درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44175صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 22 مرداد 1399 - 10:55
مدیر مخابرات منطقه لرستان در دیدار با مدیر کل روابط عمومی استانداری مطرح کرد: عملکرد مناسب روابط عمومی ها باعث بهبود خدمت رسانی به مردم می شود
مدیر مخابرات منطقه لرستان همچنین گزارشی از فعالیت های مخابرات منطقه لرستان پرداخت و گفت: توسعه ی بسترهای فناوری اطلاعات نقش موثری در اطلاع رسانی به شهروندان ایفا نموده است .
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر مخابرات منطقه لرستان بهمراه مسئول روابط‌عمومی با خانم ایرانی مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان دیدار و گفتگو کرد.
 
 در این دیدار مهندس قاسمی با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها در اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم اظهار داشت: روابط عمومی ها در افزایش اعتماد مردم به خدمات نظام و دولت نقش موثری ایفا می کنند.
 
 وی با اشاره به اینکه، روابط عمومی به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه نقش خطیر و بی بدیلی را در امر تحکیم و توسعه ارتباط میان نهادها و سرمایه های اجتماعی ایفا میکند تصریح کرد: ‌در این بین روابط عمومی استانداری لرستان دارای حجم گسترده ای از فعالیت هاست که در جهت نیل به آنها بسیار موفق عمل نموده است.
 
 مدیر مخابرات منطقه لرستان همچنین گزارشی از فعالیت های مخابرات منطقه لرستان پرداخت و گفت: توسعه ی بسترهای فناوری اطلاعات نقش موثری در اطلاع رسانی به شهروندان ایفا نموده است .
 
 درادامه ایرانی مدیر کل روابط عمومی استانداری لرستان ضمن تشکر از زحمات حوزه مخابرات در استان گفت :اطلاع رسانی سنگ زیربنای پیشرفت و توسعه در هر زمینه ای می باشد .
 
 وی با اشاره به اینکه در ایامی که انکان اینکه حضور مردم در اجتماع نیست بنابراین مخابرات به عنوان حافظان و بانیان ارتباطات در جامعه وظایف سنگین تری بر عهده دارند .
 
 ایرانی افزود : فعالیت ها و عملکرد مخابرات به عینه مشهود است تا جاییکه در دورترین نقاط در سطح روستاها هم می توان از اینترنت پرسرعت و خدمات مخابرات بهره مند شد .
 
 در این دیدار مسئول اداره روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان از حمایت‌های دلگرم کننده مدیر منطقه نهایت تقدیر و تشکر را ابراز داشت و گفت: اگر حمایت‌های همه جانبه مدیر منطقه نسبت به روابط عمومی نبود قطعاً فعالیت‌های این اداره به عنوان ویترین سازمان نماینگر نمی‌شد.
 
 علی پناهی ضمن تشریح فعالیت‌های حوزه اداره روابط عمومی منطقه افزود: بر اساس برنامه ریزی و استراتژی‌های تدوین شده، همکاران این اداره در راستای تحقق شاخص‌ها و معیارهای معین تلاش می کنند.
 
 وی به کسب رتبه‌ برتر روابط عمومی منطقه در ارزیابی شاخص‌ها در فصل بهار اشاره داشت و تصریح کرد: کسب این موفقیت‌ در گرو همدلی و همکاری کارکنان این اداره در یک فضای صمیمی و دوستانه است که از زحمات آنها تقدیر و سپاسگذاری می‌کنم
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد