درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 آذر 1399 - 01:21   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی
  چگونه دموکراسی را از فناوری نجات دهیم
  تقدیر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از مسئول روابط عمومی و تشریفات فرمانداری
  استوری لینکدین؛ یک فرصت برای روابط عمومی‌ها
  انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا
  نتایج یک نظرسنجی جدید: داستان‌سرایی برند روز به روز بیشتر می‌شود
  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43685صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 15 تیر 1399 - 21:42
با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند
روز چهارشنبه، در پی شکست مذاکراتی که تا آخرین لحظات در باره جلوگیری از پیام‌های متهم به نفرت‌پراکنی در فیسبوک انجام شده بود، آگهی‌های بیش از ۴۰۰ محصول عمده، از جمله کوکاکولا و استارباکس، از صفحات فیسبوک حذف شدند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روز چهارشنبه، در پی شکست مذاکراتی که تا آخرین لحظات در باره جلوگیری از پیام‌های متهم به نفرت‌پراکنی در فیسبوک انجام شده بود، آگهی‌های بیش از ۴۰۰ محصول عمده، از جمله کوکاکولا و استارباکس، از صفحات فیسبوک حذف شدند.
 
 به گزارش خبرگزاری رویتر در پیامد تظاهرات گسترده علیه مرگ جرج فلوید در بازداشت پلیس مینیاپولیس، و بالاگرفتن حساسیت ملی نسبت به نژادپرستی، گروه‌های حامی حقوق مدنی برای وادار کردن شبکه اجتماعی غول‌آسای فیسبوک به انجام اقدام‌های عینی برای جلوگیری از بیان نفرت‌آمیز، به شرکت‌های چندملیتی متوسل شده‌اند.
 
 رویتر به نقل از سه منبع خود در فیسسیوک می‌نویسد، مدیران این شرکت، از جمله کرولاین اورسون معاونت راه‌حل‌های کسب‌وکار جهانی، و نیل پاتز مدیر سیاست‌گذاری عمومی فسبوک، روز سه‌شنبه، یعنی یک روز قبل از آن که بایکوت آگهی‌‌ها در فیسبوک اجرایی شود، دست کم در دو دیدار ناموفق با مدیران شرکت‌های آگهی‌دهنده مذاکره کردند. اما این مدیران، به بیانیه‌های مطبوعاتی فیسبوک اشاره کردند و با عدم ارائه جزئیات دیگری درباره برخورد فیسبوک با بیان نفرت‌انگیز، آگهی‌دهندگان را مستاصل کردند.
 
 مدیر یک شرکت تبلیغاتی عمده به رویترز گفت که «کار جلو نمی‌رود.»
 
 یک سخنگوی فیسبوک عصر سه‌شنبه به رسانه‌ها گفت که مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیر فیسبوک با سازمان‌دهندگان بایکوت ملاقات خواهد کرد.
 
 گروه‌های حقوق مدنی، از جمله «جامعه ضد افترا» (به انگلیسی: Anti-Defamation League)، «اتحادیه ملی پیشبرد رنگین‌پوستان» (به انگلیسی: NAACP) و نهاد «رنگ تغییر» (به انگلیسی: Color of Change)، بعد از مرگ جرج فلوید، مرد سیاهپوستی که در بازداشت پلیس جان سپرد، کارزاری تحت عنوان «نفرت برای سود بردن را متوقف کنید» (به انگلیسی: Stop Hate for Profit) را آغاز کرده‌اند.
 
 از جمله تقاضاهای ده‌گانه آنها این است که اشخاصی که احساس می‌کنند از مطالب فیسبوک آزار دیده‌اند، حق داشته باشند با کارمندی از فیسبوک حرف بزنند و فیسبوک پول آگهی‌هایی که کنار محتوای آزاردهنده بوده و برداشته شده را به صاحب آگهی برگرداند.
 
 فیسبوک در آغاز هفته اعلام کرد که اجازه بررسی کنترل‌های بیان نفرت‌انگیز خود را خواهد داد و به سبک «توئیتر» روی مطالبی که ارزش خبری دارند، ولی مغایر سیاست‌های آن هستند، برچسب خواهد زد.
 
 تلاش مدیران فیسبوک در تماس با آگهی‌دهندگان برای پیشگیری از بایکوت، نتیجه‌بخش نبود.
 
 رویترز می‌نویسد این بایکوت برای آگهی‌دهندگان آزمایشی خواهد بود که نشان می‌دهد آنها چگونه خواهند توانست بدون استفاده از شبکه‌های اجتماعی، به میلیون‌ها مخاطب دسترسی پیدا کنند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند


  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود


  نتایج یک نظرسنجی جدید: داستان‌سرایی برند روز به روز بیشتر می‌شود


  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر


  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد


  استوری لینکدین؛ یک فرصت برای روابط عمومی‌ها


  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران


  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود