درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 شهریور 1399 - 01:49   

کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟

  کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل برای ششمین‌بار حساب کاربری «پرس تی‌وی» در یوتیوب را مسدود کرد
  یک قاضی آمریکایی فرمان حذف پیام‌رسان چینی «وی چت» را متوقف کرد
  چگونگی ایجاد تغییرات بزرگ در کسب‌وکارهای کوچک
  کمک‌های اجتماعی یونیلور در عصر کرونا
  سیاستگذاری روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی
  مراسم تجلیل از پیشکسوت روابط عمومی پست برگزار شد
  گوش دادن همراه با همدلی
  هرگز اجازه ندهید یک بحران خوب به هدر برود!
  اقتصادهای نوآور در ۲۰۲۰
  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند معرفی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44195صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 23 مرداد 1399 - 21:16
ایستگاه‌های هوشمند اتوبوس؛ ابتکار جدید کره جنوبی برای مقابله با کرونا
هرکدام از این ایستگاه‌های هوشمند که شبیه یک غرفۀ شیشه‌ای هستند، حدود ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارند و همزمان با اینکه لامپ‌های ضدعفونی کننده ویروس‌ها را می‌کشند، مجهز به سسیتم‌های تهویه هوا وخنک کننده و البته وای‌فای رایگان هستند.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کره جنوبی با ایجاد ایستگاه‌های اتوبوس هوشمند و پیشرفته، به مقابله با ویروس کرونا رفته است؛ ایستگاه‌هایی که درهای آن می‌تواند دمای بدن مسافر را بسنجد و مجهز به لامپ‌های ضدعفونی کننده ماوراء بنفش است.

به گزارش شارا به نقل از یورونیوز، مسافران در برابر این ایستگاه‌ها می‌ایستند، دوربین‌های خودکار و حس‌گر‌ها، دمای بدن فرد را می‌سنجند و در صورتی درِ ایستگاه باز می‌شود که دمای بدن مسافر کمتر از ۳۷.۵ درجه سانتیگراد باشد.

دوربین‌ها و حسگرها البته فقط برای بزرگسالان نیستند، برای کودکان هم در ارتفاع کمتری دوربین نصب شده‌اند.

هرکدام از این ایستگاه‌های هوشمند که شبیه یک غرفۀ شیشه‌ای هستند، حدود ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارند و همزمان با اینکه لامپ‌های ضدعفونی کننده ویروس‌ها را می‌کشند، مجهز به سسیتم‌های تهویه هوا وخنک کننده و البته وای‌فای رایگان هستند.

در درون این ایستگاه‌ها، مایع شستشوی دست گذاشته شده و از مسافران درخواست شده تا قبل از ورود به داخل ایستگاه‌ها، ماسک بر چهره داشته باشند و فاصله یک متری از یکدیگر را نیز رعایت کنند.

تاکنون ده عدد از این ایستگاه‌های پیشرفته در منطقه شمال‌شرق سئول نصب و راه اندازی شده است که نه تنها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا که برای محافظت از مسافران در گرمای تابستان و بارش‌ باران نیز مناسب هستند.

کیم هوانگ-یون، یکی از مقامات شرکت سازندۀ این نوع از ایستگاه‌های اتوبوس می‌گوید که آنها این ایستگاه‌ها را به همه نوع امکانات ضد ویروس مجهز کرده‌اند.

او می‌افزاید که هر کدام از این ایستگا‌ها از زمان راه‌اندازی میزبان حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ مسافر بوده‌اند.

برای اینکه مسافران اتوبوس خود را از دست ندهند، یک صفحه نمایش نیز در هر ایستگاه‌ گذاشته شده که زمان رسیدن اتوبوس‌ها را نمایش می‌دهد.

کیم جوی، یک خانم خانه‌دار ۴۹ ساله که برای اولین بار از این ایستگاه‌های اتوبوس استفاده کرده می‌گوید: «من در اینجا احساس امنیت می‌کنم زیرا می‌دانم دیگرانی که در اطراف من هستند، همچنین من و دمای بدنم کنترل شده‌اند.»

کره جنوبی در ابتدای شیوع ویروس کرونا، پس از چین، یکی از بدترین وضعیت‌ها را داشت. اما برنامه گسترده‌ای که دولت برای مهار همه‌گیری ویروس، انجام آزمایش‌ها و معالجه بیماران در پیش گرفت، موجب شد تا این کشور به یکی از موفق‌ترین کشورها در این زمینه تبدیل شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نقش متقابل روابط‌عمومی و افکارعمومی


  تقویم روز ارتباطات/ «ادی آدامز» فتوژورنالیست معروف که یک عکس او مسیر جنگ ویتنام را تغییر داد


  شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان


  چگونه تمرکز اطلاعاتی به وجود آوریم


  رسانه؛ ماهیتی افشاگرانه یا اصلاح گرایانه ...


  نقش روابط عمومی دیجیتال در بهبود تصویر برند


  کسب رتبه برتر کشور توسط روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان یزد


  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند معرفی شد


  ضرورت تولید محتوای دیجیتال در ایران


  خبرنگاران برای پوشش رقابت های والیبال شهروند ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی