درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 10:44   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44200صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیجمعه، 24 مرداد 1399 - 16:19
دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی
دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی طی فراخوانی از واحدهای روابط عمومی سراسر کشور، مدیران و کارشناسان روابط عمومی بخش های دولتی و خصوصی برای شرکت گسترده و ارایه نظرات و پیشنهادهای خود در راستای برگزاری باشکوه‌تر این جشنواره دعوت به عمل آورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی طی فراخوانی از واحدهای روابط عمومی سراسر کشور، مدیران و کارشناسان روابط عمومی بخش های دولتی و خصوصی برای شرکت گسترده و ارایه نظرات و پیشنهادهای خود در راستای برگزاری باشکوه‌تر این جشنواره دعوت به عمل آورد.

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری جشنواره، پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی  مهرماه سال جاری در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو سطح ملی و استانی برگزار می شود.

جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، بزرگترین سطح رقابتی علمی روابط عمومی کشور است که عرصه ای برای رقابت بین واحدهای روابط عمومی فراهم کرده است.

این جشنواره که برای پانزدهمین سال متوالی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می شود، محملی است که در آن تولیدات و فعالیت های انتشاراتی روابط عمومی های کشور در دو بخش آنلاین و آفلاین در معرض ارزیابی و قضاوت داوران قرار می گیرد.

 

این جشنواره که با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط‌عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق؛ توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی و فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات برگزار خواهد شد آثار ارسالی روابط عمومی‌ها را در 10 بخش و در دو سطح ملی و استانی مورد ارزیابی قرار می دهد.

در فراخوان تاکید شده با توجه به شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، ارسال آثار و مستندات مربوطه در تمامی بخش‌ها بایستی به صورت فایل الکترونیکی بوده و ارسال آثار خارج از قالب اعلام شده، از فرایند ارزیابی حذف می شود.

در این دوره از جشنواره، دو بخش ویژه «ویروس کرونا» و «حمایت از انتشار آثار علمی در حوزه روابط‌عمومی» در نظر گرفته شده که آثار منتشره و مرتبط با موضوعات مذکور به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفته و جوایز ویژه‌ای نیز پیش بینی شده است.

 

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از جمله کاربرگ‌های ثبت‌نام و شرکت در جشنواره به وبسایت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به نشانی www.iaprs.ir مراجعه یا با تلفن 66943670تماس بگیرند.

 

دریافتفراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد