درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 شهریور 1399 - 13:01   

امواج موبایل؛ قاتل حشرات؟

  امواج موبایل؛ قاتل حشرات؟


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان
  نقش روابط عمومی دیجیتال در بهبود تصویر برند
  ضرورت تولید محتوای دیجیتال در ایران
  تلاش روزنامه‌نگاران زن پاکستان برای مقابله با آزار و اذیت اینترنتی
  روابط عمومی شهرداری قیامدشت سرآمد شد
  «خبرنویسی به زبان ساده» برای مدیران و رابطان کانون‌های مساجد شهرستان گرمه
  ده نکته برای برنده شدن در جشنواره‌های روابط عمومی
  شیوه نامه مقاله نویسی
  معرفی کتاب “چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند؟”
  امواج موبایل؛ قاتل حشرات؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44150صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 20 مرداد 1399 - 22:14
توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد
به گزارش شارا به نقل از بی سی، توشیبا در بیانیه‌ای گفت شرکت "شارپ" در سال ۲۰۱۸ هشتاد درصد سهام توشیبا در داینابوک را به ۳۶ میلیون دلار خرید و حالا هم بقیه سهم توشیبا را خریده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکت عظیم ژاپنی توشیبا آخرین سهم خود در شرکت کامپیوترسازی "داینابوک" را واگذار کرد. این به معنی پایان فعالیت این شرکت در تجارت و ساخت کامپیوترهای شخصی (پی‌سی) و لپ‌تاپ است.

به گزارش شارا به نقل از بی سی، توشیبا در بیانیه‌ای گفت شرکت "شارپ" در سال ۲۰۱۸ هشتاد درصد سهام توشیبا در داینابوک را به ۳۶ میلیون دلار خرید و حالا هم بقیه سهم توشیبا را خریده است.

اولین لپ‌تاپ توشیبا، به نام "تی ۱۱۰۰" در سال ۱۹۸۵ وارد بازار شد. این لپ‌تاپ چهار کیلوگرم وزن داشت و با فلاپی‌دیسک ۸.۸ میلی‌متری کار می‌کرد.

در وبسایت موزه علمی توشیبا آمده است که این لپ‌تاپ ابتدا فقط وارد بازار اروپا شد و هدفش فروش ده هزار دستگاه در سال بود.

به گزارش رویترز، فروش لپ‌تاپ توشیبا در سال ۲۰۱۱ به بیش از ۱۷ میلیون دستگاه رسید اما در ۲۰۱۷ این رقم به ۱.۹ میلیون دستگاه افت کرد.

توشیبا در سال ۲۰۱۶ ساخت لپ‌تاپ برای بازار اروپا را متوقف و بر ساخت سخت‌افزار کامپیوتر تمرکز کرد.

این شرکت در سال‌های اخیر دوران سختی داشته است و حتی در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد در یک سال مالی‌ ۳۱۸ میلیون دلار ضرر کرده است.

در همان سال یک هیات مستقل پی برد توشیبا در سود شش سال اخیرش اغراق کرده است و مدیر و قائم‌مقام شرکت هر دو استعفا دادند.

توشیبا در سال ۲۰۱۹ پس از آنکه موفق به یافتن خریدار برای تجهیزات و تاسیسات هسته‌ای نسل جدید "نیوجن" در بریتانیا نشد، به این تجارت هم پایان داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شیوه نامه مقاله نویسی


  ده نکته برای برنده شدن در جشنواره‌های روابط عمومی


  شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان


  «خبرنویسی به زبان ساده» برای مدیران و رابطان کانون‌های مساجد شهرستان گرمه


  جلسه‌ دورنگاه ارتباطات شهر تهران برگزار شد


  معرفی کتاب “چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند؟”


  امواج موبایل؛ قاتل حشرات؟


  روابط عمومی شهرداری قیامدشت سرآمد شد


  نقش روابط عمومی دیجیتال در بهبود تصویر برند


  ضرورت تولید محتوای دیجیتال در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی