درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 17 مرداد 1399 - 19:28   

پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت روز خبرنگار

  پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب یک

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به مناسبت روز «خبرنگار»

  پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به مناسبت روز «خبرنگار»


ادامه ادامه مطلب دو

پیام روابط عمومی بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

  پیام روابط عمومی بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب سه

پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار

  پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام رئیس جمهور به مناسبت روز خبرنگار/ باوجود مشکلات، مفتخریم که تلاش کردیم پاسدار آزادی گردش اطلاعات و حمایت از رسانه آزاد باشیم.
  چرا خبرنگاریِ حوزه آموزش و پرورش ضعیف شده و چرا رسیدگی به این ضعیف‌شدگی مهم است؟
  تبریک مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر به مناسبت روز خبرنگار
  درخواست 5 فولادساز بزرگ کشور از معاونت معدنی برای رفع مشکل تامین فروسیلیس/ موجودی حداقلی، کارخانه‌های فولادی را تا مرز تعطیلی می‌کشاند/ قیمت‌گذاری فروسیلیس فرمولیزه شود
  انتظار نمایندگان مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت صمت/ قطع دست دلالان از بازار کنسانتره و گندله و کنترل بازار زنجیره فولاد
  آشنایی با روابط عمومی
  ن والقلم و ما یسطرون
  تقویم روز ارتباطات/ یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو دیگر
  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او
  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43957صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 6 مرداد 1399 - 22:50
در نشست ویدئو کنفرانس مدیران کل روابط عمومی استانداریها مطرح شد؛ اقناع افکار عمومی در گرو توجه به کار حرفه ای خبر نویسی است
در این نشست ،مدیران کل روابط عمومی استانداری ها به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خویش در زمینه خبر نویسی و ضعف ها و خلا های موجود در عرصه اطلاع رسانی پرداختند و تاکید کردند که استمرار برگزاری کلاس های آموزشی خبر نویسی گامی مؤثر و سازنده در مجموعه روابط عمومی های وزارت کشور است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با تاکید بر اینکه باید به سمت خبرنویسی حرفه ای حرکت کنیم، تاکید کرد: اقناع افکار عمومی از طریق خبرنویسی و اطلاع رسانی حرفه ای صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ «محمد رضا نادری گیسور» امروز دوشنبه در نشست ویدئوکنفرانسی از محل وزارت کشور با مدیران کل و کارشناسان خبری روابط‌عمومی استانداری های سراسر کشور افزود: رسانه حلقه واسط میان مردم و مسئولین است و تحقق این رسالت از طریق اطلاع رسانی درست و منطقی محقق می شود.

وی نقش خبرنویسی را در تحقق اطلاع رسانی به جامعه، بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: خبر حرفه ای باید واجد شاخص های حرفه ای از جمله؛ تیتر جذاب، عناصر و ارزشهای خبری و اطلاعات جامع باشد تا بتواند همانند یک قلاب، مخاطب را بسوی خود جلب کند.

معاون خبر ایرنا، نگارش خبرهای کلیشه ای، فاقد اطلاعات لازم و همچنین، استفاده از عبارات زائد و غیر کاربردی را از جمله مشکلاتی خواند که باعث می شود خبر برای مخاطب ملال آور شود.


نادری تصریح کرد: باید با کار حرفه ای و رعایت استانداردهای خبر نویسی، خبرنگاران حرفه ای را در مجموعه های روابط عمومی تربیت کنیم و آنها را به جامعه رسانه ای کشور تحویل دهیم.


معاون خبر ایرنا در بخش دیگری از سخنانش گفت: در دنیای امروز، رسانه ها به قدرتی اثرگذار در نظام های مدیریت تبدیل شده اند و همه دولتها و نهادها ناگزیر به استفاده از ظرفیت های رسانه ای برای پیشبرد اهداف خویش در اداره جامعه هستند.


وی تاکید کرد: در چنین شرایطی، خبرنویسی حرفه ای به عنوان پایه اطلاع رسانی می تواند زمینه ساز اقناع و همراه سازی افکار عمومی با مدیریت جامعه باشد.


نادری گفت: برای جذب مخاطب باید در انتخاب تیتر، نهایت دقت را داشته باشیم و البته در سایر اجزای خبر هم تا می توانیم به مخاطب اطلاعات درست و جدید بدهیم.


معاون خبر ایرنا با تاکید بر اینکه به تجربه دیده شده است که یک خبر خوب و مثبت می تواند یک جامعه را تحت تأثیر قرار دهد، گفت: باید نهایت حس مسئولیت را در خبر نویسی داشته باشیم.


وی یادآور شد: بیان مشکلات و دغدغه های عمومی و انتقال مسئولانه آن به مدیران تصمیم گیر کشور می تواند زمینه های جلب اعتماد عمومی را به رسانه ها و روابط عمومی ها فراهم سازد.


در این نشست ،مدیران کل روابط عمومی استانداری ها به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خویش در زمینه خبر نویسی و ضعف ها و خلا های موجود در عرصه اطلاع رسانی پرداختند و تاکید کردند که استمرار برگزاری کلاس های آموزشی خبر نویسی گامی مؤثر و سازنده در مجموعه روابط عمومی های وزارت کشور است.


مدیران و کارشناسان روابط عمومی به همین دلیل بر ضرورت استمرار دوره های آموزش های حرفه ای در حوزه اطلاع رسانی در وزارت کشور و استانداریها تاکید کردند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز فناوری/ راه اندازی نخستین وب سایت در اینترنت


  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم


  تقویم روز ارتباطات/ روزنامه نگاری که کار او انتقاد از روزنامه ها و روزنامه نگاران بود


  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او


  تقویم روز ارتباطات/ روزنامه نگار محافظه کار قدیمی، و حرف زشت!


  روز خبرنگار گرامیباد


  تقویم روز ارتباطات/ یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو دیگر


  نخستین روزنامه‌ ایرانی: کاغذ اخبار میرزا صالح


  بحران کرونا؛ مشترکان تلگرام در پرتگاه تئوری توطئه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی