درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 09:14   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43695صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 17 تیر 1399 - 10:56
انتقاد بیل گیتس از شبکه های اجتماعی به دلیل دامن زدن به نشر اخبار غلط در مورد کرونا
همزمان با تصمیم برخی کشورها به بازگشایی اقتصاد بدون دامن زدن به شیوع بیشتر ویروس کرونا، «بیل گیتس» از شبکه‎ های اجتماعی به دلیل دامن‎زدن به پخش اخبار نادرست انتقاد کرد و گفت برای بازگشت به شرایط عادی همه باید ماسک بزنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همزمان با تصمیم برخی کشورها به بازگشایی اقتصاد بدون دامن زدن به شیوع بیشتر ویروس کرونا، «بیل گیتس» از شبکه‎ های اجتماعی به دلیل دامن‎زدن به پخش اخبار نادرست انتقاد کرد و گفت برای بازگشت به شرایط عادی همه باید ماسک بزنند.
 
 به گزارش دیجیاتو، هم‎ بنیانگذار مایکروسافت در مصاحبه ای با Fast Company یکی از دلایل عقب افتادن آمریکا در مبارزه با ویروس کرونا را به تئوری توطئه ربط داد و گفت همین مسئله باعث شده تا مردم آمریکا نسبت به کشورهای دیگر ماسک زدن را چندان جدی نگیرند.
 
 از زمان شیوع ویروس کرونا انواع تئوری های توطئه پیرامون آن شکل گرفته و انواع اطلاعات نادرست از طریق شبکه های اجتماعی مثل توییتر و فیس‎بوک بین مردم پخش شده است. حتی گیتس هم از تئوری های توطئه در امان نماند و برخی او را به ساخت ویروس کرونا و کنترل مردم آمریکا با استفاده از تراشه به بهانه تزریق واکسن متهم کردند.
 
 گیتس در همین رابطه گفت: «آیا شبکه های اجتماعی نباید در این مواقع کمک بیشتری بکنند؟ متاسفانه ابزارهای دیجیتال یکی از عوامل اصلی دامن‎زدن به مطالب دیوانه‎وار هستند.»
 
 گیتس پیشنهاداتی برای بازگشتن دنیا «به شرایط عادی» داد که از جمله آن ها می توان به افزایش آزمایشات و روش های درمان کووید-۱۹ و البته ساخت واکسن اشاره کرد. گیتس می گوید او و تیمش در «بنیاد بیل و ملیندا گیتس» تمام توجه‎شان را معطوف به ساخت واکسن کرده‎اند.
 
 گیتس افزود ساده‎ترین روش برای اینکه کسب و کارها و اجتماعات دوباره بتوانند به حالت عادی برگردند این است که همه ماسک بزنند: «درک کردن کسانی که ماسک نمی زنند برایم سخت است. واقعاً آنقدر مشکل نیست و گران هم تمام نمی شود. با این حال برخی از مردم حس می کنند ماسک نشانه ای از سلب آزادی است و با استفاده نکردن از آن بقیه را به خطر می اندازند.»
 
 گیتس افزود عادت کردن مردم به ماسک زدن به آن ها خصوصاً در فصل پاییز که گفته می شود شیوع ویروس کرونا دوباره اوج خواهد گرفت، کمک فراوانی می کند. به عقیده او با اقدامات ساده ای مثل تشویق مردم به ماسک زدن که نیاز به توصیه متخصصان ندارد، می توان هرچه زودتر به شرایط عادی بازگشت و بهترین روش برای تشویق مردم به این کار جلوگیری از نشر اطلاعات غلط در شبکه های اجتماعی مثل فیس‎بوک است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد