درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:38   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43850صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 30 تیر 1399 - 10:44
کتاب الکترونیکی: 25 گام تا وب‌سایت حرفه‌ای
داشتن یک وب‌سایت به تنهایی کلید بزرگ بودن نیست؛ در عوض توانایی‌هایی وجود دارد که وب‌سایت شما را به یک ماشین بازاریابی درون‌گرا تبدیل می‌کند. وب‌سایت شما اهداف بزرگی دارد و نیاز دارد تا کارهای بسیاری را انجام دهد. وجود یک سایت به تنهایی لازم نیست، باید کاربردی نیز باشد. یک سایت باید بازدیدکننده‌ها را جذب کند، آموزش دهد و آنها را برای خرید کردن متقاعد کند. می‌دانم که با خود فکر می‌کنید گفتن آن راحت است.
  

سومین کتاب الکترونیکی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد:

 

25 گام تا وب‌سایت حرفه‌ای


نویسنده: کاترینا پولارد
کارشناس برجسته روابط‌عمومی
مدیر ارتباطات سی‌پی

 


 

همه ما می‌دانیم که یک سایت اینترنتی برای استراتژی تجارت چه‌قدر مهم است. تقریباً هر تجارتی مانند B2B، B2C، غیرانتفاعی، محلی یا جهانی در عصر اینترنت برای دستیابی به خریداران، نیاز به حضور آنلاین دارد. وب‌سایت شرکت، نمای مجازی آن است.


به طور تکان‎دهنده‌ای بررسی‌های اخیر توسط اینترنت 1&1 نشان داده است که 40 درصد از تجارت‌های کوچک تا متوسط، هنوز وب‌سایت ندارند. حتی اگر شما در رسانه‌های‌ اجتماعی هستید، حضور در این رسانه‌ها بدون داشتن وب‌سایت، کار عاقلانه‌ای نیست. وب‌سایت، بخش اصلی استراتژی بازاریابی آنلاین شماست.


اینکه شما به فکر ساخت اولین وب‌سایت خود هستید یا اینکه وب‌سایتی بدون بار ترافیکی یا سفارشی دارید، جای امیدواری است. ممکن است شگفت زده شوید اگر بدانید در واقع چه چیزی باعث می‌شود تا یک وب‌سایت بزرگ داشته باشید.


داشتن یک وب‌سایت به تنهایی کلید بزرگ بودن نیست؛ در عوض توانایی‌هایی وجود دارد که وب‌سایت شما را به یک ماشین بازاریابی درون‌گرا تبدیل می‌کند. وب‌سایت شما اهداف بزرگی دارد و نیاز دارد تا کارهای بسیاری را انجام دهد. وجود یک سایت به تنهایی لازم نیست، باید کاربردی نیز باشد. یک سایت باید بازدیدکننده‌ها را جذب کند، آموزش دهد و آنها را برای خرید کردن متقاعد کند. می‌دانم که با خود فکر می‌کنید گفتن آن راحت است.


امروزه وب‎ها، اجتماعی و تعاملی هستند؛ به این ترتیب یک وب‌سایت بیش از این دیگر نمی تواند جزیره خود را حفظ کند. اکنون باید موارد دیگری که با وبلاگ ما در ارتباط است مانند جستجوی یکپارچه، رسانه‌های‌اجتماعی، محتوا و وبلاگ‌نویسی را در نظر بگیریم. اکنون دیگر زمان استفاده از URL، تصاویر گرافیکی فرمت‌برداری (Flash) فانتزی و کمپین‎های تبلیغاتی با هزینه‌های گزاف برای افزایش موقتی بار ترافیکی به پایان رسیده است.


علت این تغییر تا حد زیادی به دلیل تغییر رفتار خریداران است. امروزه خریداران تمایل دارند تا آن‌طور که می خواهند و هر زمان که تمایل دارند از اطلاعات خود بدون دخالت فروشندگان استفاده کنند و از همه مهمتر اینکه آنها تمایل دارند تا بدون هزینه آموزش ببینند. وب‌سایت‌ها و شکل‌های جدیدی از محتوای بازاریابی درون‌گرا (مانند پادکست، وبلاگ‌نویسی و رسانه‌های‌اجتماعی)، به یک عامل قابل توجه در چرخه خرید تبدیل شده اند.


بازاریابی درون‌گرا در دستیابی به خریداران امروزی بسیار مؤثر است. نتایج نشان می‌دهد که بازاریابی درون‌گرا برای گرفتن هر سفارش نسبت به بازاریابی سنتی یا برون‌گرا، 62 درصد کمتر هزینه می‌کند.


آنچه که ممکن است در اینجا ظاهراً قابل مشاهده نباشد، نقشی است که وب‌سایت شما بازی می کند که در واقع نقش اصلی است. در بیشتر موارد ترافیک ناشی از وبلاگ‌ها، رسانه‌های‎ اجتماعی، جستجوی ارگانیک و پرداخت، در نهایت وب‌سایت اصلی شما به گرفتن سفارش و فروش تبدیل می‌شود. بدون عملکرد یک وب‌سایت به عنوان پایگاه اصلی آنلاین، جلب توجه یک تجارت جدید به یک مبدأ، کار بسیار دشواری است.


به همین دلیل است که داشتن یک وب‌سایت بسیار مهم شامل عناصر کلیدی برای بار ترافیکی، سفارش گرفتن و فروش محصول است.


بنابراین بدون فوت وقت، 25 موردی که یک وب‌سایت برای هدایت بار ترافیکی، گرفتن سفارش و فروش باید در اختیار داشته باشد را ارایه می‌کنم. برای آموزش بیشتر برای آن چه که باید در اختیار داشته باشید، منابع بسیاری را در زیر هر عنوان پیدا خواهید کرد. چنانچه به دنبال حرفه‌ای شدن در بازاریابی درون‌گرا هستید، قطعا می‌توانید از این موارد استفاده کنید.
 



مشخصات کتاب
عنوان کتاب: 25 گام تا وب‌سایت حرفه‌ای
نویسنده: کاترینا پولارد
ترجمه: انتشارات کارگزار روابط عمومی
ویرایش: زهرا بابازاده‏گان
انتشارات: کارگزار روابط‏‌عمومی
نوبت انتشار: اول/1399
تعداد صفحات: 56
قیمت: 20 هزار تومان
تلفن تماس: 09121938419
 


شناسه مجوز وزارت ارشاد: 325791-32573-9
 


 

فهرست مطالب


پیشگفتار
مقدمه


بخش 1: همیشه آنلاین باشید
ساخت لینک‌های ورودی
برچسب‌های عنوان و متا
نقشه سایت
تغییر مسیرهای (ریدایرکت های)

بخش 2: طراحی و قابلیت استفاده
برخورد اول
نکاتی برای طراحی وب‌سایت‌های بزرگ
حفظ انسجام
از تصاویر مناسب استفاده کنید
پیمایش
فلش و انیمیشن
دسترسی

بخش 3: محتوا
پیام
آموزش و پیشنهاد با ارزش
اهمیت کیفیت
از کلمات قلمبه سلمبه اجتناب کنید
صادق باشید نه باهوش
وبلاگ‌نویسی
محتوای قابل اشتراک‌گذاری و اجتماعی ایجاد کنید
از چندین شکل از محتوا استفاده کنید
مدارک مشتری

بخش 4: تبدیل
درخواست انجام فعالیت موثر
تعیین موقعیت
صفحه هدف
فرم‌ها
خبرنامه‌ها


نتیجه
 



علاقمندان بعد از واریز وجه کتاب به شماره کارت (9866 3547 6975 6037) بنام انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، فیش پرداختی به همراه فرم زیر را به ایمیل kargozar80@yahoo.com ارسال نموده و فایل PDF کتاب را دریافت نمایند.

 

دانلود فرم درخواست (WORD)

دانلود فرم درخواست (PDF)
 



توجه

به اطلاع می رساند حقوق تمامی منابع این سایت از جمله کتابها، مجلات، بسته های آموزشی، نرم افزارها، مقالات و سایر مطالب متعلق به انتشارات کارگزار روابط‌عمومی است. استفاده تحقیقی از منابع خریداری شده مجاز ولی انتشار آن در فضای مجازی در هر قالبی حرام و موجب پیگرد قانونی است.


هیچ بخشی از مطالب این کتاب بدون اجازه کتبی «انتشارات کارگزار روابط‌عمومی» نباید تکثیر، ضبط یا به هر شکلی اعم از الکترونیک، مکانیکی، ضبط صوتی یا غیر آن انتقال داده شود.


انتشارات کارگزار روابط‌عمومی هیچ نماینده‌ای در کشور ندارد و تولیدات خود را مستقیما در اختیار علاقمندان قرار می دهد.


لطفا تخلفات را به نشانی ایمیل info@bookpr.ir و kargozar80@yahoo.comگزارش فرمایید.


تلفن گزارش تخلفات: 09121938419
 



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد