درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43839صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 2 مرداد 1399 - 08:11
معرفی یک الگوی موفق روابط‌عمومی/ مبارک و کرونا
روابط‌عمومی تجربه خوبی به‌دست آورد و آن این بود که می توان از طریق نمایش‌های ملی و ساخت کلیپ‎‌های آموزشی در قالب طنز همراه با بحران‌ها پیش رفت و با آموزش موارد لازم به مردم تنش و اضطراب را در بین آنها به حداقل رساند و سرور و شادی را از راه‌های مختلف در بین آنها ایجاد نمود و سبب بالابردن روحیه‌شان شد. قالب طنز بهتر می تواند موارد آموزشی را در ذهن و جان مردم قرار دهد و آنها را تشویق به رعایت مواردی کند که با سلامتی خود و خانواده‌شان ارتباطی مستقیم و تنگاتنگ دارد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق هر ساله در روزهای پایانی اسفند ماه با نزدیک شدن به جشن‌های نوروز باستانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و اصیل را در دستور کار خود قرار می‌دهد. یکی از این برنامه‌ها، حضور عمونوروز، حاجی فیروز و ننه سرما در شرکت سنگ آهن و اجرای برنامه‌های شاد و تبریک سال نو از زبان این شخصیت‌ها به کارکنان شرکت است که هر ساله با استقبال معدنکاران و با پشتیبانی همه جانبه مدیر عامل شرکت، در فضایی پر شور و نشاط برگزار می‌گردد. از آنجا که در ماه پایانی سال 98، جهان درگیر ویروس کرونا گردید و کشور ما نیز از این بیماری در امان نماند، جهت پیشگیری از گسترش بیشتر این ویروس، تمام مراسم‌ها تعطیل گردید.


روابط‌عمومی شرکت سنگ آهن بیکار ننشست و برای بالا بردن روحیه کارکنان شرکت و مردم شهرستان، دست به اقدامی جدید زد. جشن و شادی و اجرای برنامه‌های ملی و طنز در فضای مجازی. تنها کاری بود که می‌شد جهت بالا بردن روحیه مردم انجام داد. برنامه ساخت کلیپ "مبارک و کرونا" در دستور کار قرار گرفت. روابط‌عمومی با یاری از هنرمندان شاغل در شرکت دست به ابتکاری جدید زد.


برای نخستین بار از شخصیت مبارک و هنر خیمه‌شب‌بازی استفاده گردید. نمایش خیمه‌شب‌بازی از زمان بهرام گور ساسانی در ایران متداول شده است و مردم ایران با این نمایش از گذشته‌های دور انس دارند. خیمه‌شب‌بازی یک نمایش عروسکی است که در آن از عروسک نخی و خیمه استفاده می‌شود. در کنار آن مرشدی قرار دارد که با عروسکی سیاه به نام مبارک گفت‌وگو می‌کند و در کلام خود موارد آموزشی و داستان می‌گنجاند.


از آن‌جاکه ویروس کرونا به یک‌باره فراگیر شد، مردم آشنایی با بیماری جدید نداشتند و احتمال سرایت در بین آن‌ها زیاد بود، باید سریع نکات پزشکی بهداشتی لازم را از طریق آموزش فرا می‌گرفتند. استفاده از عروسک مبارک بهترین راه بود تا علاوه بر حفظ حال ‌و هوای نوروز و جشن، مردم به‌خصوص جوانان و کودکان با نکات مهم از طریق دیدن خیمه‌شب‌بازی در یک کلیپ آموزشی با درون مایه طنز آشنا شوند. رعایت نکات بهداشتی، حفظ فاصله‌ فیزیکی، دوری از دورهمی و دید‌ و بازدید، صرف‌نظر کردن از مسافرت‌های نوروزی، استفاده از ماسک، ضدعفونی کردن اماکن و وسایل مورد استفاده و ... از موارد مهمی بود که در نمایش مبارک و کرونا مدنظر قرار گرفت.


این مجموعه آموزشی در ده قسمت تهیه شد و بلافاصله در فضای مجازی پخش گردید. نتیجه‌ای که از این کار فرهنگی گرفته شد قابل قبول بود. مردم بیشتر قسمت‌های این کلیپ را دیدند و نکات آموزشی آن را مورد توجه قرار دادند. روابط‌عمومی تجربه خوبی به‌دست آورد و آن این بود که می‌توان از طریق نمایش‌های ملی و ساخت کلیپ‎‌های آموزشی در قالب طنز همراه با بحران‌ها پیش رفت و با آموزش موارد لازم به مردم تنش و اضطراب را در بین آن‌ها به حداقل رساند و سرور و شادی را از راه‌های مختلف در بین آن‌ها ایجاد نمود و سبب بالابردن روحیه‌شان شد. قالب طنز بهتر می‌تواند موارد آموزشی را در ذهن و جان مردم قرار دهد و آن‌ها را تشویق به رعایت مواردی کند که با سلامتی خود و خانواده‌شان ارتباطی مستقیم و تنگاتنگ دارد.


شرکت سنگ آهن مرکزی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در قبال موضوع کرونا، تلاش نموده تا در قالب طنز، ساخت کلیپ، تهیه و انتشار مقالات اجتماعی و... قدم‌های مؤثری جهت آگاه‌سازی مردم بر دارد. علاوه بر آن به یاری مراکز درمانی رفته و کادر درمانی شهرستان را مورد حمایت قرار داده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد