درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:40   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43914صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 2 مرداد 1399 - 10:07
بررسی و تایید تقویم فرهنگی سال 99 در مجمع روابط عمومی های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
هفتاد و ششمین مجمع روابط‌عمومیهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به منظور ارائه گزارش عملکرد تقویم فرهنگی سال 98 و بررسی تقویم فرهنگی پیشنهادی سال 99 برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هفتاد و ششمین مجمع روابط‌عمومیهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به منظور ارائه گزارش عملکرد تقویم فرهنگی سال 98 و بررسی تقویم فرهنگی پیشنهادی سال 99 برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فجر انرژی خلیج فارس، صبح امروز هفتاد و ششمین مجمع روابط عمومی های منطقه با حضور تعدادی از روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه، دکتر سید رضا مرویان حسینی مشاور مطالعات اجتماعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، یعقوب نقی زاده رئیس امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی و برخی از نمایندگان حوزه منابع انسانی، فرهنگی و ورزشی شرکت های منطقه در شرکت فجر انرژی خلیج فارس برگزار شد.

در این نشست که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد گزارش عملکرد تقویم فرهنگی صنایع پتروشیمی منطقه در سال 98 برای اعضای حاضر قرائت و تقویم فرهنگی پیشنهادی سال 99 نیز بررسی شد.

همچنین در ادامه این جلسه دو محقق، گزارش پژوهش های انجام شده در زمینه" نیازسنجی "و" اثر بخشی تقویم فرهنگی "صنایع پتروشیمی منطقه ارائه کردند که نتایج این دو گزارش برای بهبود بازخورد برنامه های فرهنگی منطقه در تقویم فرهنگی سال 99 اعمال شده است.

در این جلسه 4 ساعته، برنامه های اجرا شده در تقویم فرهنگی سال 98 توسط اعضای مجمع بررسی شده و نکات قوت و ضعف آن بیان شد؛ اعضا با توجه به برنامه متنوع دیده شده در تقویم که حاصل خرد جمعی و کارعلمی پژوهشی بوده با تقویم فرهنگی پیشنهادی سال 99 برای ارائه موافقت کرده آن را برای تصویب به شورای راهبردی مدیران عامل ارسال کردند همچنین مقرر شد حاضرین پیشنهادات خود در زمینه برنامه های تقویم فرهنگی به منظور بهبود عملکرد را طی روزهای آینده به امور فرهنگی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ارسال کنند.

تقویم فرهنگی صنایع پتروشیمی منطقه از سال 86 به منظور هماهنگی، همکاری و مدیریت جامع امور فرهنگی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه توسط شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشمی تهیه و در مجمع روابط عمومی ها بررسی و در نهایت توسط مدیران عامل شرکت های منطقه تصویب و به صورت سالانه اجرا می شود؛ در پایان هر ساله نیز تقویم فرهنگی توسط شرکت های پتروشیمی منطقه ارزیابی می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد