درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:12   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4376صفحه نخست » ادامه مطلب سهجمعه، 11 مرداد 1392 - 15:17
همه درباره «ارتباط» سخن می گویند. آیا ارتباط چیز تازه ای است؟
دکتر حمید نطقی
  

شارا- همه درباره «ارتباط» سخن می گویند. آیا ارتباط چیز تازه ای است؟ مگر بشر از روز نخست ارتباط نداشته و اساسا ارتباط داشتن جزو عناصر مهم زندگی اجتماعی نیست؟

آن چه که شاید در این زمینه تازه است کشف حقیقتی بسیار زیر پا افتاده است، روشن شدن این مساله، که در ارتباطات «گیرنده پیام»[1] لااقل به اندازه فرستنده آن مهم است.

تا چندی پیش ارتباطات فقط از لحاظ فرستنده و سازنده خبر مورد توجه بود. سخنرانی که نطق ایراد می کرد، مولفی که کتابی می نوشت، شهریاری که فرمانی را توشیح می کرد، البته همه گرم کار «ارتباطی» خویش بودند. در دوران ارتباطات یعنی در روزگار ما مهمترین سوال این است: چه کسانی این نطق را می شنوند، آن کتاب را می خوانند و یا فرمان را درک می کنند؟ به علت این که فرستنده پیام و خود پیام نقش های اول و دوم را داشت، در کتاب های مربوط به ارتباطات همه صحبت این بود که چگونه باید سخن گفت، تا چه حد بلند و یا شمرده، چگونه باید نوشت و چگونه باید چاپ کرد. البته منکر اهمیت این نکات نمی توان شد. توجه این دقایق بر تاثیر پیام می افزاید لکن عناصری که سرنوشت پیامی را تعیین می کند جز این هاست. مهمترین شخصیت داستان به اصطلاح در آن سوی خط قرار دارد: گیرنده پیام. روزی که این عنصر کشف شد روابط عمومی قدم در مرحله تکامل نهاد.

اگر گیرنده پیام مشخص بشود و مامور روابط عمومی بداند پیام وی چگونه تلقی خواهد گشت آنگاه با اطمینان وسیله مناسب را انتخاب خواهد کرد.


 

[1] . Receiver

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد