درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 4 بهمن 1399 - 11:27   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی‌ها و نقش بروشور در اطلاع‌رسانی
  لزوم رویکردهای تعاملی و ترغیبی روابط‌عمومی‌ها در نظام بانکی
  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان
  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد
  تهدید گوگل به توقف فعالیت موتور جستجوی خود در استرالیا
  فرماندار شهرستان لنجان: حرکت فولاد مبارکه در جهت مثبت باعث بوجود آمدن بدخواهان داخلی و خارجی است
  اصول نگارش آگهی اثربخش چاپی
  با دیدگاه جهانی نام‌گذاری کنید
  معاون استاندار البرز: ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است
  فولاد مبارکه بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43753صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 22 تیر 1399 - 15:09
وقتی که تانک‌ها و هواپیماها گلخانه می‌شوند؛ ایدۀ هنرمند فرانسوی برای جهان پساکرونا
تصور کنید که در جهان پساکرونا، کاربرد تانک‌ها، کشتی‌ها و هواپیماها تغییر کند و به گلخانه‌هایی بزرگ و عالی تبدیل شوند که بتوان در آنجا صدها نوع گل و گیاه را پروش داد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تصور کنید که در جهان پساکرونا، کاربرد تانک‌ها، کشتی‌ها و هواپیماها تغییر کند و به گلخانه‌هایی بزرگ و عالی تبدیل شوند که بتوان در آنجا صدها نوع گل و گیاه را پروش داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از یورونیوز، این ایدۀ مجموعه آثاری است که توسط نیکلاس عبدالقادر، طراح و هنرمند فرانسوی خلق شده؛ او مجموعه عکس‌های خود را که به کمک فتوشاپ خلق کرده «فوریتی برای کند شدن» نامیده است.
 
 نیکلاس عبدالقادر می‌گوید: «سبک زندگی کنونی ما مبتنی بر تولید انبوه و مصرف انبوه است؛ این مصرف‌گرا بودن گاه تا آنجا پیش رفته که به اصلی‌ترین ارزش ما تبدیل شده و باعث شده که ما بر اساس نوع مصرفمان خودمان را تعریف کنیم.»
 
 این هنرمند فرانسوی با اشاره به مهمترین چالش‌های عصر حاضر برای زندگی بشر می‌گوید: «تغییرات آب و هوایی، فروپاشی تنوع‌های زیستی و همزمان با آنها کاهش منابع طبیعی، همه اینها ناشی از سبک زندگی کنونی ماست. اینها مشکلات اصلی تمدن در عصر حاضر است که باید حل شوند.»
 
 او می‌افزاید: «هنگامی که به تصمیماتی که برخی از کشورها برای دوران پساکرونا گرفته‌اند نگاهی می‌اندازیم، مثلا تصمیم ایالات متحده آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای تزریق میلیاردها یورو به صنعت هوانوردی یا تصمیم چین برای ساخت نیروگاه‌های زغال سنگ، سوالات بسیاری برایمان مطرح می‌شود.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیر رسانه‌های جهانی آمریکا به درخواست بایدن برکنار شد


  اصول نگارش آگهی اثربخش چاپی


  با دیدگاه جهانی نام‌گذاری کنید


  امنیت روانی در محیط کار؛ چیستی و چرایی


  معاون استاندار البرز: ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است


  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد


  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان


  تهدید گوگل به توقف فعالیت موتور جستجوی خود در استرالیا


  لزوم رویکردهای تعاملی و ترغیبی روابط‌عمومی‌ها در نظام بانکی


  روابط‌عمومی‌ها و نقش بروشور در اطلاع‌رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد