درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:41   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44059صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 15 مرداد 1399 - 18:56
مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: اتاق شیشه ای مدیران شفاف تر می شود
قیصربیگی با اشاره به این مطلب که گزارش هایی در خصوص انحصاری کردن اطلاع رسانی توسط برخی از مدیران دریافت کرده ایم، اضافه کرد: حقیقتا اگر مشخص بشود مدیری برای پنهان کردن ضعف ها و در امان ماندن از انتقاد نسبت به یک رسانه خاص توجه داشته است با این مدیر برخورد می شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آیت قیصربیگی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام در گفتگو با خبرگزاری تابناک، ضمن تبریک پیشاپیش ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، از تقویت جایگاه مردم و رسانه ها در ادارات و سازمان‌ها خبر داد و گفت: اگر روابط عمومی را بعنوان حلقه و پل ارتباطی بین مردم و مسیولان در نظر بگیریم قاعدتا برای تکمیل این فرایند نیازمند تقویت جایگاه رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی در سازمان ها و ادارت هستیم.
 
 به گزارش شارا، وی در ادامه گفت: برای همین منظور با دستور استاندار محترم ایلام کار ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه روابط عمومی و پاسخگویی در دستور کار قرار گرفت و در این راستا اداره کل روابط عمومی استانداری نیز با طراحی شاخص های ۲۰ گانه نسبت به این مهم اقدام کرد.
 
 قیصربیگی در ادامه‌ از ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی استان با شاخص های بیست گانه بعنوان اتاق شیشه ای مدیران یاد کرد و گفت: در این ارزیابی ضمن اینکه سعی شده است با تنوع بخشی و کیفیت بخشی به امور پیش روی روابط عمومی ها، جایگاه این نهاد مهم در سازمان ها و در بین مردم تقویت شود، تلاش می شود با کمک حوزه رسانه بعنوان نمایندگان افکار عمومی عملکرد مدیران در تیرس چشمان تیزبین مردم و رسانه ها قرار گیرد.
 
 وی ادامه داد: در این راستا هدف مهم و دیگر ارزیابی عملکرد مدیران در حوزه روابط عمومی تقویت اثرگذاری رسانه ها در جایگاه نظارتی بر کار مدیران است بطوریکه با حمایت این رسالت خطیر اتاق شیشه ای مسئولان‌ شفاف تر می شود.
 
 دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ایلام در ادامه ضمن تأکید بر این مطلب که مدیران دستگاه‌های های اجرایی می بایست در این مسیر همه رسانه ها با یک چشم ببینند و تمایزی بین آنها قائل نشوند، اضافه کرد: البته در اجرای برنامه ها بایست مواظبت کرد که روابط عمومی ها در مستند سازی شاخص ها صرفا از یک خروجی و کانال خاص و بصورت تکراری استفاده نکنند.
 
 وی خارج کردن دامنه اطلاع رسانی ادارات از حالت انحصاری هدف دیگر طرح ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: ادارات نبایست در تمام برنامه های خود در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی از یک کانال، سایت و ... یا هفته نامه خاص بصورت انحصاری استفاده کنند بلکه جوری برنامه ریزی نمایند که از ظرفیت و توان حوزه رسانه بصورت عام استفاده گردد.
 
 قیصربیگی با اشاره به این مطلب که گزارش هایی در خصوص انحصاری کردن اطلاع رسانی توسط برخی از مدیران دریافت کرده ایم، اضافه کرد: حقیقتا اگر مشخص بشود مدیری برای پنهان کردن ضعف ها و در امان ماندن از انتقاد نسبت به یک رسانه خاص توجه داشته است با این مدیر برخورد می شود.
 
 وی افزود: مدیران حتی نبایست یک رسانه را به صرف منتقد بودن از برنامه های خود حذف کنند، انتقاد منصفانه حق همه رسانه ها بوده و پاسخگویی وظیفه ذاتی هر مسئولیتی است اما بایست مواظبت کرد بین انتقاد منصفانه و تخریب مرز باریکی وجود دارد که لازم است همه ما نسبت به این مهم نیز توجه داشته باشیم.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد