درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:16   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43776صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 23 تیر 1399 - 22:25
مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: جایگاه روابط عمومی در دستگاه های اجرایی ایلام تقویت می شود
مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با اشاره به ارزیابی عملکرد فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه روابط عمومی گفت: جایگاه روابط عمومی در دستگاه های اجرایی تقویت می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با اشاره به ارزیابی عملکرد فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه روابط عمومی گفت: جایگاه روابط عمومی در دستگاه های اجرایی تقویت می شود.

آیت قیصربیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تاکید استاندار ایلام بر پاسخگویی مدیران نسبت به افکار عمومی و رسانه ها این اداره کل تلاش کرد از اول فروردین ماه سال جاری این مهم را در دستور کار خود قرار دهد و در این راستا نسبت به تدوین شاخص های ۲۰ گانه دراین حوزه اقدام شد.

وی با اشاره به انتشار نتایج ارزیابی عملکرد مدیران در حوزه روابط عمومی اظهار داشت: پیش تر نیز بر این موضوع تاکید شده بود که خواستار شفاف سازی اطلاعات هستیم و در این راستا نتایج ارزیابی مدیران را بی تعارف به مردم گزارش خواهیم کرد تا در جریان امور خادمان خود قرار بگیرند.

وی در ادامه بر لزوم تقویت جایگاه روابط عمومی در فرمانداری ها و ادارات کل استان تاکید کرد و گفت: نتایج ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در ۲ ماه فروردین و اردیبهشت به مدیران یک شوک اساسی وارد کرد که باید در جهت تقویت فرایند پاسخگویی و اطلاع رسانی دست به اقدام فوری بزنند.

وی افزود: در این شرایط سخت نیازمند کار و تلاش بیشتر و به تبع آن تقویت سیستم پاسخگویی و ارایه گزارش عملکرد به مردم هستیم و در این راستا بدون هیچ ملاحظه بر عملکرد فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه روابط عمومی نظارت می شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام یکی از دلایل نتایج ضعیف ارزیابی مدیران در ۲ ماه اول سال را عدم آگاهی مدیران از شاخص های ۲۰ گانه در حوزه روابط عنوان کرد و گفت: این شاخص ها هم اکنون در دسترس مدیران و فرمانداران قرار گرفته است و بعد ارزیابی ها بصورت ماهیانه و بر اساس شاخص های تدوین شده انجام می گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اعلام نتایج ارزیابی در بین مردم و اعمال آن در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در ماه های آینده رشد و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در نهادها و سازمان های محقق شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد