درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 آذر 1399 - 16:00   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب رئیس جدید روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی

  انتصاب رئیس جدید روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی
  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»
  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند
  بازی خبری: چشم­‌انداز آینده
  ورود 30هزار «روبات سرباز» به ارتش بریتانیا
  آغاز جنگی دوباره میان اپل و فیس بوک
  گوگل به دنبال شفاف سازی جمع آوری اطلاعات کاربران
  بانک هند محبوبترین بانک مرکزی جهان در توئیتر
  بررسی نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران
  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43759صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 23 تیر 1399 - 10:00
موفقیت آنگولا در مهار بیماری کووید-۱۹ و پاسخ به نیازهای داخلی
در وضعیت شیوع ویروس کرونا در جهان، آنگولا در کل شرایط مناسبی دارد و این نتیجه به لطف اتخاذ قرنطیه زودهنگام، استفاده گسترده از ماسک و افتتاح سریع بیمارستان صحرایی در یک مرکز صنعتی به دست آمده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در وضعیت شیوع ویروس کرونا در جهان، آنگولا در کل شرایط مناسبی دارد و این نتیجه به لطف اتخاذ قرنطیه زودهنگام، استفاده گسترده از ماسک و افتتاح سریع بیمارستان صحرایی در یک مرکز صنعتی به دست آمده است.

در این کشور ۳۰ میلیونی، تاکنون تنها ۱۹ نفر در اثر
کرونا جان سپرده‌اند در حالی که در کانادا با جمعیتی تقریبا مشابه، حدود ۹ هزار نفر در اثر کووید-۱۹ جان باخته‌اند. در این باره با «آنتونیو هنریک دا سیلوا» رئیس آ‌ژانس ترویج سرمایه‌گذاری و صادرات آنگولا گفتگو کرده‌ایم.

برخی از ناظران در وضعیت کنونی ادعا می کنند که کشور شما از نظر بهداشتی از تمام کشورهای حوزه جنوب صحرای آفریقا، وضعیت بهتری دارد، آیا با این دیدگاه موافقید؟

آنتونیو هنریک دا سیلوا: «ما ابتدا باید خودمان را با کشورهایی که به ما نزدیکتر هستند و از نظر واقعیت‌ها و چالش‌هایی که با آنها مواجه اند مشابهت‌هایی با هم داریم، مقایسه کنیم. وقتی به وضعیت خودمان نگاه میکنیم و اینکه چطور با اوضاع مقابله کردیم، می توانیم قطعا بگوییم که ما خیلی موفق بودیم. با فروتنی باید بگوییم که ما برنامه ریزی کردیم و به شیوه‌ای سازماندهی شده کار کردیم و دستورالعمل‌هایی که دولت داده بود را بطور جدی دنبال کردیم.»

آیا در حال حاضر به کارهایی که انجام دادید افتخار می کنید؟

آنتونیو هنریک دا سیلوا: «من واقعا به آنچه در طول این بحران در آنگولا انجام دادیم افتخار می کنم. من همچنین به آنچه در ۲ سال گذشته در کشور اتفاق افتاده است افتخار می کنم. اکنون احساس امیدواریی در کشور وجود دارد که با کار سخت و صادقانه و همچنین رهایی از شر فساد و بسیج کشور برای توسعه که فقط کار دولت نبود و یک تلاش و کار ملی بود، بدست آمده است.»

کارآفرینان برای مواجه با این بحران و پاسخ به نیازهای کشور واقعا نوآور بودند.

ما در این گزارش به یکی از بزرگترین مزارع آنگولا آمده‌ایم. با توجه به قرنطینه شدن کشور و توقف ناگهانی واردات، این شرکت تمامی فرایندهای تولید و زنجیره توزیع اش را مورد بازبینی قرار داد. «فرانسیسکا داس سانتوس دانیل» که مدیریت پلتفرم دیجیتال شرکت را برعهده دارد باید به انفجار طرف تقاضا پاسخ می داد.

«فرانسیسکا داس سانتوس دانیل» می گوید: «در دوران قرنطینه، ما ۴ هزار مشتری جدید جذب کردیم.»

هجوم مشتریانی که هیچ کس انتظارش را نداشت. با این حال به لطف قدرت انطباق تیم‌های گوناگون، پاسخ به تقاضای محلی رضایت بخش بود. این امر موجب خوشبینی به آینده شد و فورا راه‌حل‌هایی برای بلند مدت به اجرا گذاشته شد.

«فرانسیسکا داس سانتوس دانیل» می افزاید: «ما ۱۰ میلیون دلار در تولید میوه‌های گرمسیری مانند موز و پاپایا سرمایه گذاری کردیم. هدف ما پاسخگویی به بازار ملی و همچنین افزایش قدرت صادراتمان است.»

شرط رونق، صادرات است و منابع رونق را باید در صادرات جست. آنگولا یکی از ۵ کشور برتر با بالاترین پتانسیل در بخش کشاوری در سراسر جهان است.

 از آنتونیو می پرسم: این پتانسیل در حوزه کشاورزی در آنگولا مورد بهره‌برداری اندکی قرار گرفته است؟

آنتونیو هنریک دا سیلوا می گوید: «ما حدود ۵۳ میلیون هکتار اراضی قابل کشت داریم. از این مقدار فقط ۴ یا ۵ میلیون هکتار کشت می شود. بنابراین پتانسیل عظیمی وجود دارد. این ‍پتانسیل نه تنها برای آنگولا و تجاری که اینجا کار می کنند بلکه فرصتی است برای سرمایه گذاریاست.»

شما گفتید که کارهای زیادی در سالهای اخیر برای بهبود فضای کسب و کار انجام گرفته است. ما در اینجا شاهد برخی اقدامات برای ارتقاء استراتژی متنوع سازی اقتصاد و مهمتر از همه قطع وابستگی به نفت هستیم. به نظر می رسد که حفظ اعتماد سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارجی بوضوح اهمیت دارد؟

آنتونیو هنریک دا سیلوا: «سرمایه‌گذاران بخشی خصوصی باید به کشور ما بیایند و واقعا ببینند که ما فقط سرزمین فرصت‌ها نیستیم بلکه ما خیلی سخت کار می کنیم برای اینکه نهادهایمان را با اهداف سرمایه گذاری تطبیق دهیم و همچنین نحوه کارمان را با استاندارهای مرتبط که مرجع خوبی برای پرو‌ژه ها و سرمایه گذاری در کشور و در اقتصاد هستند، وفق دهیم.»

با بهره‌گیری از پتانسیل‌های مختلف که کشاورزی تنها یک نمونه آن است، آنگولا دارای امتیازات بسیاری برای جذب سرمایه‌گذاراران است، مانند منابع آبی یا توریسم. بزودی با برنامه‌ دیگری برای صحبت درباره این ویژگی ها باز خواهیم گشت. متشکرم که با ما بودید.

 

منبع: یورونیوز

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


  راستگوی مردم‌دار


  فریاد پیشرفت ما: تفکر جدید و سازمان های جدید


  6 نکته برای نوشتن یک رزومه تأثیرگذار


  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


  به فعالان عرصه روابط عمومی در لایه های مدیریتی اعتماد کنید


  وداع با جامعه شناس خودمانی


  اتحاد غول‌های تکنولوژی و دولت‌ها علیه اطلاعات نادرست


  کرونا متشکریم! روابط‌عمومی، هوشمند می‌شود


  کاریکاتور/ شبکه‌های اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی