درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 06:34   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43724صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 20 تیر 1399 - 13:09
چطور «مصالح عموم» را در ارتباطات کووید-19 خود منعکس کنید
کورتنی لوکیش - وقتی عموم جامعه ببینند که یک شرکت متمول، هدیه‎ قابل توجهی را برای نجات جان افراد یا کمک به فقرا اعطا کرده، این حرکت شرکت را معنادار قلمداد می‌کنند. وقتی این کمک مالی هیچ ارتباطی با منافع شرکت نداشته باشد، عموم جامعه برداشت مثبتی را نسبت به آن نخواهند داشت.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بحران کنونی ویروس کرونا، سرتاسر رسانه‎ های خبری و ارتباطات برندها را تحت تاثیر خود درآورده است. شرکت‌ها در حال بررسی عملیات کسب‌وکارشان هستند تا عوامل بقای کسب ‎وکار، کاهش ضررهای مالی و تضمین شغلی کارکنان‌شان را تعیین کنند.

پیام‌رسانی شما باید موثق، باورپذیر و معنادار باشد و از لحنی بهره بگیرد که جدیت موضع و تاثیر احتمالی پیشنهادات‌تان را منعکس کند.


همدردی، مهربانی و درک خود را نشان دهید. ارتباطات شما باید تاثیرات کووید-19 بر تمامی مخاطبان پیام‌تان را در نظر بگیرد و منعکس کند. باید با صبر و دقت به مسائل کاری رسیدگی کنید و از طریق ایمیل یا اینترانت، ارتباط مستقیمی را با مخاطبان خود داشته باشید. رسانه‎ های اجتماعی، کانال مناسبی برای ارتباطات اولیه نیستند.


در بیان نحوه‎ کمک ‎رسانی شرکت خود، سنجیده عمل کنید. مطمئن شوید ارتباطات‌تان را به‌گونه‌ای قلمداد نکنند که انگار به دنبال نشان دادن خود یا کسب اعتبار برای سازمان‌تان هستید. وقتی عموم جامعه ببینند که یک شرکت متمول، هدیه‎ قابل توجهی را برای نجات جان افراد یا کمک به فقرا اعطا کرده، این حرکت شرکت را معنادار قلمداد می‌کنند. وقتی این کمک مالی هیچ ارتباطی با منافع شرکت نداشته باشد، عموم جامعه برداشت مثبتی را نسبت به آن نخواهند داشت.


در شرایطی این کمک‌ها را در راستای «مصالح عمومی» قلمداد می‌کنند که شرکت از مهارت‎ ها، تجهیزات و تخصص خود برای کمک به جامعه بهره بگیرد. این کمک‏ ها می‌توانند شامل در اختیار گذاشتن استعدادها و تجهیزات شرکت برای پشتیبانی از نیازهای کارکنان سیستم درمان، نقش‌آفرینان اصلی در پاسخگویی به بحران، دورکارها، افراد بیکار یا جوامع در معرض خطر باشند که نیازمند غذا، سرپناه، فناوری، ارتباط انسانی و سایر منابع هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد