درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 14:50   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد

  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


ادامه ادامه مطلب سه

توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد

  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به مناسبت 17 مرداد منتشر شد؛ پادکست کانون روابط عمومی و تبلیغات روزیادی برای خبرنگاران
  مراسم تجلیل از اصحاب قلم با حضور شهردار باقرشهر
  تغییر مدیر کل روابط‌ عمومی دانشگاه تهران
  پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  یادداشت/ ضرورت همراهی مجلس انقلابی با پروژه خط نورد گرم 2 در فولاد مبارکه
  پرتال داخلی جدید شرکت مخابرات ایران رو‌نمایی شد
  میزگرد|آسیب‌شناسی تعامل خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها / وقتی روابط ‌عمومی‌ها جای رسانه‌ها را می‌گیرند
  چالش های اخلاقی در کسب و کارهای بین المللی
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم
  نوآوری چیست؟ هنوز کسی نمی‌داند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43842صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 29 تیر 1399 - 14:21
استراتژی برند خودتان را برای دوران کرونا ویروس تنظیم کنید
اگر ارزش بنیادین سازمان شما ”ارتباط برقرار کردن“ است، ببینید که چگونه می‌توانید ارتباط بین افراد ایجاد کنید. شاید ایده یک ابتکار عمل محلی به ذهنتان برسد که خدماتی را به سازمان دهنده ها یا خیریه‌ها ارائه می‌دهد که با افراد مسن ارتباط برقرار کنند. یک نقطه تماس محلی یا شخصی می‌تواند به احساسات ایجاد شده در یک اجتماع و یکپارچگی آن کمک کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ما در حال تجربه لحظه‌ای تاریخی هستیم. دنیا‌گیری ویروس کرونا تمام زندگی ما را بالا و پایین کرده است. تغییرات با سرعت در حال وقوع‌اند و هر آنچه اکنون درست است لحظه‌ای دیگر بروزرسانی و اصلاح می‌شود.

هیچ‌کس نمی‌داند پس از این بحران، جهان به چه صورتی خواهد بود اما یک چرخش به‌طور خاص بسیار محتمل خواهد بود: ما دوران شخصی سازی بیش‌ازحد را پشت سر گذاشته‌ایم و به دوره‌ای پای گذاشته‌ایم که اجتماع و تفکر اجتماعی، کالاهایی ارزشمند و ناب خواهند بود.

به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی Storytelling and Comms Agency، هم‌اکنون با سازمان‌ها و شرکت‌های متعددی در مورد کمپین‌ها و استراتژی‌هایشان در حال صحبت هستم و به‌طور دست اولی تغییرات برندها و جایگاه‌های برندها را تجربه می‌کنم و از نزدیک شاهد تحول هستم.


ابتدا ببینیم چه اتفاقی در جریان است.

در این دوره عجیب و تنش‌زا، مثال‌های بسیاری از شرکت‌ها را می‌بینم که بر ارائه ارزش به جوامع خودشان متمرکز هستند. برای مثال، فیس‌بوک برنامه‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار شروع کرده است تا از کسب‌وکارهای کوچک در ۳۰ کشور پشتیبانی کند. خدمات دیجیتالی مانند Microsoft Teams وGoogle Hangouts و بسیاری دیگر به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرارگرفته است.

در هر صنعتی که حضور دارید، اکنون زمان آن است که موضع داشته باشید و به نفع عموم مشارکت کنید و حضور خودتان را در میان حاضران تثبیت کنید. برندها در سراسر جهان، در تمام صنایع، به دنبال راه هایی هستند که به وضعیت کمک کنند که شامل تهیه غذای تازه تا ارائه نرم‌افزارهای رایگان است. اکنون زمان آن است که خودتان را به‌عنوان بخشی از اجتماع تثبیت کنید و بیرون از تفکر رایج قدم بردارید.

به اعتقاد من، در آینده، ساخت یک تبلیغ مرتبط یا اجرایی سازی یک ایده مهیج، کافی نخواهد بود. دوران نمایش خودتان به سر آمده است و از شرکت‌ها انتظار می‌رود مشارکت داشته باشند و به پرسش‌های زیر پاسخ دهند:

ما چه‌کار می‌توانیم برای اجتماع خود انجام دهیم؟
چه‌کاری است که فقط ما می‌توانیم برای اجتماع خودمان انجام دهیم؟

برای شروع چه‌کاری باید انجام داد؟

لحظه‌ای را برای بازبینی ارزش‌های بنیادین، بیانیه مأموریت و اهداف خود اختصاص دهید.

کار آسانی است اگر بخواهیم فهرستی از ایده‌های خوب به دست بیاوریم که می‌تواند به حل مشکلاتی که اکنون با آن مواجه هستیم، کمک کند، مشکلاتی که از کمبود ماسک تا توزیع دستمال توالت گسترده است.

پیش از آنکه به سراغ پرسش‌ها بروید، از شما دعوت می‌کنم که لحظه‌ای در مورد ارزش‌های بنیادین و اهداف خودتان تأمل‌کنید. ارزش‌های بنیادین شما کدم‌اند و شما چگونه می‌توانید در حل مشکلی که همخوان با کار شماست، مشارکت کنید.

اگر ارزش بنیادین سازمان شما ”ارتباط برقرار کردن“ است، ببینید که چگونه می‌توانید ارتباط بین افراد ایجاد کنید. شاید ایده یک ابتکار عمل محلی به ذهنتان برسد که خدماتی را به سازمان دهنده ها یا خیریه‌ها ارائه می‌دهد که با افراد مسن ارتباط برقرار کنند. یک نقطه تماس محلی یا شخصی می‌تواند به احساسات ایجاد شده در یک اجتماع و یکپارچگی آن کمک کند.

اگر ارزش بنیادین شما ”یادگیری“ است، شاید به دنبال راه‌هایی باشید که آموزش عمومی ادامه یابد یا اخبار مرتبط و آموزش‌های رایگان مرتبط را ارائه دهید یا حتی از افراد بخواهید با کسب وکارهای محلی ارتباط داشته باشند تا فرصت‌های یادگیری در دسترس عموم باشد.


تحقیقات لازم را انجام دهید.

زمانی را صرف کنید تا راه‌هایی را پیدا کنید که شرکت‌های دیگر در حوزه شما از آنها برای انجام امور استفاده می‌کنند و پس‌ازآن جایگاه خودتان را در شبکه مشارکت منحصربه‌فرد مشخص کنید.

از خودتان بپرسید: چه‌کاری است که فقط شما می‌توانید آن را انجام دهید؟ آیا کار منحصربه‌فردی وجود دارد که شرکت شما قادر به انجام آن باشد؟ ما به چه چیزهایی دسترسی داریم که دیگران ندارند؟ بیشترین قدرت شما کجاست و چگونه می‌توانید از این قدرت برای مشارکت به منافع عمومی بهره ببرید.

از روش RID استفاده کنید تا تصمیم بگیرید چگونه اقدام کنید

برای تصمیم در مورد اقداماتی که باید انجام بپذیرند، از روش RID استفاده کنید تا شما را به سمت R ربط، I اثرگذاری و D انجام‌پذیری هدایت کند و تمام ایده‌ها باید از هر سه مورد برخوردار باشند:

ربط: حوزه‌ای را انتخاب کنید که به سازمان و مشتریان شما مرتبط است.

اثرگذار: کاری را انتخاب کنید که اثرگذار باشد. به این معنی است که مسئله‌ای واقعی را حل کنید. در حال حاضر افراد با ازدحام اطلاعات روبرو هستند و بیشتر بر ضروریات متمرکزند و به دنبال این هستند که مسائل را سریع و اثرگذار حل کنند.

انجام‌پذیر: درنهایت به کارهایی فکر کنید که برای کسب‌وکار شما قابل انجام باشد. چه‌کاری را می‌توانید در کوتاه‌مدت انجام و تحویل دهید؟ چه منابعی را برای این پروژه اختصاص می‌دهید؟


به داستانی فکر کنید که می‌خواهید تعریف کنید

اگرچه این دورانی آشفته است، اما به داستانی فکر کنید که می‌خواهید تعریف کنید. این داستان باید به محصول، اهداف و ارزش‌های شرکت شما مرتبط باشد و به اجتماع و عضوی از اجتماع بودن شهرت یابد. در ادامه به برخی پرسش‌هایی که می‌توانید از خودتان بپرسید اشاره می‌کنیم:

می‌خواهید مشتریانتان چه داستانی را درباره شما به دیگران تعریف کنند؟
آیا شما برای اشخاص، اجتماعات یا گروه خاصی از افراد ارزش خلق می‌کنید؟
داستان جدید شما چه پیوندی با تاریخچه برند شما دارد؟
این داستان را چگونه تعریف خواهید کرد؟

دوران دشواری را تجربه می‌کنیم و به‌عنوان رهبر یک کسب‌وکار، مسئولیت‌ها بسیار زیاد است. حضور داشتن و اقدام عملی برای جامعه نیاز ضروری امروز است اما در آینده نیز بسیار پررنگ خواهد بود.

منبع: Forbes

https://weblogibc-co.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"


  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری استان گیلان


  به همت روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد؛ بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان رسانه در پایتخت رسانه‌های محلی


  روابط عمومی موفق با مدیر توانمند


  باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به بهره برداری رسید


  بازدید استاندار قزوین از ایرنا به مناسبت روز خبرنگار


  انتشار کتاب الگوی ارتباطات کلامی در نهج‌البلاغه


  دومین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در ندامتگاه ورامین برگزار شد


  گلایه از روابط عمومی ضعیف فرمانداری اشکذر


  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی