درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 18:42   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43977صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 8 مرداد 1399 - 13:51
۵ ویژگی افرادی که ارتباطات زیادی دارند
دیگر بر کسی مخفی نیست که نتورکینگ بیشترین تاثیر را در رشد کسب و کار و توسعه شغلی دارد. به ویژه در جهان امروز با ارتباطات بسیار، بهترین راه برای پیدا کردن یک فرصت شغلی یا کسب و کار، استفاده از توصیه نامه شخصی است. امروزه، بهره برداری از شبکه های خودتان، آینده قابل اطمینانی برای شما فراهم می آورد. راه رشد این شبکه برقراری ارتباط است، چگونه می توان این کار را انجام داد؟ بیایید به پنج ویژگی مشترک در افرادی با ارتباطات زیاد نگاه کنیم:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دیگر بر کسی مخفی نیست که نتورکینگ بیشترین تاثیر را در رشد کسب و کار و توسعه شغلی دارد. به ویژه در جهان امروز با ارتباطات بسیار، بهترین راه برای پیدا کردن یک فرصت شغلی یا کسب و کار، استفاده از توصیه نامه شخصی است. امروزه، بهره برداری از شبکه های خودتان، آینده قابل اطمینانی برای شما فراهم می آورد. راه رشد این شبکه برقراری ارتباط است، چگونه می توان این کار را انجام داد؟ بیایید به پنج ویژگی مشترک در افرادی با ارتباطات زیاد نگاه کنیم:


علاقه واقعی به دیگران

ایجاد یک شبکه در واقع ایجاد روابط است. روابط در تعاملات واقعی ساخته می شوند. هنگامی که با کسی ارتباط برقرار می کنید، باید نشان دهید که واقعا علاقه مند به ایجاد ارتباط با او هستید. مردم می توانند علاقه مصنوعی را تشخیص دهند، بنابراین تظاهر شما را به هیچ جایی نمی فرستد. برای ایجاد یک ارتباط عمیق با کسی، شما باید واقعا آنها را بشناسید و به نوبه خود اجازه دهید آنها نیز شما را بشناسند.

یک رابطه قوی به ارتباطات بیشتر منجر خواهد شد. هنگامی که شما افراد را ملاقات می کنید، سؤال های با معنی و مفهوم بپرسید و واقعا به پاسخ های آنها گوش دهید. اجازه دهید آنها در مورد خودشان حرف بزنند و سپس شما در مورد آنها صحبت کنید و در طول مکالمه بر گفته های آنها متمرکز باشید. هیچ چیزی همچون حواس پرت بودن نمی تواند ایجاد ارتباط علاقه مندانه را خراب کند.


میل به کمک به دیگران

هیچ کس از خودخواهی چیزی به دست نمی آورد. یکی از دلایل داشتن شبکه قوی و پیشرفته، امکان استفاده از آن است، اما نه فقط برای رسیدن به دستاوردهای شخصی شما. شبکه خود را با آنهایی که درون آن قرار دارند به اشتراک بگذارید، در این صورت اعمال خوب شما به شبکه خواهد رسید.

مردمی را به شبکه خود متصل کنید که به نظر شما هر دو طرف می توانند به یکدیگر کمک کنند. اگر دوستی دارید که به دنبال مشاوره شغلی است و شما مشاور شغلی در شبکه دارید، پیشنهاد دهید که آنها را با هم آشنا کنید. امکانات بسیاری وجود دارد و با استفاده از آنها، شما همیشه در یاد این افراد قرار خواهید گرفت. اگر فرصتی ایجاد شود، آن افراد نیز با ایجاد یک اتصال جدید به شما کمک خواهند کرد.


صبوری

افراد با ارتباطات زیاد می دانند که زمان می برد تا فرصتی ایجاد شود. آنها بلندمدت سرمایه گذاری می کنند و در کوتاه مدت انتظار سوددهی ندارند. ساختن شبکه یک شبه رخ نمی دهد و آنها می دانند که فرصت ها اغلب به سرعت اتفاق نمی افتند.

هنگامی که شما فرد را در شبکه خود از دست می دهید و دیگر خبری از او نمی شنوید، ناراحت نشوید. هنگامی که از یک نفر در شبکه خود می خواهید تا برایتان ارتباطی برقرار کند، ساده است که کنترل صبر خود را از دست بدهید. دلایلی وجود دارد که ممکن است اینکار کمی طول بکشد – فردی که از او کاری خواسته شده ممکن است دیگر باز نگردد، یا بسیار مشغول باشد.


یک ذهنیت متمرکز بر آینده

وقت آن فرا رسیده است تا یک شبکه بسازید، اما این سرمایه گذاری اکنون جواب نمی دهد زیرا شما پایه ای برای آینده ایجاد می کنید. فردی که امروز ملاقات می کنید می تواند فردا، یک ماه بعد یا در سه سال دیگر به شما کمک کند. ایجاد ارتباط با کیفیت همیشه در آینده به شما کمک خواهد کرد. بدانید که بذرهایی که امروز در حال کاشتن می باشید، در نهایت رشد خواهند کرد، اما ممکن است طولانی تر از مد زمان انتظارات شما زمان ببرد.

تاکید بیشتر بر کیفیت تا کمیت

این به اندازه شبکه شما مربوط نیست، بلکه به کیفیت ارتباط شبکه مربوط است. ارتباطات با کیفیت، صد برابر ارزش بیشتری نسبت به کمیت ارتباط دارد. اگر شما یک فرد با ارتباطات زیاد هستید، با شبکه فعال از ۵۰ نفر، زمانی که آنها بیشتر با هم ارتباط داشته باشند شانس شما بیشتر می شود. هنگامی که اندازه شبکه افزایش می یابد، شما تمایل دارید بیشتر افراد منفعل را ببینید تا شرکت کنندگان فعال را.

این به این معنا نیست که شما نباید یک شبکه بزرگ داشته باشید، بلکه باید روی ایجاد ارتباطات با کیفیت تمرکز کنید، نه اینکه سعی کنید با هر شخصی که با او ملاقات می کنید ارتباط برقرار کنید. ایرادی ندارد اگر نتوانید ارتباطات با کیفیت را در هر رویدادی که شرکت می کنید ایجاد کنید. ایجاد یک شبکه زمان می برد و نیاز به صبر و شکیبایی دارد.

هر کسی می تواند با ذهنیت درست به فردی با ارتباطات زیاد بدل شود. هنگامی که این صفات عادت شوند، خواهید دید که شبکه تان رشد کرده و شکوفا شده است.

منبع: www.forbes.com
https://weblogibc-co.com

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد