درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 مهر 1399 - 15:42   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است

  افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آغاز فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) در بانک رفاه کارگران
  تقدیر وزارت ورزش و جوانان از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان
  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد
  گوگل قابلیت اسکن فایل‌‌های مشکوک را به برنامه محافظت پیشرفته اضافه کرد
  نشریات دانشگاه گیلان برتر شدند
  گزارش ششمین اجلاس مدیران شعب دانشگاهی پایگاه‌ خبری مفدا
  ورود روزنامه همشهری به بورس با فوریت!
  خبرنگار زن افغان چگونه با وجود تهدیدها و مخالفت خانواده به کار ادامه می‌دهد؟
  پایگاه داده مایکروسافت، پس از دو سال از زیر آب بیرون کشیده شد
  9 درس برتر روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44148صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 20 مرداد 1399 - 18:37
شورای راهبردی روابط عمومی های بخش آب کشور تشکیل شد
خوشبختانه در حال حاضر ظرفیت سازی بسیار مناسبی در روابط عمومی های بخش آب کشور صورت گرفته است به گونه ای که تمامی مدیران این بخش از تخصص خوبی در جهت برقراری ارتباطات مناسب با مردم برخوردار هستنداز این رو به منظور پیاده سازی نظام مدیریت مشارکتی و روابط عمومی های بخش آب شورای راهبردی روابط عمومی های آب کشور تشکیل شده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به منظور هماهنگی های هرچه بیشتر و بهره گیری از نظرات مدیران روابط‌عمومیهای بخش آب کشور شورای راهبردی روابط عمومی های شرکت های آب منطقه ای تشکیل شد.
 
 عبدالله اسکویی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران روز یکشنبه 19 مرداد ماه در نشست مجازی روابط عمومی های بخش آب کشور ضمن اعلام مطالب فوق اظهار داشت.


 خوشبختانه در حال حاضر ظرفیت سازی بسیار مناسبی در روابط عمومی های بخش آب کشور صورت گرفته است به گونه ای که تمامی مدیران این بخش از تخصص خوبی در جهت برقراری ارتباطات مناسب با مردم برخوردار هستنداز این رو به منظور پیاده سازی نظام مدیریت مشارکتی و روابط عمومی های بخش آب شورای راهبردی روابط عمومی های آب کشور تشکیل شده است.
 
 وی با اشاره به اینکه با توجه به توانمندی های موجود در روابط عمومی های بخش آب کشور دوران مدیریت یک سویه و از بالا به پایین سپری شده است گفت می بایست از این توانمندی ها در جهت سیاست گذاری، برنامه ریزی و اجرای برنامه های ارتباطی بهره برد
 
 عبدالله اسکویی در ادامه افزود براساس برنامه ریزی های صورت گرفته استانهای کشور به 5 قطب تقسیم شده اند:
 
 قطب یک به مرکزیت استان خراسان رضوی میباشدکه استانهای خراسان جنوبی، سمنان، کرمان، سیستان و بلوچستان ، یزد و فارس را شامل میشود
 
 قطب دوم که به مرکزیت استان همدان میباشد و شامل استانهای ایلام،کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، و لرستان را در برمیگیرد
 
 قطب سوم به مرکزیت استان آذربایجان شرقی میباشد و مشتمل بر استانهای آذربایجان غربی، اردبیل ، گیلان، خراسان شمالی، گلستان، و مازندران است.
 
 قطب چهارم نیز به مرکزیت استان قزوین و با عضویت استانهای تهران، البرز، زنجان، مرکزی، قم و کردستان تشکیل شده است
 
 قطب پنجم به مرکزیت استان اصفهان ونیز شامل استانهای کهگیلویه و بویراحمد ،خوزستان، بوشهرو هرمزگان میباشد وی افزود دبیری هر قطب به طور دوره ای به عهده مدیر روابط عمومی استانی که به عنوان قطب تعیین شده است خواهد یود و مدیران روابط عمومی مرکز هر قطب اعضای شورای راهبردی روابط عمومی های صنعت آب کشور به مدت یکسال خواهد بود که در سال اول دبیری این شوراء به عهده مدیر روابط عمومی خراسان رضوی گذاشته شده است.
 
 شایان ذکر است در نشست مجازی های آب کشور موضوع سیاست ها و کاستی های شبکه خبری آب ایران از سوی خانم علی بخشی مسئول به روزرسانی سایت شبکه خبری آب ایران برای حاضران تشکیل شد وی در بخش سخنان خود گفت استراتژی ما در شبکه خبری آب یران مبتنی بر انتشار اخبار هدفمند و استفاده از ظرفیت خبر برای اعلام سیاست های بخش آب خواهد بود .
 
 در ادامه این نشست خانم جاجرمی مسئول ارتباطات با رسانه های روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران بر اهمیت پاسخگویی صحیح و سریع به رسانه ها را تشریح کرد.
 
 همچنین مهندس علیرضا سلامت رئیس امور بین¬الملل شرکت در خصوص اهمیت معرفی سازه¬های تاریخی آبیاری ( Historical Irrigation Structures ) که یکی از ابتکارات جدید کمیسیون بین¬المللی آبیاری و زهکشی ( ICID ) بوده توضیحاتی ارائه نمودند طبق بیان ایشان تاکنون اطلاعات حدود بیست سازه تاریخی آبی شامل قنات، سد تاریخی، مجموعه­ های آبی قدیمی، کانال­های قدیمی، آب انبارها و.... جمع آوری شده و 5 سازه آبی تاریخی به کمیسیون بین­المللی آبیاری و زهکشی معرفی و ثبت جهانی شده است.
 
 ایشان از کلیه شرکت­کنندگان درجلسه مجازی خواستند تا اقدام به معرفی سازه­های تاریخی آبیاری استان خود در قالب چارچوب و فرم تبیین شده توسط کمیسیون نمایند. در این رابطه مقرر گردید جزئیات سازه­های آبیاری (نام، سال ساخت، مساحت تحت آبیاری، مشخصات جغرافیائی)، مشخصات مدیریتی (وضعیت نگهداری و بهره­برداری و منابع مالی تخصص یافته)، شرح حال ابنیه مورد نظر به صورت خلاصه، ذکر دلایل کاندید شدن جهت انتخاب و معرفی به عنوان یک سازه تاریخی و نهایتاً وضعیت حفاظت از سازه به زبان فارسی برای دفتر روابط عمومی و امور بین ا لملل شرکت ارسال شود. این مطالب متعاقبا توسط امور بین­الملل به زبان انگلیسی برگردانده شده و پس از بازبینی و کنترل نهائی به نام شرکت آب منطقه ای متولی امر برای کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی ارسال خواهد شد.
 
 در ادامه این نشست خانم محمدی کارشناس مسئول آموزش همگانی و انتشارات مدیریت منابع آب ایران به تشریح برنامه اطلاع رسانی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی پرداخت و دربخشی از سخنان خود گفت در شرایط فعلی کشور وجهان ارتباطات مجازی نقش اصلی و اولویت اصلی دارا می باشد مسلماً در این موضوع بحث ابتکار عمل می تواند موثر و مفید واقع شود .
 
 در ادامه این نشست تعدادی از مدیران روابط عمومی بخش آب کشور به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و در پایان جمع بندی لازم توسط اقای اسکویی به عمل آمد.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  9 درس برتر روابط عمومی


  جمع‌آوری بازخورد‌ها و نظرات مشتریان


  انتصاب مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان


  «سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا


  گزارش دومین جلسه از سری وبینارهای روابط‌عمومی حرفه‌ای


  ترامپ: اگر کنترل تیک‌تاک به هر نحوی دست چین باشد، آمریکا قرارداد خرید آن را تأیید نمی‌کند


  انتصاب مدیرکل حوزه دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت


  جایگاه رسانه‌ها در آموزش‌های کرونایی به جامعه


  نشست مشترک شورای هماهنگی سیستان و بلوچستان با حضور سخنگوی دولت


  سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی