درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 شهریور 1399 - 01:05   

کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟

  کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل برای ششمین‌بار حساب کاربری «پرس تی‌وی» در یوتیوب را مسدود کرد
  یک قاضی آمریکایی فرمان حذف پیام‌رسان چینی «وی چت» را متوقف کرد
  چگونگی ایجاد تغییرات بزرگ در کسب‌وکارهای کوچک
  کمک‌های اجتماعی یونیلور در عصر کرونا
  سیاستگذاری روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی
  مراسم تجلیل از پیشکسوت روابط عمومی پست برگزار شد
  گوش دادن همراه با همدلی
  هرگز اجازه ندهید یک بحران خوب به هدر برود!
  اقتصادهای نوآور در ۲۰۲۰
  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند معرفی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44180صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 22 مرداد 1399 - 14:14
مدیر روابط عمومی سازمان صنعت معدن تجارت استان مرکزی: مدیران، سواد رسانه ای را در دستور کار خود قرار دهند
مدیر روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت افزود : صنایع نیاز جدی و فوری به رسانه ها دارند تا با ارائه سطح فعالیت باعث شناخت مردم و بازار با محصولات و خدمات خود شوند و بازار خود را رونق دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اعتماد پور مدیر روابط‌عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی از رسانه هاخواست تا با توجه به سلایق و نیازهای مخاطب رسانه را بروز نگه دارند.

ابوالفضل اعتمادپور مدیر روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با قلم در خصوص فعالیت رسانه ها و عملکرد آنان گفت: در دنیای امروز و افزایش سطح مطالعه مردم در فضای مجازی مخاطبان زیادی به دنبال کسب خبر و اخبار اختصاصی حوزه فعالیت و علایق خود هستند که همین موضوع باعث میشود رسانه ها برای ادامه حیات خود و رقابت با دنیای مجازی ذائقه مخاطب را شناسایی و برای آن محتوا سازی کنند.

وی با اشاره به جایگاه سواد رسانه ای در دنیای امروزی گفت: امیدوارم مدیران، سواد رسانه ای را در دستور کار خود قرار دهند تا باعث شناخت بیشتر جایگاه رسانه شده و از فاصله گیری با رسانه ها خود داری کنند، چراکه رسانه ها بازوی خارجی مدیران در انتقال اطلاعات به مردم هستند .

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت افزود : صنایع نیاز جدی و فوری به رسانه ها دارند تا با ارائه سطح فعالیت باعث شناخت مردم و بازار با محصولات و خدمات خود شوند و بازار خود را رونق دهند.

وی خاطر نشان کرد : حوزه صنعت نیاز به حمایت و محتوا سازی و توجه ویژه دارد که حمایت رسانه ها میتواند باعث پیشرفت صنایع اثر گذار و ترقی سطح زندگی قشر کارگر و صنعتگر شود .

اعتماد پور در پایان گفت :دست یاری صمت به سوی نخبگان فرهنگی هنری صنعتی و دانشگاهی باز است و از هر ایده ، طرح و سوژه جهت حل مشکلات صنایع حمایت خواهد کرد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نقش متقابل روابط‌عمومی و افکارعمومی


  تقویم روز ارتباطات/ «ادی آدامز» فتوژورنالیست معروف که یک عکس او مسیر جنگ ویتنام را تغییر داد


  شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان


  چگونه تمرکز اطلاعاتی به وجود آوریم


  رسانه؛ ماهیتی افشاگرانه یا اصلاح گرایانه ...


  نقش روابط عمومی دیجیتال در بهبود تصویر برند


  کسب رتبه برتر کشور توسط روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان یزد


  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند معرفی شد


  ضرورت تولید محتوای دیجیتال در ایران


  خبرنگاران برای پوشش رقابت های والیبال شهروند ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی