درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:27   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4410صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 13 مرداد 1392 - 06:30
سئو پی آر: سرزمین مثلث برمودا
نویسنده: سام - برای کسانی که در روابط عمومی کار می کنند، ممکن است درک این عنوان قدری مشکل باشد. یا شاید با خودتان بگویید: روابط عمومی و سرزمین مثلث برمودا؟ اما من برخلاف این فکر می کنم.
  

شارا، مترجم: عادل میرشاهی- کارشناس روابط عمومی و سئو پی آر- برای کسانی که در روابط عمومی کار می کنند، ممکن است درک این عنوان قدری مشکل باشد. یا شاید با خودتان بگویید: روابط عمومی و سرزمین مثلث برمودا؟ اما من برخلاف این فکر می کنم. ما دقیقا در همینجا هستیم. روابط عمومی یعنی سرزمین برمودا!

 

آنچه می خواهم در این یادداشت بهد آن بپردازم این است که سرزمینی که من در مورد آن  صحبت می کنم کجاست؟ چرا یک چنین جایی وجود دارد؟

 

محیط همواره در حال تحول است که نقش عمل ما در این تحول غیر قابل انکار می باشد. گوگل بر روی سرزمین همانند یک عقاب بزرگ شناور است و نگاهش متمرکز بر حذف ضعیف ها است و کسانی که نگران دور شدن از امنیتشان پس از اجرای  بسته ها در شکل جدید الگوریتم ها و تغییرات در خصوص لینک های غیر مجاز هستند. باید بدانند که گوگل می خواهد مشارکت فعال وبمسترها و صاحبان سایت ها را برای تولید محتوای یکتا دریافت کند. درک این موضوع پیش از ارائه طرح یک کمپین خلاق، شانس موفقیت را به شدت افزایش می دهد.

 

به هر حال، همراه با عوامل بیرونی فوق الذکر تغییرات با لایک های گوگل، موارد دیگری نیز وجود دارد که بایستی ضمن کار آنها را مستقیما کنترل کنیم. مساله اینجاست که برخی اوقات با گذر زمان ما توجه خود را از برخی موارد مهم از دست می دهیم. در حالیکه اگر همواره در این موارد هواسمان را معطوف به نحوه عمل در همه ابعاد کار کنیم، مانع  از تهدیداتی می شویم که عموما با یک تغییر جزئی متوجه سایت ها می شود. برای مثال زمانی که گوگل ارزش لینک ها را مورد بازبینی قرار می دهد، تنها کسانی متضرر می شوند که تمرکز خود را بر ساخت لینک قرار داده اند. از طرف دیگر برخی نیز به محض این تغییرات تنها به ساخت لینک های هرزه می پردازند که در آینده به احتمال زیاد از تغییرات آتی متضرر خواهند شد.

 

گذشته از موارد فنی، بحث سازماندهی اعضای تیم سئو پی آر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در نظر داشته باشید که فعالیت های سئوی سایت شما به شدت محرمانه است و بنابراین وقتی کمپینی خلاق را طراحی می کنیم، اعضا مشارکت کننده بایستی در مپین ذینفع باشند. سه ذینفع کلیدی با توجه به کمپین خلاق سئو وجود دارد، که هر کدام در جای خویش اولویت دارند و همه از طریق چارچوبی مشترک به هم مربوط اند. این ذینفعان عبارتند از:

1. کارکنان کمپین سئو

2. کاربر سایت

3. شرکای رسانه ای

 

اولین ضلع مثلث برمودا! علاوه بر این، هر یک از این سه ذینفع علایقی در امتداد یک طیف دارد که شامل سه عنصر می شود:

1.  منافع سئو

2.  تجربه کاربر

3.  کیفیت محتوا

 

این وظیفه ما به عنوان متخصصان روابط عمومی است که به درکی از تعادل برسیم که بایستی همواره میان این سه عنصر وجود داشته باشد. به منظور تولید محتوای با کیفیت، جذاب و متعامل که اهداف غایی حاصل از منافع سئو را  برای کمپین مشتریان تامین می کند.

 

 

منبع: http://www.epiphanysearch.co.uk/blog/seo-pr-the-land-of-triangles/

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد