درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 12:32   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43699صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 17 تیر 1399 - 16:56
نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در بازداشتگاه اوین
نشست مسئولان روابط‌عمومی زندان‌های استان تهران که با هدف ارتقای کیفیت امر اطلاع رسانی، تکریم ارباب رجوع و بررسی عملکرد و فعالیت‌ها صورت می‌گیرد، طی مرداد ماه در ندامتگاه ورامین برگزار خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست مسئولان روابط‌عمومی زندان‌های استان تهران که با هدف ارتقای کیفیت امر اطلاع رسانی، تکریم ارباب رجوع و بررسی عملکرد و فعالیت‌ها صورت می‌گیرد، طی مرداد ماه در ندامتگاه ورامین برگزار خواهد شد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری دانشجو، مدیر بازداشتگاه اوین خطاب به مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران گفت: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزار‌های قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان بوده و مسئولیت‌های خطیری در این زمینه بر عهده دارند.

حمید محمدی در اولین نشست مسئولان روابط عمومی‌های زندان‌های استان تهران با اشاره به جایگاه ارتباطات و اطلاع رسانی در یک سازمان گفت: توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.


مدیر بازداشتگاه اوین ادامه داد: روابط عمومی فرصتی مناسب را در اختیار مدیریت یک سازمان قرار می‌دهد که تصویر شفاف‌تری از آنچه در محیط سازمان و همچنین جامعه در جریان است یافته و برای پیشرفت هرچه بیشتر از آن‌ها استفاده کند از این رو باید گفت یک روابط عمومی خوب می‌تواند نقش مناسبی را در پیوند مدیران و کارکنان داشته باشد.


وی تأکید کرد: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزار‌های قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان بوده و مسئولیت‌های خطیری در این زمینه بر عهده دارند.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مطالعه، بررسی و شناخت محیط داخل و خارج محل خدمت، یک وظیفه مهم روابط عمومی است که در نهایت به انعکاس خدمات سازمان به مخاطبان و دریافت خواسته‌ها و بازخورد آن به سازمان منجر می‌شود و برای مدیران امکان برنامه ریزی و تدوین راهکار‌های مناسب را فراهم می‌سازد.

بنا به این خبر، نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران که با هدف ارتقای کیفیت امر اطلاع رسانی، تکریم ارباب رجوع و بررسی عملکرد و فعالیت‌ها صورت می‌گیرد، طی مرداد ماه در ندامتگاه ورامین برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است با ارزیابی صورت گرفته طی سال گذشته، روابط عمومی‌های زندان رجایی شهر، ندامتگاه قزلحصار و کانون اصلاح و تربیت مقام‌های برتر را کسب نمودند و این ارزیابی در پایان شش ماه اول سال جاری نیز انجام خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد