درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 مرداد 1399 - 06:32   

تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»

  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»


ادامه ادامه مطلب یک

انتقاد، آنچه امروزه رسانه کمتر بر می تابد ...

  انتقاد، آنچه امروزه رسانه کمتر بر می تابد ...


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی رسانه کل کشور

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی رسانه کل کشور


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل‌های زاکربرگ نشان می‌دهد که چرا فیسبوک اینستاگرام را خرید
  مقر شرکت «تیک تاک» به لندن منتقل خواهد شد
  اهداف، وظایف و انتظارات شورای اطلاع رسانی استان گلستان تشریح شد
  نخستین کتاب از «مجموعه رسانه‌شناسی یهود در جهان اسلام» منتشر شد
  نسخه پولی توییتر چه قابلیت های اضافه ای ارائه خواهد داد؟
  بازدید رئیس روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از دفتر خبرگزاری موج
  مهدی عظیمی نژاد؛ عضو جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی
  فولاد اکسین خوزستان برای تامین مواد اولیه صنایع داخل استان اعلام آمادگی کرد
  دیدار مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش با رییس فدراسیون ژیمناستیک
  انتصاب مدیرکل روابط عمومی رسانه کل کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43645صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 14 تیر 1399 - 00:20
زاکربرگ: شرکت‌های بازرگانی دوباره برای آگهی دادن سراغ ما خواهند آمد
بنابر اطلاعاتی که از محتوای یک جلسه مدیران ارشد فیس بوک به بیرون درز کرده، مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شبکه اجتماعی گفته بنا ندارد به خواسته‌های کارزار بایکوت سفارش آگهی به فیسبوک تن دهد و معتقد است شرکت‌های بزرگی که در یک حرکت اعتراضی سفارشات تبلیغاتی خود را لغو کرده‌اند، "به زودی" دوباره سراغ فیسبوک خواهند رفت.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بنابر اطلاعاتی که از محتوای یک جلسه مدیران ارشد فیس بوک به بیرون درز کرده، مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شبکه اجتماعی گفته بنا ندارد به خواسته‌های کارزار بایکوت سفارش آگهی به فیسبوک تن دهد و معتقد است شرکت‌های بزرگی که در یک حرکت اعتراضی سفارشات تبلیغاتی خود را لغو کرده‌اند، "به زودی" دوباره سراغ فیسبوک خواهند رفت.
 
 پس از بالا گرفتن اعتراضات به مرگ جورج فلوید و قدرت گرفتن جنبش "جان سیاهان مهم است" بسیاری از گروه‌های اقتصادی از فیسبوک خواستند به انتشار پست‌های نفرت طلبانه و نژادپرستانه و مروج خشونت در این شبکه اجتماعی توجه جدی کند و در اعتراض به آنچه "اهمال و بی‌علاقگی" فیسبوک به درخواست آنها شده، آگهی‌های بازرگانی خود را در چند هفته گذشته پس گرفته‌اند.
 
 اما مارک زاکربرگ گفته: "ما بنا نداریم سیاست‌ها و یا رویکرد خودمان را تنها به علت تهدید حذف بخش کوچکی از درآمدمان تغییر دهیم".
 
 این اظهارات را آقای زاکربرگ روز جمعه گذشته و در جریان یک دیدار خصوصی با مدیران و کارمندان فیسبوک طرح کرده و جزییات آن به وبسایت خبری اینفورمیشن‌ درز کرده است.
 
 فیسبوک درستی این اظهارات را تایید کرده و همزمان گفته تحولات جدیدی در این بزرگترین شبکه اجتماعی جهان در حال شکل گیری است از جمله دیدار مدیران اجرایی ارشد با هماهنگ‌کنندگان کمپینی که شعار خود را "نفرت پراکنی در ازای درآمد را متوقف کنید" قرار داده‌اند و تلاش می‌کنند با قطع آگهی‌های بازرگانی، فیسبوک را وادار به تغییر در سیاست‌های نظارت محتوای نشر شده در این شبکه اجتماعی کنند.
 
 فهرست کمپانی‌هایی که طی یک ماه گذشته آگهی دادن به فیسبوک را متوقف کرده‌اند در حال افزایش است. آخرین آنها شرکت تولید پوشاک و کفش نورت فیس (North Face) و لیوایز (Levi's) هستند که به جمع دهها گروه اقتصادی بزرگ دیگر چون استارباکس (Starbucks) و مایکروسافت پیوسته‌اند.
 
 بی سی گزارش داده است در کنار این شرکت‌های بزرگ، چند ابرگروه اقتصادی دیگر چون هوم دیپو (Home Depot)، آمریکن اکسپرس (American Express) و حتی غول فروشگاه‌های زنجیره‌ای، والمارت (Walmart) هم تهدید کرده‌اند که چنانچه فیسبوک فکری به حال برخورد با محتوای نژادپرستانه و نفرت‌پراکنی در این شبکه نکند، آگهی‌های بازرگانی خود که میلیون‌ها دلار درآمد روانه حساب‌های فیسبوک می‌کند را قطع خواهند کرد.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»


  تقویم روز ارتباطات/ مرگ روزنامه نگاری که عاشق حرفه اش بود


  تولید محتوای اثربخش، نیاز امروز روابط عمومی ها


  رسانه‌های چین چطور اختلافات این کشور با دنیا را پوشش می‌دهند؟


  انتقاد، آنچه امروزه رسانه کمتر بر می تابد ...


  بازدید رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه جنوب شرق از منطقه جنوبشرق


  چرا آدم‌‌های باهوش بیشتر تحت‌تأثیر خبرهای جعلی قرار می‌گیرند؟


  اول تکلیف‌تان را روشن کنید!


  مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد: جشنواره عدلیه و رسانه گامی در جهت تحقق عدالت رسانه ای است


  نسخه پولی توییتر چه قابلیت های اضافه ای ارائه خواهد داد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی