درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 1 آبان 1399 - 07:46   

کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل

  کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل


ادامه ادامه مطلب یک

پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد

  پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد


ادامه ادامه مطلب دو

نمایشگاه «آینده» دبی نماد آینده جهانی

  نمایشگاه «آینده» دبی نماد آینده جهانی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان
  توصیه‎‌های مدیرعامل بانک کشاورزی برای بهبود عملکرد روابط عمومی
  برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی ویژه مدیران روابط عمومی نواحی و رده های سپاه امام سجاد (ع)
  اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی فدراسیون‌ها بررسی شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد
  نسخه‌‌ای برای دوام و مقاومت بیشتر شرکت‌ها
  پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد
  وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران در پایان نود و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی
  فولاد مبارکه 3 بار از سوی آمریکا مورد تحریم قرار گرفته است/ آب به آسیاب دشمن نریزیم
  شتاب بیشتر روند فعالیت شرکت امید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43723صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 22 تیر 1399 - 11:59
موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار می کند:
ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی
ثبت نام وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی با عناوین "مدیران باکلاس" (تشریفات ویترین مدیریت) و "مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در عصر کروناویروس" آغاز شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||  ثبت نام وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی با عناوین "مدیران باکلاس" (تشریفات ویترین مدیریت) و "مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در عصر کروناویروس" آغاز شد.

 

 

زمان برگزاری: نیمه دوم شهریورماه 1399

 
کاربرگ ثبت نام ویبینار آموزشی مدیران باکلاس (تشریفات ویترین مدیریت).pdf

 

کاربرگ ثبت نام وبینار آموزشی مسئولیت اجتماعی شرکت در عصر کروناویروس.pdf

 

 

 

استاد دوره: دکتر احمد یحیایی ایله‌ای

 

وبینار آموزشی مدیران باکلاس
(تشریفات ویترین مدیریت)


تشریفات مدیران سازمان‌ها از جمله مهمترین مقوله های تشریفات است که کمک می کند تا ارتباطات برون سازمانی بهتری شکل بگیرد، مشتریان احساس بهتری نسبت به سازمان داشته باشند و امتیازات معاملات و مذاکرات به آسانی بیشتری به دست آید.


وقتی مدیران می توانند به درستی رفتار کنند و آداب را رعایت کنند، حریم های رسمی و سازمانی بیشتر و بهتر رعایت می شود و نیازی نیست که مدیران سازمان‌ها گرفتار حاشیه های رفتار سازمانی شوند.


این وبینار به مدیران راه‌کارهای تشریفاتی را نشان می دهد و کمک می کند تا هوش تشریفاتی را برای بهبود روابط سازمانی به کار گیرند.
 

سرفصل‌ها
قانون طلایی باکلاسی
مثلث باکلاسی
اصول باکلاسی آراستگی
استقبال و خوشامدگویی باکلاس
اصول باکلاسی در مذاکرات
اصول با کلاسی در جلسات
شنونده باکلاس
سخنرانی باکلاس
نوشیدن و خوردن باکلاس
بدرقه و خداحافظی باکلاس


وبینار آموزشی "مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در عصر کروناویروس"



سرفصل‌ها
مسئولیت اجتماعی شرکت (فراهم‎سازی امکان نوآوری هدفمند- تسریع تحول اجتماعی)

- تحول فرهنگی بین‌‎المللی نسبت به پایداری و مسئولیت اجتماعی شرکت‎ها

- رویکرد شرکت‌ها به مسئولیت اجتماعی ‎

- قلمرو ناشناخته برای CSR

- گفتگوهای پیشاپیش با مشتریان

- عمل به گفته‎‏ها

- کووید19، قراردادها و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها

- اقدامات شرکت‌ها در دوره‎ شیوع ویروس کرونا

- تجدیدنظر در ساختار داخلی شرکت (آماده‎سازی و جلوگیری- پاسخگویی- بازیابی و بازسازی)

- نمونه‎های CSR در دوران ویروس کرونا (ارتقای سلامت ذهنی- فراهم‎سازی امنیت مالی- پشتیبانی از کسب‌وکارهای کوچک)

- راهکارهای مناسب برای پاسخگویی مناسب شرکت‌ها به شیوع ویروس کرونا

- راهکارهای متخصصان مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها برای برقراری ارتباط در دوران همه‌گیری ویروس کرونا ...
 

اطلاعات تماس
تلفن های تماس: 77 ـ 88617576
 

 

گفتنی است دوره‌های جدیدی در دست طراحی است که به‌زودی اعلام می شود.

 

 

کاربرگ ثبت نام ویبینار آموزشی مدیران باکلاس (تشریفات ویترین مدیریت).pdf

 

کاربرگ ثبت نام وبینار آموزشی مسئولیت اجتماعی شرکت در عصر کروناویروس.pdf

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق


  مسوولیت شرکتی در مقابل جامعه


  اشتباهات در فروش


  دیوار ها مکانی برای معرفی روابط عمومی


  مدیریت به وسیله انتظارات


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط‌عمومی پویا یی داشته باشد


  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی


  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا


  روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی