درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 مرداد 1399 - 07:20   

تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»

  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»


ادامه ادامه مطلب یک

انتقاد، آنچه امروزه رسانه کمتر بر می تابد ...

  انتقاد، آنچه امروزه رسانه کمتر بر می تابد ...


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی رسانه کل کشور

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی رسانه کل کشور


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل‌های زاکربرگ نشان می‌دهد که چرا فیسبوک اینستاگرام را خرید
  مقر شرکت «تیک تاک» به لندن منتقل خواهد شد
  اهداف، وظایف و انتظارات شورای اطلاع رسانی استان گلستان تشریح شد
  نخستین کتاب از «مجموعه رسانه‌شناسی یهود در جهان اسلام» منتشر شد
  نسخه پولی توییتر چه قابلیت های اضافه ای ارائه خواهد داد؟
  بازدید رئیس روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از دفتر خبرگزاری موج
  مهدی عظیمی نژاد؛ عضو جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی
  فولاد اکسین خوزستان برای تامین مواد اولیه صنایع داخل استان اعلام آمادگی کرد
  دیدار مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش با رییس فدراسیون ژیمناستیک
  انتصاب مدیرکل روابط عمومی رسانه کل کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43746صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 21 تیر 1399 - 20:24
کتاب "دین، رسانه و کرونا" منتشر شد
کتاب "دین، رسانه و کرونا" به اهتمام دکتر حسن بشیر منتشر شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب "دین، رسانه و کرونا" به اهتمام دکتر حسن بشیر منتشر شد.

فهرست مطالب

سخن نخست 7
مقدمه 9
کرونا و تعلیق مناسک دینی 21
سیدحسین شرف‌الدین


دین و رسانه؛ سیاست‌های تبلیغ رسانه‌ای دین با تمرکز بر موضوع کرونا 39
محمدحسین شعاعی


دین رسانه‌ای یا رسانه دینی؛ راهکارهای رسانه‌ای مقابله با چالش‌های کرونا در قبال معنویت و مناسک دینی 55
حسن مجیدی


کرونا، عصر رسانه‌ای و نومفهوم‌پردازی در مؤلفه‌های معنویت دینی 80
بهاره نصیری
آمنه بختیاری


کرونا و صداوسیما، آگاهی‌بخشی و رفع شبهات دینی؛ مختصات احتمالی مدل رسانه‌ای در پساکرونا 111
داود نعمتی انارکی
اردشیر زابلی‌زاده


بررسی پدیده تلویزیونیشدن مناسک دینی در دوره شیوع بیماری کرونا 141
محمدحسین ظریفیان یگانه
محمدحسین کشکولی


بایسته‌های مواجهه تلویزیون با آیین‌های پساکرونا 163
عبدالله بیچرانلو


رسانه از اعتنا تا اعتماد؛ فرازوفرود کرونای ایرانی از دریچه داده‌ها و نظرسنجی‌ها 184
سیدمجید امامی
نوید عمیدی مظاهری


بحران کرونا و علمای اهل‌سنت؛ مطالعه سایت اتحادیه جهانی علمای مسلمان 205
حسن بشیر


بایسته‌های اخلاقی در مواجهه با اخبار بحران‌ساز در شرایط کرونا 229
عباس اسدی


اصول هنجاری پوشش اخبار در شرایط بحران در رسانه‌ها با تأکید بر فضای مجازی 246
سیدرضا نقیب‌السادات


کرونا و تولید محتوای دینی در فضای مجازی؛ بررسی تجربه مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 280
محمدصادق افراسیابی


تحلیل محتواى بازنمایی دین در پوشش اخبار کرونایی‌‌ رسانه‌‌ها (مطالعه موردی: کانال‌های تلگرامی معاند و شبکه‌های تلویزیونی فارسیزبان ماهواره‌ای) 294
محمد نیکملکی



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»


  تقویم روز ارتباطات/ مرگ روزنامه نگاری که عاشق حرفه اش بود


  تولید محتوای اثربخش، نیاز امروز روابط عمومی ها


  رسانه‌های چین چطور اختلافات این کشور با دنیا را پوشش می‌دهند؟


  انتقاد، آنچه امروزه رسانه کمتر بر می تابد ...


  بازدید رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه جنوب شرق از منطقه جنوبشرق


  چرا آدم‌‌های باهوش بیشتر تحت‌تأثیر خبرهای جعلی قرار می‌گیرند؟


  اول تکلیف‌تان را روشن کنید!


  نسخه پولی توییتر چه قابلیت های اضافه ای ارائه خواهد داد؟


  دیدار مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش با رییس فدراسیون ژیمناستیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی