درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:07   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44203صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 27 مرداد 1399 - 08:09
4 نکته برای برنامه‌ریزی روابط‌عمومی
روابط‌عمومی در انبار مهمات هر سازمانی قدرتمندترین ابزار است. اگر این ابزار در انبار مهمات شما نیست، امروز زمان مناسبی است که از این ابزار نفوذ بهره بگیرید. برای کمک به توسعه حدود نفوذ سازمان شما، در این جا چهار راهنمایی آمده است تا در هنگام برنامه ریزی کمپین های روابط عمومی در نظر گرفته شود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی در انبار مهمات هر سازمانی قدرتمندترین ابزار است. اگر این ابزار در انبار مهمات شما نیست، امروز زمان مناسبی است که از این ابزار نفوذ بهره بگیرید. برای کمک به توسعه حدود نفوذ سازمان شما، در این جا چهار راهنمایی آمده است تا در هنگام برنامه ریزی کمپین های روابط عمومی در نظر گرفته شود:

1- به اهداف و مقاصد کسب و کار خود فکر کنید.

 

در حالی که مطمئن می شوید اهداف شما دست یافتنی است باید نسبت به این که در یک سال در کجا می خواهید باشید و چقدر می خواهید رشد کنید جاه طلب باشید. سپس اهداف روابط عمومی خود را با اهداف تجاری خود همتراز کنید. آیا می خواهید حضور فکری رهبری خود را افزایش دهید؟ آیا می خواهید در بازار خاصی رشد داشته باشید؟ تعریف اهداف به شما کمک می کند که به وضوح شناسایی کنید کجا روابط عمومی می تواند حمایت کننده باشد.

2- معین کنید که برای دستیابی به اهداف و مقاصد به اقدامات روابط عمومی نیاز است.

 

 واقع بین باشید و مطمئن شوید که اقدامات شما اهداف تان را کاملا حمایت می کنند. برای مثال، از هدف شما رشد در بازار خاصی است باید فعالیت های روابط عمومی شما بر روی رسانه و رویدادهایی که در خدمت آن بازار خاص هستند تمرکز کند.

3- موفقیت ها و تلاش هایی که در سال های گذشته به طور خاصی در ابلاغ پیام شما موثر بودند را مرور کنید.

 

از این ابتکارات در کمپین های سال های بعد استفاده کنید. برای اطمینان از تداوم و ثبات باید این موفقیت ها را پرورش داده و تقویت کنید.

4- معیارهایی را برای دستیابی ایجاد کنید.

 

به یاد داشته باشید، ثبات و تداوم کلید است بنابراین یک عامل مهم تامین مقالات ویژه ای است که در تمام سال- نه فقط در حوالی رویدادهای مهم- به شما داستان بگویند. آیا می خواهید از سخنگویان سازمان در رسانه ها نقل قول شود؟ با گروه روابط عمومی خود کار کنید تا معیارهایی را تعریف کنید که با سطح تلاش های و تعهدات شما همخوانی داشته باشد، سپس آن ها را روی کاغذ بیاورید و نتایج را پیگیری کنید.

 

نویسنده: سندی ایوانز لوین
مترجم: زهرا بابازادگان

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد