درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 14:28   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد

  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


ادامه ادامه مطلب سه

توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد

  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مراسم تجلیل از اصحاب قلم با حضور شهردار باقرشهر
  تغییر مدیر کل روابط‌ عمومی دانشگاه تهران
  پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  یادداشت/ ضرورت همراهی مجلس انقلابی با پروژه خط نورد گرم 2 در فولاد مبارکه
  پرتال داخلی جدید شرکت مخابرات ایران رو‌نمایی شد
  میزگرد|آسیب‌شناسی تعامل خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها / وقتی روابط ‌عمومی‌ها جای رسانه‌ها را می‌گیرند
  چالش های اخلاقی در کسب و کارهای بین المللی
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم
  نوآوری چیست؟ هنوز کسی نمی‌داند
  مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43724صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 20 تیر 1399 - 13:09
چطور «مصالح عموم» را در ارتباطات کووید-19 خود منعکس کنید
کورتنی لوکیش - وقتی عموم جامعه ببینند که یک شرکت متمول، هدیه‎ قابل توجهی را برای نجات جان افراد یا کمک به فقرا اعطا کرده، این حرکت شرکت را معنادار قلمداد می‌کنند. وقتی این کمک مالی هیچ ارتباطی با منافع شرکت نداشته باشد، عموم جامعه برداشت مثبتی را نسبت به آن نخواهند داشت.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بحران کنونی ویروس کرونا، سرتاسر رسانه‎ های خبری و ارتباطات برندها را تحت تاثیر خود درآورده است. شرکت‌ها در حال بررسی عملیات کسب‌وکارشان هستند تا عوامل بقای کسب ‎وکار، کاهش ضررهای مالی و تضمین شغلی کارکنان‌شان را تعیین کنند.

پیام‌رسانی شما باید موثق، باورپذیر و معنادار باشد و از لحنی بهره بگیرد که جدیت موضع و تاثیر احتمالی پیشنهادات‌تان را منعکس کند.


همدردی، مهربانی و درک خود را نشان دهید. ارتباطات شما باید تاثیرات کووید-19 بر تمامی مخاطبان پیام‌تان را در نظر بگیرد و منعکس کند. باید با صبر و دقت به مسائل کاری رسیدگی کنید و از طریق ایمیل یا اینترانت، ارتباط مستقیمی را با مخاطبان خود داشته باشید. رسانه‎ های اجتماعی، کانال مناسبی برای ارتباطات اولیه نیستند.


در بیان نحوه‎ کمک ‎رسانی شرکت خود، سنجیده عمل کنید. مطمئن شوید ارتباطات‌تان را به‌گونه‌ای قلمداد نکنند که انگار به دنبال نشان دادن خود یا کسب اعتبار برای سازمان‌تان هستید. وقتی عموم جامعه ببینند که یک شرکت متمول، هدیه‎ قابل توجهی را برای نجات جان افراد یا کمک به فقرا اعطا کرده، این حرکت شرکت را معنادار قلمداد می‌کنند. وقتی این کمک مالی هیچ ارتباطی با منافع شرکت نداشته باشد، عموم جامعه برداشت مثبتی را نسبت به آن نخواهند داشت.


در شرایطی این کمک‌ها را در راستای «مصالح عمومی» قلمداد می‌کنند که شرکت از مهارت‎ ها، تجهیزات و تخصص خود برای کمک به جامعه بهره بگیرد. این کمک‏ ها می‌توانند شامل در اختیار گذاشتن استعدادها و تجهیزات شرکت برای پشتیبانی از نیازهای کارکنان سیستم درمان، نقش‌آفرینان اصلی در پاسخگویی به بحران، دورکارها، افراد بیکار یا جوامع در معرض خطر باشند که نیازمند غذا، سرپناه، فناوری، ارتباط انسانی و سایر منابع هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"


  انفجار بیروت؛ وزیر اطلاع‌رسانی لبنان استعفا کرد


  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری استان گیلان


  به همت روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد؛ بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان رسانه در پایتخت رسانه‌های محلی


  روابط عمومی موفق با مدیر توانمند


  بازدید استاندار قزوین از ایرنا به مناسبت روز خبرنگار


  باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به بهره برداری رسید


  انتشار کتاب الگوی ارتباطات کلامی در نهج‌البلاغه


  دومین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در ندامتگاه ورامین برگزار شد


  گلایه از روابط عمومی ضعیف فرمانداری اشکذر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی