درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 شهریور 1399 - 00:44   

کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟

  کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل برای ششمین‌بار حساب کاربری «پرس تی‌وی» در یوتیوب را مسدود کرد
  یک قاضی آمریکایی فرمان حذف پیام‌رسان چینی «وی چت» را متوقف کرد
  چگونگی ایجاد تغییرات بزرگ در کسب‌وکارهای کوچک
  کمک‌های اجتماعی یونیلور در عصر کرونا
  سیاستگذاری روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی
  مراسم تجلیل از پیشکسوت روابط عمومی پست برگزار شد
  گوش دادن همراه با همدلی
  هرگز اجازه ندهید یک بحران خوب به هدر برود!
  اقتصادهای نوآور در ۲۰۲۰
  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند معرفی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44034صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 14 مرداد 1399 - 09:52
تأثیر پاندمی کرونا بر دیجیتالی شدن اقتصاد آلمان
همه‌گیر شدن ویروس کرونا دیجتالی شدن شرکت‌ها در آلمان را سرعت بخشیده است. یک سوم این شرکت‌ها استفاده از نرم‌افزارهای جدید را آغاز کرده و اکثر آنها تصمیم دارند در آینده نیز از طرح دورکاری استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همه‌گیر شدن ویروس کرونا دیجتالی شدن شرکت‌ها در آلمان را سرعت بخشیده است. یک سوم این شرکت‌ها استفاده از نرم‌افزارهای جدید را آغاز کرده و اکثر آنها تصمیم دارند در آینده نیز از طرح دورکاری استفاده کنند.

به گزارش شارا به نقل از وله، همه‌گیر شدن ویروس کرونا موجب رشد ۵۵ درصدی برنامه‌های دیجیتال در شرکت‌های آلمانی شده است. نتایج یک نظرسنجی نشان می‌‌دهد که ۳۱ درصد شرکت‌ها در آلمان استفاده از نرم‌افزارهای جدیدی را برای ارتباط بهتر میان کارکنان خود و همکاری آنها آغاز کردند. ۳۶ درصد دیگر از این شرکت‌ها میزان استفاده از ابزارهای دیجیتال موجود را افزایش داده‌اند.

در این نظرسنجی که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی انجام شده، حدود ۸۰۰ مدیر بخش پرسنلی شرکت کردند. پاسخ آنها به پرسش‌های مطرح‌شده در نظرسنجی بر اساس صنعتی که در آن فعالیت داشتند و ابعاد شرکتی که در استخدام آن بودند، ارزیابی شده تا برآوردی کلی از وضعیت کل اقتصاد آلمان به دست آید.

۷۳ درصد این شرکت‌ها گفته‌اند که می‌خواهند پس از پاندمی کرونا نیز از ابزارهای دیجیتالی بیشتر استفاده کنند. ۶۴ درصد آنها تصمیم دارند کنفرانس‌های آنلاین را بیشتر برگزار کنند، ۵۹ درصد قصد دارند برگزاری جلسات حضوری را متوقف کنند و ۶۱ درصد می‌خواهند انجام سفرهای کاری را برای همیشه محدود کنند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد، استفاده روزافزون از ابزارهای دیجیتالی در همه بخش‌ها و تمامی شرکت قابل مشاهده است، اما در شرکت‌های بزرگ بسیار بیشتر شده است.

پاندمی کرونا دورکاری را هم تقویت کرده است.۷۳ درصد شرکت‌هایی که در جریان پاندمی استفاده بیشتری از طرح دورکاری داشتند، تصمیم دارند در آینده نیز این شیوه را بیشتر به کار گیرند.

مهم‌تر از آن اینکه نیمی از شرکت‌هایی که تا به امروز طرح دورکاری را گسترش ندادند، تصمیم دارند در آینده امکانات بیشتری برای دورکاری ارائه دهند.

نکته قابل توجه اینجاست که حتی ۶۱ درصد شرکت‌هایی که نگران هستند، کارکنانشان در خانه بهره‌وری کمتری داشته باشند، تصمیم دارند امکانات بیشتری برای کار از خانه فراهم کنند.

یک دلیل این امر ممکن است تصمیم آنها برای کاهش مساحت دفاتر کار به ویژه در ساختمان‌های مراکز شهرها باشد که اجاره آنها گران است.

البته کارشناسان بر این باورند که دورکاری طولانی مدت می‌تواند بر حس همبستگی میان کارکنان شرکت تأثیر منفی گذارد و وفاداری آنها به کارفرما را کاهش دهد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نقش متقابل روابط‌عمومی و افکارعمومی


  تقویم روز ارتباطات/ «ادی آدامز» فتوژورنالیست معروف که یک عکس او مسیر جنگ ویتنام را تغییر داد


  شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان


  چگونه تمرکز اطلاعاتی به وجود آوریم


  رسانه؛ ماهیتی افشاگرانه یا اصلاح گرایانه ...


  نقش روابط عمومی دیجیتال در بهبود تصویر برند


  کسب رتبه برتر کشور توسط روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان یزد


  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند معرفی شد


  ضرورت تولید محتوای دیجیتال در ایران


  کار نقطه نارنجی در آپدیت جدید آیفون چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی