درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 19 مرداد 1399 - 21:32   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟

  چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فرق بین مدیر من و مدیر تو

  فرق بین مدیر من و مدیر تو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  انفجار بیروت؛ وزیر اطلاع‌رسانی لبنان استعفا کرد
  فرق بین مدیر من و مدیر تو
  توسط شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان صورت گرفت؛ دریافت گواهینامه های بین المللی رضایتمندی و رسیدگی به شکایت مشتریان
  مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مطرح کرد: استقبال وزارت ورزش از سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه در احداث دهکدۀ المپیک
  فرماندار شهرستان لنجان: استمرار تولید در فولاد مبارکه در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا مایۀ افتخار است
  برای اولین بار در ایران صورت گرفت؛ اجرای موفقیت آمیز پروژۀ پوشش دهی صفحات مسی قالبهای ریخته گری مداوم
  نسل جدید تلفن‌های هوشمند سامسونگ
  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43995صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 11 مرداد 1399 - 09:52
نحوه استفاده از فرآیند Stage Gate برای تولید محصولات جدید
روش Stage Gate که توسط دکتر رابرت جی کوپر ساخته شده است رویکردی است که می تواند برای اثربخشی بیشتر فرایند توسعه محصول مورد استفاده قرار گیرد. این یک روش مؤثر برای ایجاد محصولات جدید است که از ایده های جدید شروع می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روش Stage Gate که توسط دکتر رابرت جی کوپر ساخته شده است رویکردی است که می تواند برای اثربخشی بیشتر فرایند توسعه محصول مورد استفاده قرار گیرد. این یک روش مؤثر برای ایجاد محصولات جدید است که از ایده های جدید شروع می شود.

با استفاده از این رویکرد، یک پروژه طی چند مرحله اجرا می شود. این مراحل توسط "دروازه" از هم جدا می شوند. این دروازه ها نقاط تصمیم گیری را نشان می دهد که در آن مدیران تصمیم می گیرند که آیا باید به مرحله بعدی ادامه دهند یا خیر. این مدل می تواند هنگام تولید محصولات جدید مورد استفاده قرار گیرد، اما همچنین در شرایطی که شرکت ها نیاز به تغییر فرآیند یا پیشرفت داشته باشند.

در هر دروازه، تصمیمی اتخاذ می شود که روند را ادامه دهید یا نه. این تصمیم مبتنی بر اطلاعات موجود در آن لحظه است و در بیشتر موارد توسط مدیران ارشد یا کمیته های مدیریت صورت می گیرد.


PPM و Stage Gate

افزودن PPM به فرآیند Stage Gate باعث تسریع در تصمیم گیری در مورد دروازه ها برای پروژههای فردی می شود. مدیران ارشد با استفاده از کلیه اطلاعات موجود برای هر پروژه تصمیم به رفتن/ توقف در دروازه می دهند. در دروازه ها، پروژه ها بررسی می شوند. در این جلسات پروژه ها اولویت بندی می شوند و سپس منابع اختصاص می یابد. توجه به این نکته مهم است که این یک فرآیند تصمیم گیری در زمان واقعی است که در طول سال بارها فعال می شود.

این رویکرد معمولاً توسط شرکت هایی استفاده می شود که قبلاً مراحل Stage Gate را انجام داده باشند. سپس، این شرکت ها برای حمایت از تصمیم گیری ، PPM را به فرایند گیت خود اضافه می کنند. این روش به ویژه در شرکت های بزرگ و در جاهایی که پروژه ها پیچیده و طولانی مدت هستند، به خوبی کار می کند.


نحوه تغییر روند Stage Gate

وقتی مدیریت پرتفوی پروژه به فرآیند Stage Gate اضافه می شود، در دروازه مدیران ارشد باید دو تصمیم بگیرند:

اولین تصمیم برای تصمیم گیری تصمیم در مورد رفتن/ توقف است، جایی که پروژه های فردی با استفاده از روش های مختلفی از جمله ارزیابی های مالی (NPV ، ECV ، و غیره) ، لیست چک و ابزار مدل سازی ارزیابی می شوند.


تصمیم دوم برای اتخاذ تصمیم تصمیم گیری/ نگه داشتن است، جایی که رفتن به معنای اختصاص منابع به پروژه است. همچنین این لحظه برای ایجاد لیست مرتب از پروژه هاست که به مقایسه جذابیت نسبی پروژه در دست ارزیابی با سایر پروژه های "فعال" و "در انتظار" کمک می کند.

بنابراین، تصمیم گیری در مورد اولویت بندی و تخصیص منابع در زمان واقعی، در جلسه جلسات گرفته می شود. یادآوری این نکته مفید است که در این جلسات فقط به پروژه مورد بررسی سطح اولویت نسبی نسبت به دیگران داده می شود.

یادت باشه

شرکت ها می توانند از فرآیند Stage Gate و مدیریت پروژه نمونه کارها برای تولید محصولات جدید استفاده کنند. گیت ها نقاط تصمیم گیری هستند. در جلسات دروازه / تصمیم می گیرند که که پروژه ای را متوقف کنند یا نه، ادامه دهند. در این جلسات، مدیریت ارشد قبل از حرکت به مرحله بعدی، هر پروژه را ارزیابی و امتیاز می دهد. در نتیجه هر ارزیابی، پروژه های بد شناسایی و از آن خارج می شوند، در حالی که پروژه های خوب به درستی شناخته می شوند و اولویت بندی می شوند. این نکته مهم است که تصریح کنیم تصمیمات مربوط به منابع (مردم، تجهیزات و پول) نیز در این جلسات دروازه اتخاذ می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  ابراز تمایل ایرانسل و همراه اول برای بسته خبرنگاران


  خبرنگاران و چکامه سرایان کهکشان آگاهی


  پیام دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار


  تیک تاک تهدید به اقدام حقوقی علیه آمریکا کرده است


  تشریح علل ناکارآمدی روابط عمومی‌ها در ایران و راهکارهای تغییر رویکرد ۳۶۰ درجه ای!


  رسانه غدیر، رسانه ای جهانی


  دیدار مدیرعامل نیروگاه نکا با کارکنان روابط عمومی


  اقتصاد زنده جوامع، حاصل رسانه پویا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی