درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 13:49   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد

  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


ادامه ادامه مطلب سه

توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد

  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تغییر مدیر کل روابط‌ عمومی دانشگاه تهران
  پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  یادداشت/ ضرورت همراهی مجلس انقلابی با پروژه خط نورد گرم 2 در فولاد مبارکه
  پرتال داخلی جدید شرکت مخابرات ایران رو‌نمایی شد
  میزگرد|آسیب‌شناسی تعامل خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها / وقتی روابط ‌عمومی‌ها جای رسانه‌ها را می‌گیرند
  چالش های اخلاقی در کسب و کارهای بین المللی
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم
  نوآوری چیست؟ هنوز کسی نمی‌داند
  مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد
  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43725صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 21 تیر 1399 - 08:02
تحولات ناشی از ارتباطات دوران کووید-19
کورتنی لوکیش - در دورانی که شرکت‎ ها با پرورش فرهنگ مسئولیت‌پذیری، در حال پذیرش این تحولات سریع هستند، فرصتی برای پیش‌بینی ماه‎ ها و سال کاری پیش رو وجود دارد. می‌توان دوران کنونی را نه صرفاً از موضع مالی بلکه از نظر نوآوری و تحول‌های خلاقانه نیز مثبت قلمداد نمود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تحول با تغییر فرق می ‎کند و می‌توانیم در این دوران چالش‌برانگیز برای دنیای کسب‎ وکار، شیوه ‎های متفاوت برقراری ارتباط و اجرای عملیات در ماه ‎های آتی را در نظر بگیریم. در این چارچوب است که نیاز به پیش‌بینی اقدامات آتی، معنای بیشتری را خواهد یافت، زیرا شرایط پیرامون‌مان به‌صورت لحظه‌ای تغییر می‎ کنند.


هر متخصص ارتباطات، نظر خودش را درباره‎ نحوه‎ مدیریت کشورهای گوناگون بر جدیدترین اخبار این بیماری و نقش بحران ‎های اخیر در افزایش نیاز به انتشار اطلاعات حقیقی و دقیق دارد.


انتشار هرساعته‎ اخبار غافلگیرکننده‌ بهداشتی، اقتصادی و بین‌المللی درباره‌ این پاندمی، نشان داده که صنعت ما و رسانه‎ ها، نیاز شدیدی به تحول دارند.


در همین راستاست که ما به‌عنوان متخصصان روابط‌عمومی، باید نظر کل کشور را به اجرای این تحول سازمانی جلب کنیم تا استراتژی‌های مربوط به مخاطبان و مشتریان نظیر تغییر موضع، پیش‌بینی مدیریت تغییر و برنامه ‎ریزی استراتژیک سه‌ماهه را انجام دهند؛ بدین ترتیب قابلیت ارائه‌‌ واکنش‌های ارتباطی مناسب و آماده‌سازی اعضای داخل سازمان – البته به‌صورت مجازی – را خواهند داشت.


شاهد به‌کارگیری این رویکرد توسط بسیاری از سازمان‎ های رسانه ‎ای، فرهنگی و تبلیغاتی هستیم که هر هفته با آن‎ها همکاری می‎ کنیم، زیرا آن‎ها هم با بهره‎ گیری از لایو اینستاگرام، گفتگو در اپ زوم و پخش سخنرانی ‏‎های سریالی از طریق فیس‌بوک و سایر پلتفرم‎ های پخش زنده‌، به این گفتمان‎ های روزانه روی آورده‌اند. علی‌رغم اتفاقات هولناک پیرامون، هم‌اکنون زمان یادگیری، اشتراک‌‌گذاری و پیشرفت فرا رسیده است.


در دورانی که شرکت‎ ها با پرورش فرهنگ مسئولیت‌پذیری، در حال پذیرش این تحولات سریع هستند، فرصتی برای پیش‌بینی ماه‎ ها و سال کاری پیش رو وجود دارد.


می‌توان دوران کنونی را نه صرفاً از موضع مالی بلکه از نظر نوآوری و تحول‌های خلاقانه نیز مثبت قلمداد نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"


  انفجار بیروت؛ وزیر اطلاع‌رسانی لبنان استعفا کرد


  فرق بین مدیر من و مدیر تو


  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری استان گیلان


  به همت روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد؛ بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان رسانه در پایتخت رسانه‌های محلی


  بازدید استاندار قزوین از ایرنا به مناسبت روز خبرنگار


  باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به بهره برداری رسید


  روابط عمومی موفق با مدیر توانمند


  انتشار کتاب الگوی ارتباطات کلامی در نهج‌البلاغه


  دومین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در ندامتگاه ورامین برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی