درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:58   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43813صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 تیر 1399 - 17:16
رسانه ها، بازوان توانمند روابط عمومی در کنترل بحران همه گیری کرونا
برگزاری ده ها نشست خبری و صدها مصاحبه اختصاصی با مسئولان و پزشکان متخصص ، تهیه و ارسال یادداشت ها وگزارش های خبری مکتوب و تصویری از وضعیت بیماری کرونا ، تدوین و ابلاغ دستورالعمل های اطلاع رسانی به واحدهای تابعه، اجرای ده ها برنامه رادیویی و تلویزیونی و ...
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برگزاری ده ها نشست خبری و صدها مصاحبه اختصاصی با مسئولان و پزشکان متخصص ، تهیه و ارسال یادداشت ها وگزارش های خبری مکتوب و تصویری از وضعیت بیماری کرونا ، تدوین و ابلاغ دستورالعمل های اطلاع رسانی به واحدهای تابعه، اجرای ده ها برنامه رادیویی و تلویزیونی و ...
 
 به گزارش شارا به نقل از وارش نیوز،
روابط‌عمومیدانشگاه علوم پزشکی مازندران از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ، با کمک رسانه ها و یاری تمامی کارکنان واحدهای ستادی ، بهداشتی و درمانی دانشگاه و همکاری سایر سازمان های متولی و همراهی و همدلی مردم عزیز، اقدامات بسیاری را جهت آگاهی رسانی و فرهنگ سازی با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا به انجام رسانده و در این مسیر صعب و دشوار ، سختی ها و مشکلات بسیاری را که در حوصله مخاطب نمی گنجد از سر گذرانده است.
 
 حجم وسیع اقدامات انجام شده و فعالیت های بی شمار در زمینه اطلاع رسانی با محوریت آموزش پیشگیری و کنترل بیماری کرونا که مستلزم حضور شبانه روزی و بعضا" دوری از خانواده و عدم رسیدگی به فعالیت های شخصی بوده و بی شک به دور از عیب و نقص نبوده و به عنوان تجربه ای مهم در اصلاح سایر اقدامات مورد لحاظ قرار گرفته است. در انجام این ماموریت دشوار که وظیفه ای سنگین و رسالتی مهم به دلیل حفظ سلامت مردم خوبمان بر دوشمان نهاده شد ، ایجاد اتحاد و همدلی از الویت های اول ما بوده ،چرا که نظام جمهوری اسلامی با الهام از دین مبارک اسلام و خصلتهای پاک نبی اکرم (ص) برپایه دوستی ، الفت و کمک به دیگران نهاده شده است .
 
 در این برهه از زمان و در تجربه ای نو و پر خطر، مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعتقاد به اهمیت آگاهی بخشی همه جانبه و موثر در ارتقای سواد سلامت جامعه ، اقدامات متنوع و بسیاری را به انجام رسانده است از جمله می توان به تشکیل ستاد اطلاع رسانی دانشگاه و تدوین و ارسال دستورالعمل های لازم برای واحدهای تابعه در سطح استان ، ایجاد صفحه اختصاصی کرونا درسایت اطلاع رسانی دانشگاه و بارگذاری روزانه اخبار و مطالب آموزشی ، مقاله و دستورالعمل های مختلف در زمینه مراقبت های بیماری کرونا و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی ، آموزشی ، رسانه ای، محیطی ، درون سازمانی و برون سازمانی به صورت مستمر جهت اطلاع رسانی به مردم بعنوان اولین بخشی از انبوه این اقدامات می باشد.
 برگزاری ده ها نشست خبری و صدها مصاحبه اختصاصی با مسئولان و پزشکان متخصص ، تهیه و ارسال یادداشت ها وگزارش های خبری مکتوب و تصویری از وضعیت بیماری کرونا ، تدوین و ابلاغ دستورالعمل های اطلاع رسانی به واحدهای تابعه، اجرای ده ها برنامه رادیویی و تلویزیونی باحضور مسئولین اجرایی و کارشناسان علمی وتخصصی ، پاسخگویی به سوالات رسانه ها، تولید ده ها فیلم ، کلیپ ، تیزر و موشن گرافی درباره بیماری کرونا از دیگر اقدامات رسانه ای بوده که ضمن انتشار در فضای مجازی از سیمای طبرستان نیز منتشر شدند و تلاش شد تا اندازه بیشتری از این آثار در حلقه مخاطبان سلامت قرار بگیرد.
 
 بخش مهم دیگر اقدامات انجام شده جهت اطلاع رسانی به شهروندان عزیز مازندرانی همانا تولید و انتشار بسته های ویژه آموزش پیشگیری از کرونا بوده که با استفاده از ظرفیت شبکه استانی صدا و سیما، رسانه ها ، شبکه های اجتماعی ، تلفن های همراه و بیلبوردهای تبلیغاتی و داربست نصب شده در سطح شهرها و راه های مواصلاتی استان بود که توانستیم تعداد بیشتری از مخاطبان را به پویش های مبارزه با کرونا دعوت کنیم.
 
 کلام آخر آنکه تولید و انتشار فیلم های آموزشی، نماهنگ ، متون و گزارش های علمی و تخصصی، برگزاری کمپین های فرهنگ سازی عمومی و ارسال پیام های اطلاع رسانی به مردم از دیگر اقدامات ستاد اطلاع رسانی به مسئولیت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در راستای افزایش سطح سواد سلامت ، آگاه سازی، آموزش و کاهش اثرات همه گیری کرونا در جامعه بوده است .
 
 با همه مواردی که به طور خلاصه به آنها اشاره شد دانشگاه علوم پزشکی مازندران با وجود این این که از اولین استان های در گیر بیماری کرونا در کشور با شیوع بالا بود موفق شد در مدت زمان کوتاهی تعداد مبتلایان و بستری شدگان کرونا را به حداقل برساند که بی شک این موفقیت با کمک مردم در رعایت ملاحظات بهداشتی و مشارکت رسانه ها برای آگاهی مردم میسر شد و جز این هم انتظار نبود.


 اکنون در این زمان که با اوج گیری مجدد کرونا مواجهیم ،امید داریم تا بار دیگر از اعتماد و اطمینان مردم به رسانه ها بهره جوییم و رسانه ها را به عنوان بازوی توانمندی در کنار خود برای فرهنگ سازی و اموزش می شناسیم و معتقدیم همانگونه که مسئولیت اجتماعی و پایبندی به اخلاق جز لاینفک حرفه فعالان رسانه هاست ، صداقت ، عینیت گرایی و دوری از سلیقه گرایی و شخصی نگری نیز رمز موفقیت روابط عمومی و رسانه هاست .
 
 دو بال رسانه و روابط عمومی در کنارهم قدرت پرواز دارند و می توانند با پیشگیری از انتشار اخبار کذب و تحریف شده ، اعتماد مخاطب فهیم را بدست اورده و به مسئولیت اجتماعی و حفظ ارزشهای اخلاقی به عنوان خصلتی شایسته نیز عمل کنند.
 
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد