درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 12:54   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43697صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 17 تیر 1399 - 14:53
بازدید مدیرکل روابط‌ عمومی وزارت ورزش از روابط‌ عمومی‌ فدراسیون‌های ورزشی
مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان روز گذشته با روسای فدراسیون‌ها و مدیران روابط‌عمومی 10 فدراسیون دیدار و راهکارهای اثربخشی این حوزه را مورد بررسی قرارداد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان روز گذشته با روسای فدراسیون‌ها و مدیران روابط‌عمومی 10 فدراسیون دیدار و راهکارهای اثربخشی این حوزه را مورد بررسی قرارداد.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کاوه احمدی با حضور در فدراسیون‌های ورزش‌های جانبازان ومعلولین، ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، تیراندازی با کمان، نجات غریق و غواصی، بدنسازی و پرورش اندام، ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، پزشکی ورزشی با روسای این فدراسیون‌ها دیدار کرده و در خصوص تعامل بخش‌های مختلف ورزش به ویژه در حوزه روابط‌عمومی، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
 در جریان این دیدار، مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، توجه ویژه‌ی روسای فدراسیون‌ها به روابط‌عمومی‌هایشان را فرصتی برای معرفی بیشتر دستاوردهای دو حوزه ورزش وجوانان دانست که منجر به امیدبخشی ونشاط‌آفرینی در کشور می‌شود.
 
 احمدی همچنین استفاده از فضای مجازی را مورد تاکید قرارداد و در ادامه استفاده بهینه از این تکنولوژی را در ارائه اطلاعات در کوتاه ترین زمان به مخاطبان میلیونی ورزش بسیار موثر دانست.
 
 مدیرکل روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان همچنین با مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌‌های فدراسیون‌‌های جودو وکوراش، بوکس، شنا، شیرجه و واترپلو دیدار و درخصوص امکانات و نیروهای فعال دراین حوزه به گفتگو پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد