درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 13 مرداد 1399 - 16:39   

تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»

  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»


ادامه ادامه مطلب یک

انتقاد، آنچه امروزه رسانه کمتر بر می تابد ...

  انتقاد، آنچه امروزه رسانه کمتر بر می تابد ...


ادامه ادامه مطلب دو

رهبران فصیح جهان معرفی شدند/ اوباما، بهترین سخنور دهه گذشته

  رهبران فصیح جهان معرفی شدند/ اوباما، بهترین سخنور دهه گذشته


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتقاد، آنچه امروزه رسانه کمتر بر می تابد ...
  آینده برندی که اوج گرفت
  چرا آدم‌‌های باهوش بیشتر تحت‌تأثیر خبرهای جعلی قرار می‌گیرند؟
  مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد: جشنواره عدلیه و رسانه گامی در جهت تحقق عدالت رسانه ای است
  اول تکلیف‌تان را روشن کنید!
  رسانه‌های چین چطور اختلافات این کشور با دنیا را پوشش می‌دهند؟
  بازدید رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه جنوب شرق از منطقه جنوبشرق
  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»
  تقویم روز ارتباطات/ مرگ روزنامه نگاری که عاشق حرفه اش بود
  تولید محتوای اثربخش، نیاز امروز روابط عمومی ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43991صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 11 مرداد 1399 - 00:21
شرکت‌های آمازون، اپل و فیس‌بوک، برندگان بزرگ بحران کرونا
بحران کرونا اقتصاد جهان و از جلمه اقتصاد آمریکا را به چالش کشیده است. اما این بحران برندگانی نیز داشته است. شرکت‌های آمازون، اپل و فیس‌بوک در شمار بزرگ‌ترین برندگان این بحران جهانی هستند. فقط گوگل اندکی متضرر شده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بحران کرونا اقتصاد جهان و از جلمه اقتصاد آمریکا را به چالش کشیده است. اما این بحران برندگانی نیز داشته است. شرکت‌های آمازون، اپل و فیس‌بوک در شمار بزرگ‌ترین برندگان این بحران جهانی هستند. فقط گوگل اندکی متضرر شده است.
 
 به گزارش شارا به نقل از وله، اقتصاد آمریکا دستخوش رکود شدیدی شده است. شمار بیکاران در آمریکا به گونه‌ای فزاینده در حال افزایش است. اما دقیقا در چنین شرایطی، شرکت‌های آمازون، فیس‌بوک و اپل میلیاردها دلار سود برده‌اند.
 
 سایت "تاگس‌شاو" وابسته به شبکه یک تلویزیون آلمان روز جمعه ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد) با انتشار گزارشی از لوس‌آنجلس، خبر از سودهای کلان شرکت‌های نامبرده داده است.
 
 بحران اقتصادی که در حال حاضر گریبان آمریکا را گرفته است، بحرانی است که از سال‌های دهه ۳۰ قرن گذشته تا کنون سابقه نداشته است.
 
 تولید ناخالص ملی آمریکا در سه ماهه دوم سال جاری میلادی کاهشی جدی داشته است. کاهشی معادل ۳۳ درصد. این در حالی است که هفته به هفته بر شمار بیکاران در آمریکا افزوده می‌شود.
 
 در سیلیکون‌ولی چه می‌گذرد؟
 
 اوضاع وخیم اقتصادی آمریکا در شرایط کنونی اما ربطی به وضعیت اقتصادی شرکت‌های های‌تک آمریکا ندارد. شرکت‌های آمریکایی واقع در سیاتل، حتی با افزایش فوق‌العاده در‌آمد روبه‌رو بوده‌اند.
 
 به عنوان شرکت اپل، موفق شده است در سه‌ماهه دوم سال جاری میزان درآمد ناخالص خود را ۱۵ درصد افزایش داده و ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار کسب درآمد کند.
 
 افزایش درآمد این شرکت تنها به علت فروش تلفن‌های هوشمند، تبلت و کامپیوتر نبوده است. شرکت اپل در سه‌ماهه آوریل تا ژوئن موفق شده است بر میزان درآمد خود از رایانش ابری و همچنین از طریق عرضه موسیقی کسب درآمد کند.
 
 بر اساس ارزیابی تحلیلگران بازارهای جهان، سود شرکت اپل در سال جاری در قیاس با سال گذشته از رشدی معادل ۱۲ درصد برخوردار خواهد بود و به بیش از ۱۱ میلیارد دلار خواهد رسید.
 
 وضعیت فیس‌بوک نیز بسیار درخشان است. به‌رغم متوقف کردن فعالیت‌های تبلیغاتی شرکت کوکاکولا و شماری از شرکت‌های بزرگ آمریکایی بر روی این شبکه اجتماعی، فیس‌بوک از طریق دریافت تبلیغ از سوی شرکت‌های کوچک و متوسط درآمد کلانی داشته است.
 
 شمار کاربران روزانه فیس‌بوک به یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون نفر رسیده است. به این ترتیب، میزان استفاده روزانه فیس‌بوک نسبت به سال پیش از آن رشدی ۱۲ درصدی داشته است.
 
 هرگاه شمار استفاده‌کنندگان روزانه اینستاگرام و واتس‌آپ را نیز بر شمار استفاده کنندگان فیس‌بوک اضافه کنیم، این شرکت روزانه سه میلیارد و ۱۴۰ میلیون کاربر دارد.
 
 درآمد ناخالص فیس‌بوک ظرف سه‌ماهه دوم سال جاری ۱۱ درصد افزایش یافته و به حدود ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار رسیده است.
 
 آمازون نیز روزهای طلایی را تجربه می‌کند. این شرکت فروش آنلاین موفق شده است سود خود را در قیاس با سال گذشته دو برابر کند. سود این شرکت در سال گذشته دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار بود. حال آنکه این شرکت در سال جاری سودی معادل پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار خواهد داشت.
 
 آمازون از ماه مارس به این سو حدود ۱۷۵ هزار نیروی کار جدید در خدمت گرفته است. این شرکت حتی به ۱۲۵ هزار نفر از آن‌ها قرارداد کاری ثابت و تمام‌وقت داده است.
 
 تنها این شرکت گوگل است که در سه‌ماهه دوم سال جاری برای نخستین بار در تاریخ ۲۱ ساله خود با کاهش درآمدی معادل ۲ درصد روبه‌رو بوده است. کاهشی که با توجه به حجم درآمد این شرکت، آن چنان تعیین کننده نیست.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»


  تقویم روز ارتباطات/ مرگ روزنامه نگاری که عاشق حرفه اش بود


  تولید محتوای اثربخش، نیاز امروز روابط عمومی ها


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  با دورکاری هم می‌توان اقامت یک ساله این کشور حوزه شنگن را بدست آورد


  بازدید مسئولان روابط عمومی جهاد کشاورزی از یک مجموعه رسانه‌ای کشاورزی


  نخستین سراینده روزنامه‌نگار


  اپل با عبور از آرامکو با ارزش ترین شرکت جهان شد


  رسانه‌های چین چطور اختلافات این کشور با دنیا را پوشش می‌دهند؟


  مسئولیت‌های اجتماعی گل‌گهر در راستای مقابله با کرونا ادامه دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی