درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 17 مرداد 1399 - 19:20   

پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت روز خبرنگار

  پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب یک

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به مناسبت روز «خبرنگار»

  پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به مناسبت روز «خبرنگار»


ادامه ادامه مطلب دو

پیام روابط عمومی بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

  پیام روابط عمومی بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب سه

پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار

  پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام رئیس جمهور به مناسبت روز خبرنگار/ باوجود مشکلات، مفتخریم که تلاش کردیم پاسدار آزادی گردش اطلاعات و حمایت از رسانه آزاد باشیم.
  چرا خبرنگاریِ حوزه آموزش و پرورش ضعیف شده و چرا رسیدگی به این ضعیف‌شدگی مهم است؟
  تبریک مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر به مناسبت روز خبرنگار
  درخواست 5 فولادساز بزرگ کشور از معاونت معدنی برای رفع مشکل تامین فروسیلیس/ موجودی حداقلی، کارخانه‌های فولادی را تا مرز تعطیلی می‌کشاند/ قیمت‌گذاری فروسیلیس فرمولیزه شود
  انتظار نمایندگان مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت صمت/ قطع دست دلالان از بازار کنسانتره و گندله و کنترل بازار زنجیره فولاد
  آشنایی با روابط عمومی
  ن والقلم و ما یسطرون
  تقویم روز ارتباطات/ یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو دیگر
  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او
  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43943صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 5 مرداد 1399 - 15:50
بازاریابی انگیزشی؛ معجزه فروش هر کسب و کار
احمد باقری مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه - در کسب و کار شما محرک اصلی چیست، چه چیزی موجب می وشود که مشتریانتان مکررا به شما مراجعه کنند و چه چیزی آن ها را برای اولین بار به سمت کسب و کار شما می کشاند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بهره گیری موثر و مناسب از محرک های هیجانی ترس، عشق، تخفیفات و حراجی ها، درآمدزایی بی دردسر و تحقق بخشیدن به رویاها و چگونگی استفاده یک یا حداکثر پنج محرک هیجانی را در ارتباطات بازاریابیتان، فرآیند موفقیت در هر کسب و کاری را تضمین می کند.

بازاریابی انگیزشی، تکنیک تولید محتوای جذاب تبلیغاتی در هر کسب و کاری است که با ریسک پایین و هنگامی که به طور صحیح به کار بسته شود، بازده بسیار بالایی دارد.

بازاریابی انگیزشی به شما کمک خواهد کرد تا در وهله اول اقدامات و موفقیت های که برای جذب مشتری و در ادامه حفظ آنها در برنامه بازاریابی هر کسب و کاری دیده شده است را با اثربخش بیشتر و همچنین در مسیر اعتمادسازی، خریداران احتمالی بیش تری را متقاعد کند تا دریابند چرا هم اکنون باید آنچه  شما می فروشید را بخرند.

بازاریابی انگیزشی به شما کمک خواهد کرد تا بر بازارتان تسلط پیدا کنید، در حالی که رقبای شما در آنجا حضور داشته و در حال تصاحب سهم بازار هدف شما هستند.

با به کارگیری صحیح از استراتژی بازاریابی انگیزشی، در مقایسه با رقبایی که در رسانه های مشخص تبلیغ می کنند و همان محصولات و خدمات کسب و کارتان را ارائه می دهند، شما بازخورد چند برابر به تلاش های تبلیغاتیتان را مشاهده کنید.

این افزایش واکنش ها به شما اجازه می دهند که کسب و کار پررونق تری نسبت به رقبایتان داشته باشید. استفاده از بازاریابی انگیزشی می تواند در مدت بسیار کوتاهی، کاری کند که رقبایتان دیگر مسئله مهمی برای شما نباشند.

بهره گیری از تکنیک ها و محرک های هیجانی ترس، عشق، تخفیفات و حراجی ها، درآمدزایی بی دردسر و تحقق بخشیدن به رویاها در محتوا های اطلاع رسانی و تبلیغاتی، موثرترین راهگشای رونق هر استراتژی فروش محصول یا خدمات می باشد.

در این بین می بایست اولویت خود را از فکر کردن به نوع رنگ، شکل، اندازه و قیمت چیزی که می فروشید خارج نموده و در عوض شروع به فکر کردن درباره تولید محتواهای که باعث تحریک احساسات مشتریان برای اعتماد سازی و فروش بیشتر که محصولتان به آنها می دهد، قرار بگیرد.

وقتی که این تغییر در طرز تفکر اتفاق می افتد، نسبت به آنچه در تبلیغاتتان عنوان می کنید، جهش بیشتری در فروش محصول یا خدمات کسب و کارتان ایجاد خواهد شد.

این کار روش پاسخگویی شما یا کارمندانتان به تلفن ها و ایمیل ها، نحو نوشتن نامه های قدردانی از بهترین مشتریان، مطالبی که در سخنرانی هایتان بیان می کنید و ... را تغییر خواهد داد.

وقتی به جای توجه به فروش محصول و خدمات، قدرت تحریک خواسته های هیجانی آنها را یاد بگیرید، همه چیز در کسب و کار شما متحول خواهد شد.

برای اینکه این تغییر در طرز تفکر را با موفقیت انجام دهید، باید شروع به سوال کردن کنید.

از بهترین مشتریانتان شروع کنید. کشف کنید که چرا آنها از شما خرید می کنند و چه چیزی موجب می شود که آنها شما را بر رقبایتان ترجیح دهند.

به کلماتی که محرک های هیجانی را منعکس می کنند. به دقت گوش کنید.

اگر مشتریانتان به شما می گویند که به واسطه محصول شما هم اکنون قادرند کارهایی را انجام دهند یا چیزهایی را داشته باشند که هرگز گمان نمی کردند در اختیارشان قرار بگیرد، این مطالب را یادداشت کنید.

مشتریانتان همیشه مشتاق هستند که خواسته ها و سلایق خودشان از محصولات یا خدمات در اختیارشان را در میان بگذارند که گوش دادن و اثردهی آن نظرات، موجب احساس رضایتمندی در آنها می شود. این در واقع به شما بستگی دارد که بخواهید آن را بشنوید یا نه.

به آنچه موجب هیجان زده شدن آنها از کار با شما می شود، گوش فرا دهید. به تاثیر عمیق هیجانی ای که آنها از انجام کسب و کار با شما به دست آورده اند، گوش کنید.

اگر برای به دست آوردن این گونه اطلاعات دچار سختی و مشکل هستید، ممکن است نیاز به انجام تحقیقات عمیق تری داشته باشید. امروزه در بازار هیچ محصولی وجود ندارد که خریدار را منظر هیجانی مجذوب نکند.

در ابتدا می بایست به این سوال به طور دقیق پاسخ دهید.

در کسب و کار شما محرک اصلی چیست، چه چیزی موجب می وشود که مشتریانتان مکررا به شما مراجعه کنند و چه چیزی آن ها را برای اولین بار به سمت کسب و کار شما می کشاند؟

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز فناوری/ راه اندازی نخستین وب سایت در اینترنت


  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم


  تقویم روز ارتباطات/ روزنامه نگاری که کار او انتقاد از روزنامه ها و روزنامه نگاران بود


  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او


  تقویم روز ارتباطات/ روزنامه نگار محافظه کار قدیمی، و حرف زشت!


  روز خبرنگار گرامیباد


  تقویم روز ارتباطات/ یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو دیگر


  نخستین روزنامه‌ ایرانی: کاغذ اخبار میرزا صالح


  بحران کرونا؛ مشترکان تلگرام در پرتگاه تئوری توطئه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی