درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:43   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43797صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 25 تیر 1399 - 17:46
مدیرعامل برق منطقه ای یزد: روابط عمومی ها نقش پررنگی در بیان فعالیت­‌های صنعت برق استان دارند
ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت در این نشست با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌های صنعت برق در تبیین تلاش‌ها و زحمات انجام شده در این حوزه، همکاری بیشتر با صدا و سیما و رسانه‌های استان را خواستار شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جلسه هفتگی ستاد کاهش پیک بار استان با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت در این نشست با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌های صنعت برق در تبیین تلاش‌ها و زحمات انجام شده در این حوزه، همکاری بیشتر با صدا و سیما و رسانه‌های استان را خواستار شد.
 
 وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش موثری در زمینه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی داشته باشند و ضمن برقراری ارتباط موثر با مردم و رسانه‌ها، به گذر موفق از پیک بار پیش‌رو کمک کنند.
 
 اسدی همچنین نشان دادن اقدامات انجام شده در صنعت برق استان جهت اطلاع، افزایش رضایت و جلب مشارکت مردم و صنایع را ضروری دانست و افزود: بررسی فعالیت‌ها و استفاده از تجربیات موفق دیگر شرکت‌ها می‌تواند در این زمینه کمک کند.
 
 مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد با اشاره به تاکید نماینده ولی‌فقیه و استاندار به رعایت الگوی مصرف در ادارات، افزود: نظارت و قطع بار سرمایشی پس از پایان ساعت اداری، مورد تاکید مسئولین استان است.
 
 دکتر اسدی در ادامه با اشاره به بالا بودن مصرف برق در بعضی ادارات استان؛ برای ارایه الگوی مصرف بهینه به کارکنان ادارات و ارباب رجوع و رضایت بیشتر آنها، ممیزی انرژی و کاهش مصرف ادارات را خواستار شد.
 
 وی با اشاره به تدوین طرح اولیه بهره­‌وری انرژی در استان ادامه داد: می‌توانیم برای کنترل پیک بار و مدیریت مصرف برق، از آیین‌نامه ممیزی انرژی در ساختمان‌های اداری و مسکونی، استفاده کنیم و بتوانیم با اجرای این آیین‌نامه، گامی موثر در زمینه بهره‌وری انرژی برداریم.
 
 در این نشست محمد فراتی مدیر دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت توزیع برق یزد نیز گزارشی از بار اداراتی که پایش و کنترل بار آن‌ها از طریق کنتورهای فهام انجام می‌شود ارائه کرد و افزود: برای اداراتی که در ایام پیک همکاری در کنترل بار خود ندارند و همچنین بار سرمایشی آن‌ها پس از پایان وقت اداری قطع نشده، برنامه‌هایی در دست اقدام است.
 
 در ادامه این نشست سیدجلال حسینی مدیر دیسپاچینگ برق منطقه‌ای یزد، گزارشی از جلسه مشترک دیسپاچینگ‌های برق منطقه‌‌ای و توزیع نیروی برق استان در خصوص هماهنگی بیشتر برای مدیریت بار را ارایه کرد.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد