درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 19 مرداد 1399 - 06:42   

پیام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

  پیام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب یک

پیکسل جدید رقیب آیفون اس‌ئی؟

  پیکسل جدید رقیب آیفون اس‌ئی؟


ادامه ادامه مطلب دو

پیام روابط عمومی بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

  پیام روابط عمومی بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب سه

پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار

  پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیکسل جدید رقیب آیفون اس‌ئی؟
  پیام دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار
  پیام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به مناسبت روز خبرنگار
  خبرنگاران و چکامه سرایان کهکشان آگاهی
  آقای مدیر! پاسخ‌گو باش، تبریک پیشکش
  پیام تبریک رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت میراث‌‌فرهنگی به مناسبت روز خبرنگار
  دیدار مدیرعامل نیروگاه نکا با کارکنان روابط عمومی
  روز خبرنگار، فرصتی است برای تقدیر از تلاشگران عرصه رسانه
  ۵۰۰ میلیون ریال از مطالبات رسانه های همدان پرداخت شد
  پیام تبریک رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت بمناسبت روز خبرنگار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43685صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 15 تیر 1399 - 21:42
با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند
روز چهارشنبه، در پی شکست مذاکراتی که تا آخرین لحظات در باره جلوگیری از پیام‌های متهم به نفرت‌پراکنی در فیسبوک انجام شده بود، آگهی‌های بیش از ۴۰۰ محصول عمده، از جمله کوکاکولا و استارباکس، از صفحات فیسبوک حذف شدند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روز چهارشنبه، در پی شکست مذاکراتی که تا آخرین لحظات در باره جلوگیری از پیام‌های متهم به نفرت‌پراکنی در فیسبوک انجام شده بود، آگهی‌های بیش از ۴۰۰ محصول عمده، از جمله کوکاکولا و استارباکس، از صفحات فیسبوک حذف شدند.
 
 به گزارش خبرگزاری رویتر در پیامد تظاهرات گسترده علیه مرگ جرج فلوید در بازداشت پلیس مینیاپولیس، و بالاگرفتن حساسیت ملی نسبت به نژادپرستی، گروه‌های حامی حقوق مدنی برای وادار کردن شبکه اجتماعی غول‌آسای فیسبوک به انجام اقدام‌های عینی برای جلوگیری از بیان نفرت‌آمیز، به شرکت‌های چندملیتی متوسل شده‌اند.
 
 رویتر به نقل از سه منبع خود در فیسسیوک می‌نویسد، مدیران این شرکت، از جمله کرولاین اورسون معاونت راه‌حل‌های کسب‌وکار جهانی، و نیل پاتز مدیر سیاست‌گذاری عمومی فسبوک، روز سه‌شنبه، یعنی یک روز قبل از آن که بایکوت آگهی‌‌ها در فیسبوک اجرایی شود، دست کم در دو دیدار ناموفق با مدیران شرکت‌های آگهی‌دهنده مذاکره کردند. اما این مدیران، به بیانیه‌های مطبوعاتی فیسبوک اشاره کردند و با عدم ارائه جزئیات دیگری درباره برخورد فیسبوک با بیان نفرت‌انگیز، آگهی‌دهندگان را مستاصل کردند.
 
 مدیر یک شرکت تبلیغاتی عمده به رویترز گفت که «کار جلو نمی‌رود.»
 
 یک سخنگوی فیسبوک عصر سه‌شنبه به رسانه‌ها گفت که مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیر فیسبوک با سازمان‌دهندگان بایکوت ملاقات خواهد کرد.
 
 گروه‌های حقوق مدنی، از جمله «جامعه ضد افترا» (به انگلیسی: Anti-Defamation League)، «اتحادیه ملی پیشبرد رنگین‌پوستان» (به انگلیسی: NAACP) و نهاد «رنگ تغییر» (به انگلیسی: Color of Change)، بعد از مرگ جرج فلوید، مرد سیاهپوستی که در بازداشت پلیس جان سپرد، کارزاری تحت عنوان «نفرت برای سود بردن را متوقف کنید» (به انگلیسی: Stop Hate for Profit) را آغاز کرده‌اند.
 
 از جمله تقاضاهای ده‌گانه آنها این است که اشخاصی که احساس می‌کنند از مطالب فیسبوک آزار دیده‌اند، حق داشته باشند با کارمندی از فیسبوک حرف بزنند و فیسبوک پول آگهی‌هایی که کنار محتوای آزاردهنده بوده و برداشته شده را به صاحب آگهی برگرداند.
 
 فیسبوک در آغاز هفته اعلام کرد که اجازه بررسی کنترل‌های بیان نفرت‌انگیز خود را خواهد داد و به سبک «توئیتر» روی مطالبی که ارزش خبری دارند، ولی مغایر سیاست‌های آن هستند، برچسب خواهد زد.
 
 تلاش مدیران فیسبوک در تماس با آگهی‌دهندگان برای پیشگیری از بایکوت، نتیجه‌بخش نبود.
 
 رویترز می‌نویسد این بایکوت برای آگهی‌دهندگان آزمایشی خواهد بود که نشان می‌دهد آنها چگونه خواهند توانست بدون استفاده از شبکه‌های اجتماعی، به میلیون‌ها مخاطب دسترسی پیدا کنند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم


  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او


  تقویم روز ارتباطات/ یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو دیگر


  چرا خبرنگاریِ حوزه آموزش و پرورش ضعیف شده و چرا رسیدگی به این ضعیف‌شدگی مهم است؟


  رسانه غدیر، رسانه ای جهانی


  خبرنگاران و چکامه سرایان کهکشان آگاهی


  پیام روابط عمومی ارتش به مناسبت روز خبرنگار


  ن والقلم و ما یسطرون


  ستاد تبلیغاتی بایدن ۲۸۰ میلیون دلار صرف آگهی‌های انتخاباتی می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی