درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 19 مرداد 1399 - 07:15   

پیام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

  پیام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب یک

پیکسل جدید رقیب آیفون اس‌ئی؟

  پیکسل جدید رقیب آیفون اس‌ئی؟


ادامه ادامه مطلب دو

پیام روابط عمومی بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

  پیام روابط عمومی بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب سه

پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار

  پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیکسل جدید رقیب آیفون اس‌ئی؟
  پیام دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار
  پیام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به مناسبت روز خبرنگار
  خبرنگاران و چکامه سرایان کهکشان آگاهی
  آقای مدیر! پاسخ‌گو باش، تبریک پیشکش
  پیام تبریک رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت میراث‌‌فرهنگی به مناسبت روز خبرنگار
  دیدار مدیرعامل نیروگاه نکا با کارکنان روابط عمومی
  روز خبرنگار، فرصتی است برای تقدیر از تلاشگران عرصه رسانه
  ۵۰۰ میلیون ریال از مطالبات رسانه های همدان پرداخت شد
  پیام تبریک رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت بمناسبت روز خبرنگار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43783صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 24 تیر 1399 - 11:57
انتشار یکصدوبیست و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات
شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات با نشان و یونیفرم جدید روی پیشخوان دکه‌ها قرار گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات با نشان و یونیفرم جدید روی پیشخوان دکه‌ها قرار گرفته است.

چرا هویت سازمانی مهم است؟
در داستان جلد شماره 122 ماهنامه مدیریت ارتباطات، بر موضوع هویت سازمانی به مثابه یکی از اساسی‌ترین مباحث روابط عمومی متمرکز شد‌ایم. دربخشی از مطالب این پرونده، ابتدا گزارشی از وبیناری می‌خوانید که مجله مدیریت ارتباطات درباره هویت استراتژیک برگزار کرد. در این وبینار، تورج صابری، دیزاین‌استراتژیست از راه‌ها و مسیرهایی که به هم‌سویی تصویر ذهنی مخاطب با حوزۀ ارتباطات سازمان‌ها می‌انجامد، برای شرکت‌کنندگان صحبت کرد. جلیل نوربخش‌مروست، دیزاینر متناسب با موضوع هویت سازمانی، خطاهای رایج در این حوزه را به رشته تحریر درآورده است. در این پرونده عسل عباسیان با آیدین آغداشلو گفت‌و‌گو کرده است. وجه بسیار مهمی از زندگی حرفه‌ای او، از جوانی‌اش تا امروز، طراحی‌های گرافیکی بوده است. طرح جلد کتاب‌های علی حاتمی، مسعود کیمیایی، عزت‌الله انتظامی و... بیش از بقیه در خاطرمان مانده است. جز این آغداشلو نشان تجاری بانک پارسیان را نیز در سال 1380 طراحی کرده است. او شرح چگونگی طراحی این نشان و نگاهش به موضوع و نسبت آن با هنر را توضیح می‌دهد. در این پرونده آثار و گفتارهایی از معراج قنبری، بیژن آریانا، حسین گنجی، حامد شجاعی را علی قلی‌پور را نیز می‌خوانید.

آرزوی محال روزنامه‌نگاری تحقیقی
یکی از موضوعات شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات، بررسی روزنامه‌نگاری تحقیقی در ایران است. گزارشی درباره تاریخچه روزنامه‌نگاری تحقیقی در ایران و جهان نوشته شده، با حسن نمک‌دوست تهرانی درباره چیستی روزنامه‌نگاری تحقیقی و فقدان آن در ایران گفت‌و‌گو شده و محمدمهدی فرقانی، در مقاله‌ای به این پرداخته که جهان هیچ گاه به اندازه امروز نیازمند روزنامه‌نگاری تحقیقی نبوده است. در این پرونده با بهروز گرانپایه، نیز درباره روزنامه‌نگاری در ایران بعد از انقلاب گفت‌و‌گو شده است.

ناموس و ناموس‌کشی در زمانه شبکه‌های اجتماعی
در سومین پرونده، سراغ موضوع خشونت خانوادگی یا بهتر است بگوییم قتل‌های ناموسی رفته‌ایم. برای ما این اتفاق از چند منظر مهم است و به سهم خودمان سعی کرده‌ایم آن را واکاوی کنیم. یکی از این ابعاد ارتباط شبکه‌های اجتماعی با چنین فجایعی است. بسیاری از تحلیلگران باور دارند که در نهایت شبکه‌های اجتماعی و گسترش فضای گفت‌وگو به نفع حذف خشونت و تنهاتر شدن فرد عامل خشونت است. در همین ارتباط مریم بهریان، به قتل‌های ناموسی از دریچه روانشناختی نگاه کرده؛ شروین وکیلی نیز در گفت‌و‌گویی مفهوم ناموس را در ایران از دوران باستان تا عصر کنونی تشریح کرده است. در همین پرونده مهدی آزموده، ابوالفضل رجبی نیز قتل‌های ناموسی را دست‌مایه نوشتن یادداشت‌ها و مقاله‌هایی کرده‌اند.

تنهایی و ارتباط اجتماعی در دوران کرونا
از دیگر مطالب خواندنی شماره 122 ماهنامه مدیریت ارتباطات می‌توان به گفت‌وگوی اینستاگرامی یک روانپزشک و یک جامعه‌شناس درباره ابعاد روانی نداشتن ارتباط اجتماعی اشاره کرد. دکتر امیرحسن جلالی‌ندوشن در این گفت‌و‌گوی آنلاین، به وجوه مثبت تنهایی اشاره کرده اما همزمان هشدار داده که تنهایی نسخه‌ای برای آینده انسان‌ها نیست. عباس کاظمی نیز قرنطینه و در خانه ماندن را از منظری طبقاتی تحلیل کرده است. اگرچه این روزها کمتر کسی توانِ مالیِ در قرنطینه ماندن را دارد و بسیاری از آنانی هم که این توان را به‌لحاظ مالی دارند، تاب تنهایی ندارند، صحبت‌های این دو صاحبنظر می‌تواند ترسیمی از وضعیت ما در دوران پساکرونایی باشد.

در این شماره یادداشتی از محمدمهدی محسنیان‌راد به مناسبت 10 سالگی ماهنامه مدیریت ارتباطات، و همینطور مصاحبه مریم سلیمی و امیرعلی خلج با آلبرت کایرو، نویسنده کتاب «نمودارها چگونه دروغ میگویند؟» را می‌توانید بخوانید.

صاحب‌امتیاز: مؤسسۀ مطبوعاتی دایره‌رنگی ایده‌آل
مدیرمسئول: امیرعباس تقی‌پور
سردبیر: علی ورامینی
رئیس شورای سیاست‌گذاری: سید غلامرضا کاظمی‌دینان
تحریریه: محسن آزموده، عسل عباسیان، امیرعلی خلج، ابوالفضل رجبی، فاطمه قوتی و...
مدیر هنری: یوسف فروتن
دیگر همکاران ماهنامه مدیریت ارتباطات: بهروز تقی‌پور، بهنام تقی‌پور، روشن مهدوی، محدثه گودرزنیا، سمیرا کیانی و...

علاقه‌مندان جهت خرید یا دریافت اشتراک سالیانه می‌توانند با شماره 88356436 -021 تماس بگیرند.

برای خواندن نشریه به این لینک (https://www.magiran.com/volume/159125) مراجعه کنید


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم


  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او


  تقویم روز ارتباطات/ یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو دیگر


  چرا خبرنگاریِ حوزه آموزش و پرورش ضعیف شده و چرا رسیدگی به این ضعیف‌شدگی مهم است؟


  رسانه غدیر، رسانه ای جهانی


  خبرنگاران و چکامه سرایان کهکشان آگاهی


  پیام روابط عمومی ارتش به مناسبت روز خبرنگار


  ن والقلم و ما یسطرون


  تشریح علل ناکارآمدی روابط عمومی‌ها در ایران و راهکارهای تغییر رویکرد ۳۶۰ درجه ای!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی