درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 شهریور 1399 - 00:12   

کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟

  کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل برای ششمین‌بار حساب کاربری «پرس تی‌وی» در یوتیوب را مسدود کرد
  یک قاضی آمریکایی فرمان حذف پیام‌رسان چینی «وی چت» را متوقف کرد
  چگونگی ایجاد تغییرات بزرگ در کسب‌وکارهای کوچک
  کمک‌های اجتماعی یونیلور در عصر کرونا
  سیاستگذاری روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی
  مراسم تجلیل از پیشکسوت روابط عمومی پست برگزار شد
  گوش دادن همراه با همدلی
  هرگز اجازه ندهید یک بحران خوب به هدر برود!
  اقتصادهای نوآور در ۲۰۲۰
  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند معرفی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44191صفحه نخست » ادامه مطلب سهپنجشنبه، 23 مرداد 1399 - 20:56
کمک ۷۵۰ پوندی فیس‌بوک به کارمندانی که دورکاری می‌کنند
پیش از این، مارک زاکربرگ در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که فیسبوک به کارکنانش اجازه می‌دهد که تا پایان سال ۲۰۲۰ در خانه بمانند. اما حالا این شرکت دوره دورکاری را تمدید کرده و به کارکنانش گفته است که تا ژوئیه ۲۰۲۱ از آنان نخواهد خواست به محیط کار بازگردند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در پی تمدید دوره دورکاری کارکنان فیس بوک دستکم تا تابستان آینده، این شرکت اعلام کرده است که برای رفع نیازهای آنان در زمینه برپایی دفتر کارشان در خانه، به هریک۷۵۰ پوند می‌پردازد.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایندیپندنت، تقریباً همه ۴۸ هزار نفر کارکنان این غول‌ فناوری که در ۷۰ دفتر در سراسر جهان مشغول فعالیت هستند، از ماه مارس به علت همه‌گیری کرونا دورکاری کرده‌اند.
 
 پیش از این، مارک زاکربرگ در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که فیسبوک به کارکنانش اجازه می‌دهد که تا پایان سال ۲۰۲۰ در خانه بمانند.
 
 اما حالا این شرکت دوره دورکاری را تمدید کرده و به کارکنانش گفته است که تا ژوئیه ۲۰۲۱ از آنان نخواهد خواست به محیط کار بازگردند.
 
 این غول فناوری گفته است که آن تصمیم را بر اساس توصیه «متخصصان حوزه سلامت و متخصصان دولتی» گرفته است و در کنار آن هزار دلار هم برای برپایی دفتر کار در خانه به کارکنانش می‌دهد.
 
 سخنگوی فیسبوک در آن بیانیه گفت: «با توجه به راهنمایی‌های متخصصان حوزه سلامت و متخصصان دولتی و تصمیماتی که پس از بحث و بررسی داخلی در این زمینه گرفته‌ایم، به کارکنان اجازه می‌دهیم اگر مایل هستند، تا ژوئیه ۲۰۲۱ دورکاری کنند.»
 
 «به علاوه، هزار دلار دیگر هم برای برپایی دفتر کار در خانه به آن‌ها می‌پردازیم.»
 
 این شرکت در ادامه گفته است که همچنان در جاهایی که در چارچوب توصیه‌های دولتی مقدور باشد و حدود دو ماه برنامه مهار ویروس اجرا شده باشد، دفترهای کار خود را با ظرفیت محدود بازگشایی می‌کند.
 
 با این اقدام، فیسبوک نیز به خیل سایر شرکت‌های حوزه فناوری می‌پیوندد که اخیراً اقدامات مشابهی انجام داده‌اند.
 
 ماه گذشته گوگل تصمیمی مشابهی گرفت و مدیرعامل آن، ساندر پیچای، در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ‌یک از ۲۰۰ هزار کارمند آن شرکت مجبور نیستند تا ژوئیه سال آینده به محل کار خود بازگردند.
 
 در بیانیه‌ای در آن زمینه اظهار شد: «برای آن که کارمندان بتوانند از قبل برنامه‌ریزی کنند، برای مشاغلی که نیاز به حضور در اداره ندارند، گزینه دورکاری اختیاری در دفترهای ما در سراسر جهان تا ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ برقرار است.»
 
 توییتر نیز به همین ترتیب پیش‌تر گفته بود که به علت همه‌گیری، آرایش جدیدی به ساختارش داده است و کارکنانش می‌توانند تا ابد دورکاری کنند.
 
 جک دورسی، مدیرعامل این شرکت، در رایانامه‌ای که برای کارکنانش فرستاد، نوشت که کارکنان هزار دلار تنخواه دریافت می‌کنند تا لوازم مورد نیاز برای دفتر کارشان در خانه را تهیه کنند چون حتی اگر هم کسی بخواهد به سر کار برگردد، احتمالاً دفاتر کاری تا پیش از ماه سپتامبر باز نخواهد شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نقش متقابل روابط‌عمومی و افکارعمومی


  تقویم روز ارتباطات/ «ادی آدامز» فتوژورنالیست معروف که یک عکس او مسیر جنگ ویتنام را تغییر داد


  شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان


  چگونه تمرکز اطلاعاتی به وجود آوریم


  رسانه؛ ماهیتی افشاگرانه یا اصلاح گرایانه ...


  نقش روابط عمومی دیجیتال در بهبود تصویر برند


  کسب رتبه برتر کشور توسط روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان یزد


  ضرورت تولید محتوای دیجیتال در ایران


  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند معرفی شد


  کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی