یک هزار و ۵۰۰ سال فعالیت‌های علمی و فرهنگی ایران حقیقتاً مایه مباهات است».

در پایان این مراسم با اهدای لوح از سوی رئیس و مسئولان بخش‌های مختلف دانشگاه از زحمات و تلاش‌های سید احمدرضا خضری، مشاور پیشین رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تقدیر به‌عمل آمد. همچنین حکم سید جمال موسوی، به‌عنوان مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه از سوی رئیس دانشگاه تهران به وی اعطا شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد