درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:21   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43993صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 11 مرداد 1399 - 00:26
ضعف کارکرد روابط عمومی یک منطقه به ضعف مدیریت یا دیدگاه رئیس آن دستگاه برمی گردد
کارشناس اداره روابط‌عمومی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اجرای مطلوب سند تحول بنیادین نیازمند بستر سازی و آگاهی بخشی در جامعه و مدارس است که روابط عمومی بهترین خاستگاه تحقق این مهم است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کارشناس اداره روابط‌عمومی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اجرای مطلوب سند تحول بنیادین نیازمند بستر سازی و آگاهی بخشی در جامعه و مدارس است که روابط عمومی بهترین خاستگاه تحقق این مهم است.
 
 به گزارش شارا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، رضا مریدی در جلسه ویدئو کنفرانس با روئسا و دبیران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مناطق استان هرمزگان گفت: یکی از مهمترین و با ارزشترین عوامل مؤثر در سرنوشت هر سازمان و یا اداره روابط عمومی است.
 
 وی افزود: برای رسیدن به اهداف و پیشرفت و نیز حفظ پویایی و حیات، هر سازمان نیازمند تعامل با مخاطبان درون و برون سازمانی می باشد و ضرورت روابط عمومی ها بسیار چشمگیر احساس می شود.
 
 مریدی ادامه داد: اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز نیازمند بستر سازی و آگاهی بخشی در سطح جامعه و همچنین آشنایی با راهکارهای آن در بین فرهنگیان و دانش آموزان است که روابط عمومی بهترین خاستگاه تحقق این مهم است.
 
 کارشناس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: روابط عمومی ها علاوه بر اطلاع رسانی رخ دادها و فعالیت های صورت گرفته در هر دستگاه، اقناع و ترغیب که همان راضی نگه داشتن و همراه کردن جامعه است را نیز برعهده دارد.
 
 مریدی، توسعه مشارکت را از دیگر اهداف مهم روابط عمومی ها برشمرد و افزود: روابط عمومی ها با تعامل و تعادل سازنده بیرون و درون سازمان می توانند در همراه کردن عموم مردم در پیاده سازی مطلوب سند تحول نقش سازنده ای را انجام دهد.
 
 این مسئول اضافه کرد: روئسای ادارت باید از ظرفیت روابط عمومی ها در پیاده سازی سند تحول استفاده کنند و نادیده گرفتن و یا استفاده نکردن بهینه از این ظرفیت نشانگر آشنا نبودن مدیران از این ظرفیت بزرگ روابط عمومی ها می باشد.
 
 مریدی خاطر نشان کرد: برای بهره گیری مناسب از ظرفیت روابط عمومی ها باید در انتخاب مسئولین روابط عمومی ها دقت لازم را بکار ببرند و امکانات و تجهیزات لازم برای تحقق این امر مهم را در اختیار روابط عمومی ها قرار دهند.
 
 کارشناس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: ضعف کارکرد روابط عمومی یک منطقه به ضعف مدیریت یا دیدگاه رئیس آن دستگاه برمی گردد و روابط عمومی ها باید چشم و گوش مدیران آموزش و پرورش باشند.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد