درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 21:43   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44116صفحه نخست » شنبه، 18 مرداد 1399 - 12:04
یادداشت مهدی ارکونتن به مناسبت روزخبرنگار
خبرنگاران و چکامه سرایان کهکشان آگاهی
خبرنگاران ابرانسان هایی هستند که در راه آشکارشدن حقیقت و انجام وظیفه سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق، مستند، وثیق و راهنما تلاش می کنند و در راه دست یابی به این حقیقت، وجدان اجتماعی و شرافت حرفه ای را با تعهد به دفاع از حقوق فردی و حریم خصوصی و معیارهای اخلاقی به کار می گیرند.
  

جان نباشد جز خبر در آزمون
هر که را افزون خبر جانش فزون
اقتضای جان چو ای دل آگهی است
هر که آگه تر بود جانش قوی است


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نیک می دانید که خبر، آینه تمام نمای واقعیت های جامعه انسانی و پژواک ارزش های الهی و خبرنگار، هنرمندی است که به نقاشی حقیقت بر بوم رسانه ها می پردازد تا راهنمای افکارعمومی جامعه به سوی رستگاری و گزینش هشیارانه باشد.


رجای واثق داریم که رسانه ها، میدان رقابت اندیشه ها برای گزینش هوشمندانه از سوی انسان‌های فرهیخته‌اند، میدان انجام رسالت تنویرافکار عمومی، برخورد سالم آراء و اندیشه های متفاوت و تلاش برای ارتقای سطح آگاهی های عمومی و خبرنگاران رزمندگان این رزمگاه تا به تحقق بشارت حضرت حق تعالی یاری کنند، او که فرمود: «فبشر عبادی الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه».


خبرنگاران ابرانسان هایی هستند که در راه آشکارشدن حقیقت و انجام وظیفه سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق، مستند، وثیق و راهنما تلاش می کنند و در راه دست یابی به این حقیقت، وجدان اجتماعی و شرافت حرفه ای را با تعهد به دفاع از حقوق فردی و حریم خصوصی و معیارهای اخلاقی به کار می گیرند.


آنان کسانی اند که قلم زدنشان، گام نهادن به عرصه آرمان های الهی و انسانی است. خبرنگاران با اخبار بیداری بخش و هشیارکننده پرگشودن سیمرغ خرد را تا قله قاف انسانیت میسر می کنند و بال این اوج گیری جز تعهد به حقیقت و شرح واقعیت و به تصویرکشیدن پیچیدگی های راه رستگاری نیست.


پس شما ای خبرنگاران والامقام که خدای منان به قلمتان سوگند یاد کرده و چکامه های زیبایتان بر سطور اخبار و گزارش ها دل تیرگی ها را می شکافد تا شفافیت و بیداری و آگاهی را به جامعه ارزانی دارد، روزتان خجسته و فرخنده و قلمتان در بیان حقایق روان باد؛ باشد که از این رهگذر واژه های زیبای رهایی به قلم طبع بیارایید و مژده رسیدن صبح بیداری دهید و زدوده شدن زنگار جهل از ذهن تاریخ و جامعه را به ارمغان آورید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد