درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 مهر 1399 - 21:23   

اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی

  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی


ادامه ادامه مطلب یک

بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا

  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا

  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!
  بازدید مسول وکارشناسان روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب از مراکز بهزیستی
  گزارش برگزاری وبینار تخصصی نظرسنجی و روابط عمومی برتر
  زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط‌عمومی پویا یی داشته باشد
  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی
  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  اشتباهات در فروش
  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق
  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44249صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 28 مرداد 1399 - 01:47
نحوه‎‌ی سنجش روابط‌عمومی بحران و علت لزوم آن
سنجش روابط عمومی بحران می‌تواند به شما کمک کند تا نقاط قوت و ضعف برنامه‌‎ی مدیریت بحران شرکت و سازمان خود را تعیین کنید که یکی از عوامل کلیدی در کمینه‎‌سازی تاثیرات منفی بحران است. به‌منظور مدیریت تاثیرگذار، باید تفکر جامع داشته باشید و تمامی داده‌ها را بپذیرید تا پیش از تلاش برای بهبود استراتژی و تاکتیک‎‌های شرکت، میزان تاثیر یک بحران بر اعتبار آن را بسنجید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پاندمی ویروس کرونا نشان داد که هیچ کمپانی در برابر بحران مصون نیست. اگرچه در مواقع اضطرار، باید استراتژی و تاکتیک‌های ارتباطات خود را تغییر دهید و از ارتباطات بحران بهره بگیرید، اما کماکان نظارت و ارزیابی بر پوشش کمپانی در حین این بحران‌‎ها، اهمیت زیادی را دارد.


باید ارتباطات کمپانی خود در دوران بحران را بسنجید و این 4 کمیت را در معیار خود لحاظ کنید:


1- کیفیت


وقتی بحث سنجش روابط‌عمومی به میان می‌آید، بسیاری از افراد به فکر معیارهای حجمی نظیر تعداد بازخوردهای مطالب می‌افتند. اما این آمارها نمی‌توانند نمودی از موفقیت شما در زمینه‎‌ی اشتراک‌گذاری ماموریت‎‌های کسب‎‌وکار باشند. شما می‎‌خواهید «کیفیت» رسانه‌های اکتسابی خود را بسنجید.


2- لحن/ احساس


باید اظهارات مردم درباره‌ی کمپانی خود را به‌دقت بشنوید و از آن مهم‌تر اینکه مثبت یا منفی بودن این اظهارات را رصد کنید. ابزارهای بررسی رسانه‌‎های اجتماعی می‌توانند با جستجوی کلیدواژه‌های معین، کمک‌حال شما برای تعیین کیفیت بازخوردها در پلتفرم‎‌های رسانه‌‎های اجتماعی و سایت‎‌های نقد باشند و آن را به تفکیک برای گروه‎‌های جمعیت‎‌شناختی یا نواحی جغرافیایی مختلف نشان دهند.


3- برجستگی


منظور از برجستگی، ذکر نام کمپانی شما در عنوان، پاراگراف اول و سایر بخش‌‎های اخبار رسانه‎‌هاست. در حین ارزیابی هر بخش از پوشش رسانه‎‌ها، می‌توانید این عوامل را در نظر بگیرید:


• جایگاه داستان کمپانی شما در خروجی‎ رسانه‌‎ها


• ذکر نام کمپانی شما در عناوین اخبار


• بخشی از مقاله که نام کمپانی شما برای اولین بار در آن آورده شده


• گستره‎‌ی پوشش کمپانی شما در اخبار


• وجود تصاویر کمپانی در پوشش رسانه‌‎‎ها


4- سهم صدا


سهم صدای کمپانی، درصد ذکر نام آن در قیاس با رقبای همان صنعت در کانال‎‌های ارتباطی گوناگون است. این کمیت نمودی از میزان شناخت مشتریان نسبت به برند شماست. سهم صدا شامل تمامی نمودهای حضور کمپانی در فضای آنلاین ازجمله سئو، رسانه‌‎های اجتماعی و عملکردتان در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک است.


سنجش روابط عمومی بحران می‌تواند به شما کمک کند تا نقاط قوت و ضعف برنامه‌‎ی مدیریت بحران شرکت و سازمان خود را تعیین کنید که یکی از عوامل کلیدی در کمینه‎‌سازی تاثیرات منفی بحران است. به‌منظور مدیریت تاثیرگذار، باید تفکر جامع داشته باشید و تمامی داده‌ها را بپذیرید تا پیش از تلاش برای بهبود استراتژی و تاکتیک‎‌های شرکت، میزان تاثیر یک بحران بر اعتبار آن را بسنجید.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
 www.publicrelationstoday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک چرخه عمر محتوا


  استراتژی‌های پاسخگویی به سوالات مشتریان


  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق


  چگونه تنوع را در محل کار افزایش دهیم؟


  اشتباهات در فروش


  تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل


  انتشار بیش از ۶ هزار خبر در شبکه‌های اجتماعی دانشگاه بیرجند


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  6 نکته برای بهبود استراتژی روابط عمومی آنلاین در زمان شیوع کرونا


  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی