درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 16:52   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44199صفحه نخست » خبر یکجمعه، 24 مرداد 1399 - 12:36
سرپرست روابط عمومی بهزیستی استان تهران: کادر سازی مناسب از اهداف روابط عمومی هوشمند است
باید کادر سازی مناسب و هدفمند در دستور کار روابط عمومی های شهرستان های استان قرار گیرد و آموزش های بروز و علمی نیز تکمیل کننده کادر سازی شده تا شاهد روابط عمومی پوینده و حرفه ای باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تغییر، به سمت تعالی رفتن و اصلاح ساختار روابط‌عمومی از اطلاع دهنده صرف به سمتی که در آن قابلیت ها و توانمندی سازمان معرفی شود بخشی عمده از اهداف روابط عمومی بهزیستی در استان تهران است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود ابراهیمی در هم اندیشی مسئولان روابط عمومی بهزیستی استان تهران با اعلام اهداف این مجموعه و بیان مطلب بالا اظهار داشت: روابط عمومی می تواند به عنوان نمایش دهنده ظرفیت ها، بالندگی های توانخواهان، مددجویان و افراد دارای معلولیت را در سطح عوام مردم نمایان کند.


سرپرست روابط عمومی بهزیستی استان تهران در ادامه بیان داشت: به دست آوردن رضایتمندی و باروری امید میان جامعه هدف موضوعی است که توسط روابط عمومی باید تحقق یابد و برای به دست آمدن آن ابزار مختلفی پیش روی روابط عمومی قرار دارد.


ابراهیمی یکی از ابزارهای بهزیستی را وب سایت اطلاع رسانی معرفی کرد و خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی فعالیت ها با سه رویکرد بازگو نمودن اقدامات، سنجش فعالیت ها و انتقال تجربیات انجام می شود که می توان علاوه بر وب سایت از ظرفیت بالای رسانه های جمعی و خبرنگاران با ذوق در سراسر استان استفاده ای بهینه کرد و رخدادهای بهزیستی را در معرض نمایش قرار داد.


وی افزود: باید کادر سازی مناسب و هدفمند در دستور کار روابط عمومی های شهرستان های استان قرار گیرد و آموزش های بروز و علمی نیز تکمیل کننده کادر سازی شده تا شاهد روابط عمومی پوینده و حرفه ای باشیم.


سرپرست روابط عمومی بهزیستی استان تهران با مطلوب دانستن روند اجرای پویش سراسری " ایران همدل " در بهزیستی استان تهران اذعان داشت: خوشبختانه خیران گرانقدر و سازمان های مردم نهاد در بهزیستی استان تهران این پویش را به خوبی درک کرده و همچون مرحله قبلی کمک های مومنانه اهتمام جدی خود را به کار بسته اند تا بتوانند خدمتی به جامعه هدف در بهزیستی ارائه کنند و روابط عمومی نیز با به تصویر کشیدن روحیه مودت و نوع دوستی مردم استان تهران سهم بزرگ خود را در این پویش به مرحله اجرا می رساند.


ابراهیمی در خاتمه خواستار انجام تعامل روابط عمومی های بهزیستی با دیگر ارگان های شهرستان ها شد و افزود: بهزیستی علاوه بر نقش اصلی خود در خدمت به افراد دارای معلولیت و نیازمندان، نقش های تسهیلگرانه ای را نیز به عهده دارد که در سایه تعاملات بین بخشی خود را نشان داده تا خدمات مطلوب تری به جامعه هدف ارائه شود و روابط عمومی در تنظیم این روابط، نقشی ارزنده دارد.


گفتنی است هم اندیشی روابط عمومی های بهزیستی، ماهیانه برگزار می شود و افق پیش روی ماه آینده در حوزه روابط عمومی در این جلسات شکل می گیرد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد