درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:29   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43657صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 15 تیر 1399 - 11:00
کتاب "روابط‏‌عمومی در عصـر کـرونا" رونمایی شد
جلد اول کتاب "روابط‏‌عمومی در عصـر کـرونا" در آیین افتتاحیه چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با حضور پروفسور سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مهندس علیرضا زاهدیان مدیر عامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز و مهدی باقریان رییس موسسه کارگزار روابط عمومی رونمایی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جلد اول کتاب "روابط‌عمومی در عصـر کرونا" در آیین افتتاحیه چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با حضور پروفسور سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مهندس علیرضا زاهدیان مدیر عامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز و مهدی باقریان رییس موسسه کارگزار روابط عمومی رونمایی شد.

 در مقدمه این کتاب که به کوشش مهدی باقریان تهیه و منتشر شده، آمده است: "هر رویداد سلامت‌ عمومی، چالش‌های ارتباطی جدیدی را به همراه می‌آورد، اما می‌توان دروس برگرفته از بحران‎های پیشین را برای مقابله با آن‎ها بکار گرفت. شیوع کرونا نیز سیستم‌‎های سلامت‌ عمومی و قابلیت ارتباط صحیح آن‌ها با جوامع را به چالش کشیده است.


چالش‌هایی نظیر ابهامات و ریسک‌های موجود در حین بررسی نگرانی‌های عموم جامعه، می‌توانند منجر به مجموعه‌ای از نتایج گوناگون از جمله از دست رفتن اعتماد و اعتبار، تاثیرات اقتصادی- و در بدترین حالت- مرگ شهروندان شوند. درحالی‌که همواره درس‌های تازه‌ای برای آموختن وجود دارند، اما برخی اقدامات هستند که از تاثیرگذاری‌شان مطمئن هستیم.


یکی از مهم‌ترین و موثرترین اقدامات در واکنش به هر رویداد سلامت عمومی، بهره‌گیری از پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل متخصصان روابط‌عمومی در راستای اشتراک‌گذاری دانسته‌‎ها، مجهولات و اقدامات صورت گرفته برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌‎ نجات جان انسان‌ها و کمینه‌‎سازی اثرات سوء هر رویداد است.


ارتباط و تعامل منظم و پیشاپیش با عموم و جوامع در معرض خطر، می‌تواند موجب ابهام‌‌‎زدایی و اجتناب از سوءتفاهم‌‎ها شود. این حق افراد است که اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشند و ریسک‌های سلامتی پیش روی خود و عزیزان‌شان را بشناسند.


مجموعه این کتاب‌ها بر این فرض بنیادی بنا شده است که نقش عمده روابط‌عمومی، فراهم ساختن منافع استراتژیک بوسیله تسهیل ارتباطات اثربخش (حفظ شفافیت و به‌روزرسانی مستمر)، آگاهی‌رسانی و مقابله با اطلاعات نادرست، فرهنگ‌سازی، حمایت اجتماعی و حل مشکلات، گسترش ارتباطات و همکاری‌های جمعی، مدیریت هراس و سازماندهی برای پاسخگویی به بحران می باشد.


جلد اول کتاب حاضر، با در پیش گرفتن یک رویکرد علمی و عملی، این مسئله را که روابط‌عمومی می‌تواند با کمک متخصصان این حوزه و سایر حوزه‌های مرتبط و همچنین منابع اطلاعات مدیریت بحران، رسانه‌ها و شبکه‌های ارتباطی، عامل موفقیت حیاتی در عملیات اجتماعی و سازمانی به حساب آمده، نشان می‌دهد.


در این کتاب، ضمن تاکید بر اهمیت درک الگوی باور سلامتی، به کارگیری اعتماد در بازیابی کووید-19 و الگوی پاسخ‌دهی سازمان‌ها به شیوع این ویروس، بر نقش خلاقانه روابط‌عمومی در عصر کرونا تاکید می شود.


امید است، کتاب حاضر مورد توجه و استفاده علاقمندان و همه آنهایی که با درک عمیق روابط‌عمومی و نقش و اهمیت جایگاه آن در بحران‌های مختلف بویژه بحران‌های سلامتی می‌اندیشند قرار گیرد."

 

گفتنی است جلد اول این کتاب، بیست روز آینده روانه بازار و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد