درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 17:00   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43788صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 24 تیر 1399 - 16:22
خلاقیت؛ حلقه مفقود این روزهای حوزه رسانه بویژه روابط عمومی ها ...
فرشید نادریان – فعال حوزه رسانه، ارتباطات و از مدیران روابط‌عمومی کشور - وجود خلاقیت در رسانه و خصوصا روابط عمومی ها به تنهایی می تواند زمینه ساز ایده پردازی به‌همراه چاشنی اصالت و ناب بودن تفکر و نیز کارآمدی این عرصه شده، هر چند توجه به این نکته ضرورت دارد که تلاش خلاق با نتایج خلاق متفاوت بوده، زیرا تلاش خلاق مشتمل بر ایده هایی است که ایجاده شده اما هنوز بصورت اجرایی در نیامده پس در می بابیم که می باید بدنبال تلاش خلاقانه برای دستیابی به نتایج خلاقانه در حوزه ارتباطات، رسانه و بصورت خاص روابط عمومی ها پویا باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فعالیت در حوزه رسانه و ارتباطات بی شک شیوه ها و روش های متخص خود را می طلبد که می بایست این امور به تدریج بروز رسانی شده تا بدین شکل بتواند جذابیت خود نزد مخاطبین را حفظ و جایگاه کسب شده در جوامع را فزونی بخشیده و اعتماد محوری را که از اجزای جدا ناشدنی این عرصه است را تقویت و گاه بر سطح آن بیفزاید.


بدون شک خلاقیت عنصریست که در عرصه ارتباطات اجتماعی نقش تأثیر گذار و انکار ناپذیری را ایفا می نماید و بهره گیری از این عنصر در کنار ابتکار ،تفکر و نگرش درست می تواند زمینه ساز اقدام مطلوب و به سبب آن حفظ موقعیت رسانه و نیز حرکت رو به رشد در این حوزه شود.


اما متاسفانه در گام های اجرایی رسانه ها و بصورت خاص روابط‌عمومیها کمتر نشانی از خلاقیت و نوآوری در این روزها که این امر بصورت ویژه برای نفوذپذیری از باب انجام وظایف ذاتی آنها بسیار مفید فایده می باشد، شاهد هستیم و فعالیت های رونوشتی، این حوزه را دچار چالش های بسیار در عدم بازخورد های عملکردی آنها نموده است.


حوزه رسانه با پیدایش تکنولوژی های نوین در حوزه ارتباطات بی شک می بایست از عناصر ذاتی خود که بدین سان آن را بعنوان ابزاری نفوذپذیر و تأثیرگذار در جوامع معرفی کرده بدرستی و بشکل اصولی استفاده نماید، زیرا عناصری چون خلاقیت، ابتکار و علاقمندی عواملی است انکار ناپذیر در تحقق اهداف در این عرصه و بدان کمتر توجه شده است.


چرخش های متداول نگرشی و الگوپذیری های مجاز محور، عدم پذیرش تعهدات کار و صدها بستر دیگر از این دست در حوزه رسانه و بصورت ویژه روابط عمومی ها بدانجا رسیده که بجز در موارد خاص و در سطوح بالا و یا بصورت انگشت شمار گاها موجودیت این حوزه را نفی کرده و حتی نبودن آن را در سیستم ها بدون آسیب قلمداد می کند.


حال آنکه بایست به این امر نیز آگاه بود که وجود خلاقیت در رسانه و خصوصا روابط عمومی ها به تنهایی می تواند زمینه ساز ایده پردازی به‌همراه چاشنی اصالت و ناب بودن تفکر و نیز کارآمدی این عرصه شده، هر چند توجه به این نکته ضرورت دارد که تلاش خلاق با نتایج خلاق متفاوت بوده، زیرا تلاش خلاق مشتمل بر ایده هایی است که ایجاده شده اما هنوز بصورت اجرایی در نیامده پس در می بابیم که می باید بدنبال تلاش خلاقانه برای دستیابی به نتایج خلاقانه در حوزه ارتباطات، رسانه و بصورت خاص روابط عمومی ها پویا باشیم.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد