درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 شهریور 1399 - 23:52   

کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟

  کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل برای ششمین‌بار حساب کاربری «پرس تی‌وی» در یوتیوب را مسدود کرد
  یک قاضی آمریکایی فرمان حذف پیام‌رسان چینی «وی چت» را متوقف کرد
  چگونگی ایجاد تغییرات بزرگ در کسب‌وکارهای کوچک
  کمک‌های اجتماعی یونیلور در عصر کرونا
  سیاستگذاری روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی
  مراسم تجلیل از پیشکسوت روابط عمومی پست برگزار شد
  گوش دادن همراه با همدلی
  هرگز اجازه ندهید یک بحران خوب به هدر برود!
  اقتصادهای نوآور در ۲۰۲۰
  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند معرفی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44193صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 23 مرداد 1399 - 21:00
مدیر روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد: اطلاع رسانی در دنیای امروز محدود به موقعیت و بخش خاصی نیست
مدیر روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه شرکت شهرک های صنعتی استان نیز نگاه رسانه ها بر فعال سازی واحد ها و ارتقای تولید بوده و گام های مناسبی در آگاهی بخشی ها شکل گرفته است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش رسانه ها در سرعت بخشی به جریان تولید محسوس است.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا؛ احسان باقری افزود: رسانه می تواند به عنوان یک ظرفیت در بستر سازی برای رونق تولید و تبیین مشکلات صنایع کوچک و بزرگ عمل کند.
 
 باقری با بیان اینکه امروزه رسانه ها عاملی تاثیر گذار بر ادبیات تولید و مصرف هستند، گفت: در استان نیز می توان از این ظرفیت ها برای برند سازی محصولات بهره برد.
 
 وی نگاه کارشناسی به پتانسیل های رسانه در مبحث رونق تولید و بازاریابی را محسوس دانست و گفت: تعدد رسانه در استان فارغ از هر مبحثی با بکارگیری حرفه ای سازی بسترهای اطلاع رسانی می تواند صدای تولید کالا در استان را به بازارهای مختلف مخابره کند.
 
 باقری تصریح کرد: امید است دستگاه ها و واحد های تولیدی بیش از پیش از این پتانسیل ها بهره برده و در چرخه برند سازی محصولات قرار بگیرند.
 
 وی همچنین نقد اصولی و منصفانه را یک عامل موثر برای فعال سازی واحد های راکد دانست و بیان کرد: اطلاع رسانی در دنیای امروز محدود به موقعیت و بخش خاصی نیست و گاها گزارش های تولید شده توسط رسانه ها کلید خروج یک واحد از بن بست را رقم زدند.
 
 مدیر روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه شرکت شهرک های صنعتی استان نیز نگاه رسانه ها بر فعال سازی واحد ها و ارتقای تولید بوده و گام های مناسبی در آگاهی بخشی ها شکل گرفته است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نقش متقابل روابط‌عمومی و افکارعمومی


  تقویم روز ارتباطات/ «ادی آدامز» فتوژورنالیست معروف که یک عکس او مسیر جنگ ویتنام را تغییر داد


  شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان


  چگونه تمرکز اطلاعاتی به وجود آوریم


  رسانه؛ ماهیتی افشاگرانه یا اصلاح گرایانه ...


  نقش روابط عمومی دیجیتال در بهبود تصویر برند


  کسب رتبه برتر کشور توسط روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان یزد


  ضرورت تولید محتوای دیجیتال در ایران


  تلاش روزنامه‌نگاران زن پاکستان برای مقابله با آزار و اذیت اینترنتی


  کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی