درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 مرداد 1399 - 07:11   

تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»

  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»


ادامه ادامه مطلب یک

انتقاد، آنچه امروزه رسانه کمتر بر می تابد ...

  انتقاد، آنچه امروزه رسانه کمتر بر می تابد ...


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی رسانه کل کشور

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی رسانه کل کشور


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل‌های زاکربرگ نشان می‌دهد که چرا فیسبوک اینستاگرام را خرید
  مقر شرکت «تیک تاک» به لندن منتقل خواهد شد
  اهداف، وظایف و انتظارات شورای اطلاع رسانی استان گلستان تشریح شد
  نخستین کتاب از «مجموعه رسانه‌شناسی یهود در جهان اسلام» منتشر شد
  نسخه پولی توییتر چه قابلیت های اضافه ای ارائه خواهد داد؟
  بازدید رئیس روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از دفتر خبرگزاری موج
  مهدی عظیمی نژاد؛ عضو جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی
  فولاد اکسین خوزستان برای تامین مواد اولیه صنایع داخل استان اعلام آمادگی کرد
  دیدار مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش با رییس فدراسیون ژیمناستیک
  انتصاب مدیرکل روابط عمومی رسانه کل کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43803صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 25 تیر 1399 - 18:33
احتمال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک
برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمال دارد فیسبوک در تدارک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر کلیه تبلیغات سیاسی را ممنوع کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمال دارد فیسبوک در تدارک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر کلیه تبلیغات سیاسی را ممنوع کند.

این تصمیم هنوز نهایی نشده است.

شبکه خبری بلومبرگ به نقل از منابع مطلع می‌گوید این نگرانی وجود دارد که ممنوعیت تبلیغات سیاسی تاثیری منفی بر تشویق رای‌دهندگان به شرکت در انتخابات داشته باشد و نامزدهای انتخاباتی نیز نتوانند به سرعت به خبرهای فوری یا اطلاعات جدید واکنش نشان دهند.

فیس‌بوک به رغم راستی‌آزمایی‌های محتوای تبلیغاتی که در آن به اشتراک گذاشته می‌شود، بارها به دلیل عدم بررسی صحت تبلیغات سیاسی‌اش به باد انتقاد گرفته شده است.

با وجود این، فیس‌بوک هم‌چنان تبلیغات سیاسی را در مورد حق رای دادن و انتخابات کنگره که به نظر نادرست می‌آید حذف خواهد کرد.

تحقیقات یک کمیسیون داخلی خود فیس‌بوک این موسسه را تقبیح کرده است و گفته شرکت باید «تعبیر متقن‌تری» در مورد مقرراتش در ارتباط با محدودسازی رای‌دهنده در نظر گیرد.

مارک زاکربرگ، موسس شرکت فیس‌بوک می‌گوید این شبکه اجتماعی نباید «داور حقیقت» باشد و نباید در آزادی بیان سیاست‌مداران دخالت کند.

چنین باوری سال گذشته هنگامی به بوته آزمایش گذاشته شد که سناتور دموکرات، الکساندریا اوکاسیو کورتز خاطرنشان کرد که به شکل فرضیه می‌توانسته در مناطق زیر نفوذ جمهوری‌خواهان به اشتباه بگوید سیاست‌مداران جمهوری‌خواه به سیاست‌های چپ‌گرایانه رای داده‌اند.

از آن جایی که فیس‌بوک صحت و سقم اظهارات اوکاسیو کورتز را به خاطر جایگاهش به عنوان یک سیاست‌مدار مورد ارزیابی قرار نمی‌دهد، به گفته او این خطر وجود دارد که این خبر جعلی برای تغییر جهت رای مردم مورد سوءاستفاده قرار گیرد. در آن هنگام زاکربرگ در واکنش گفت که پاسخ به سؤال اوکاسیو کورتز را نمی‌داند.

اما برخی از فیس‌بوک به سبب قابلیت بالقوه‌اش برای حذف کامل تبلیغات انتقاد کرده‌اند.

الکس استاموس، مدیر سابق ایمنی فیس‌بوک در توییتی نوشت که چنین اقدامی به سود «اغنیا، مقامات با توانایی پوشش رسانه‌ای خواهد بود. آیا این خوب است؟»

نیل توماس، مسؤول ارشد کمیته ملی دموکراتیک نیز در توییتی نوشت: «ممنوعیت تبلیغات سیاسی راه حل واقعی اخبار نادرست در شبکه اجتماعی‌تان نیست.»

در این میان، فیس‌بوک هدف حمله صاحبان تبلیغات قرار گرفت زیرا به گفته آن‌ها این شرکت در مورد نفرت‌پراکنی در شبکه‌اش به اندازه کافی اقدام نمی‌کند.

زاکربرگ در واکنش گفت که این شرکت پست‌های فتنه‌گرایانه را از پرزیدنت ترامپ گرفته تا دیگر سیاست‌مداران علامت‌گذاری خواهد کرد، اما ظاهرا این اقدام شامل تبلیغاتی که در مقابلش وجه دریافت شده نمی‌شود.

 

لینک مطلب در ایندیپندنت

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»


  تقویم روز ارتباطات/ مرگ روزنامه نگاری که عاشق حرفه اش بود


  تولید محتوای اثربخش، نیاز امروز روابط عمومی ها


  رسانه‌های چین چطور اختلافات این کشور با دنیا را پوشش می‌دهند؟


  انتقاد، آنچه امروزه رسانه کمتر بر می تابد ...


  بازدید رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه جنوب شرق از منطقه جنوبشرق


  چرا آدم‌‌های باهوش بیشتر تحت‌تأثیر خبرهای جعلی قرار می‌گیرند؟


  اول تکلیف‌تان را روشن کنید!


  نسخه پولی توییتر چه قابلیت های اضافه ای ارائه خواهد داد؟


  دیدار مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش با رییس فدراسیون ژیمناستیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی