درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:46   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43743صفحه نخست » خبر یکشنبه، 21 تیر 1399 - 20:07
تاکید معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت تجدید ساختار روابط عمومی در کشور
جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران با معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و پیرامون مشکلات و لزوم تجدید نظر در ساختار و فعالیت روابط عمومی در کشور گفتگو و تبادل نظر کردند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران با معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و پیرامون مشکلات و لزوم تجدید نظر در ساختار و فعالیت روابط عمومی در کشور گفتگو و تبادل نظر کردند.
 
 به گزارش شارا به نقل از اخبار پولی مالی، محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با قدردانی از تلاش بیش از چند دهه فعالیت انجمن روابط عمومی ایران، نقش سازمانها و نهادهای مردمی را در پیشبرد برنامه ها، اهداف توسعه و تعالی کشور به واسطه مقبولیت در بین آحاد جامعه را مهم دانست و نقش روابط عمومی ها در شفاف سازی و هدایت صحیح و روشن افکار عمومی در عصر حاضر و دنیای نوین ارتباطات کلیدی برشمرد.
 
 وی تولید محتوا را در کشور با توجه به سرعت رشد و تغییر روابط رسانه – مخاطب یک اصل قابل توجه خواند و تغییر زیر بنایی در فرآیند و کارکرد روابط عمومی ها در کشور که امروزه غالباً ماهیت اصلی خود را از دست داده و تنها نقش تشریفاتی و تبلیغاتی دستگاهی را برعهده گرفته اند به عنوان یک ضرورت مورد تاکید قرار داد.
 
 معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدرت ارتباطات امروز را در طول تاریخ بی نظیر قلمداد کرد که ظرفیت های گسترده و قابل توجه ای داشته و لزوم بهره مندی رسانه های داخلی، رسانه های بین المللی، ابعاد نظارتی برای دستگاه های اجرایی و تصمیم گیر و حتی جذب منابع حمایتی را از این قدرت نهفته یاد آور شده، تغییر در ساختار روابط عمومی در کشور ، تجدید نظر در باورها و نگرش ها از سوی فعالان و دست اندکاران جهت دست یابی جامعه و افکار عمومی به مطالبات خود خاطر نشان کرد.
 
 گفتنی است اعضای حاضر هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران در این نشست با اعلام آمادگی کامل خود در دوره جدید با توجه به تجربیات طولانی و ارتباط موثر با جامعه جهت هم اندیشی، همراهی و تلاش برای ارتقای جایگاه روابط عمومی در کشور و در سطح بین الملل در عصر نوین ارتباطات، با برشمردن مشکلات عدیده ای که در نقش و جایگاه روابط عمومی ها در طی سالهای اخیر در کشور فراهم گردیده، خواستار اصلاح آن شدند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد