درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 02:28   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43649صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 15 تیر 1399 - 22:02
روابط عمومی مجتمع مس سونگون کسب کرد: رتبه برتر کشوری در چهارمین رخداد بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی و روابط ‏عمومی برتر استانی در جشنواره امتنان
روابط‌عمومی مجتمع مس سونگون هر ساله با توجه به عملکرد و فعالیت های خود در جشنواره ها، همایش ‏ها و ... شرکت می نماید که در این راستا توانسته است افتخارات و موفقیت های بزرگی را برای مجتمع مس ‏سونگون کسب نماید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی مجتمع مس سونگون هر ساله با توجه به عملکرد و فعالیت های خود در جشنواره ها، همایش ‏ها و ... شرکت می نماید که در این راستا توانسته است افتخارات و موفقیت های بزرگی را برای مجتمع مس ‏سونگون کسب نماید.‏
‌‌
مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون با اشاره به  اینکه روابط عمومی مدیریت ارتباطات بین سازمان و گروه‌های اجتماعی درون و برون سازمانی مرتبط است گفت: یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می‌کند، وجود یک روابط عمومی منسجم و قدرتمند است چرا که روابط عمومی باید بتواند در نیل به اهداف تعالی سازمان موثر واقع گردد.
‌‌

محمد حسین ایازی با اشاره به حجم فعالیت های مجتمع مس سونگون در زمینه های مختلف اعم از تولید، بومی سازی قطعات، مسئولیت های اجتماعی و ... افزود: امور روابط عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس سونگون تلاش نموده با ورود جدی در حوزه اطلاع رسانی و بازتاب اقدامات انجام گرفته توسط مدیران و کارکنان مجتمع،  نسبت به ایجاد جایگاه مناسب و مثبت در اذهان عمومی مبادرت ورزیده و ضمن ایجاد امواج مثبت و امیدبخش در بین مردم و کارکنان، در انجام یکی از رسالت های اصلی خود یعنی شفاف سازی اقدامات و آثار منعکس شده موفق عمل نماید نتیجه ای که در بازخورد های اخبار و ... می توان به این مهم یقین پیدا کرد.

‌وی با اشاره به برگزاری همایش ها و جشنواره های تخصصی در حوزه روابط عمومی در سطوح کشوری و ملی افزود: حضور در این جشنواره ها می تواند دستاوردهای خوبی برای هر روابط عمومی و سازمانی به همراه داشته باشد که آشنایی با اقدامات، عملکردها و نتایج آن توسط روابط عمومی ها و سازمان های دیگر در زمینه های مختلف و استفاده از تجارب آن ها می تواند مهمترین دستاورد حضور در اینگونه مباحث تخصصی باشد کماکان که کسب رتبه و عنوان در این حوزه های تخصصی و بخش های رقابتی بسیار با اهمیت بوده و علاوه بر افتخار آفرینی برای سازمان خود، می تواند معیاری برای سنجش سطح کیفی و علمی و توانایی آن سازمان و روابط عمومی آن باشد.

‌ایازی با اشاره به کسب عناوین متعدد تخصصی در سطوح کشوری و استانی توسط روابط عمومی مجتمع مس سونگون افزود: ویترین افتخارات این امور بسیار وزین بوده و هر ساله چندین لوح و تندیس و افتخارات دیگر ...

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد